Review over Albert Heijn van een medewerker

31 januari 2017
- het is supergezellig om als team team samen te werken maar als er Gecommuniceerd moet worden aan collega's dan wordt er wat gezegd in de verwachting dat het begrepen is maar soms komt het niet helemaal duidelijk over en moet je er achteraan om te vragen hoe het daadwerkelijk zit maar als er concreter gecommuniceerd word.werkt iedereen prettiger en dit is opbouwende kritiek overigens - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - geweldige directie alleen qua leidinggeven en communicatie niet altijd even stabiel moet soms meerdere keren gevraagd worden voordat er actie ondernomen wordt - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - het moelijkste van deze baan is dat je met altijd Flexibel inzetbaar moet zijn en niet altijd op belangrijke afspraken en bepaalde datums ergens aanwezig kunt zijn. behalve als er iets van belang dan kan er in goed overleg overwogen worden om iemand afwezigheid te verlenen. - en het leukste van deze baan is dat je mensen hulp kunt verlenen als ze een bepaald specifiek product zoeken en het niet kunnen vinden geeft overigens een voldaan gevoel als je een klant met iets verder hebt kunnen helpen
Pluspunten
Gratis koffie en Thee, Toiletten goede werkmiddelen
Minpunten
Communicatie naar collega, s
15 januari 2021
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Aalst
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
18 mei 2020
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Albert Heijn XL Tilburg
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
17 april 2019
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Ede
ik kwam met veel plezier werken en heb met veel collega's gewerkt
  1. Communicatie moet beter dan wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelhgeid veel hoger en is het ook is de werksfeer ook stukken beter