Review over Albert Heijn van een medewerker

alles prima geregeld

8 juni 2015
Was een grote winkel, met feestdagen erg druk ,maar heel fijn werken.
Pluspunten
lekker lunch in de kantine
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.