Review over Albert Heijn van een medewerker

Albert Heijn Gordiaan

22 mei 2013
Ik heb positieve ervaringen met deze Albert Heijn maar ook zeker negatieve. Je hebt gezellige en aardige collega's maar met de ASM's kon ik minder opschieten vooral op het praktijkgebied. Ik was erg gedreven om mijn opleiding snel af te ronden door een plan van aanpak op te stellen maar het voelde alsof ik niet serieus genomen werd. Het andere minpunt was dat er erg veel BBL-ers in het bedrijf zaten waardoor er ook amper tijd voor je gemaakt kon worden en ik heb daar niet als enigste last van gehad. Maar ik heb vooral in de ochtend als ik om 5 uur begon gezellig gehad met de paar collega's die toen ook moesten beginnen.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Slechte communicatie
25 februari 2021
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
18 juni 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Lelystad
Er werken is leuk als je op zoek bent naar een bijbaantje. Wel moet je weten dat je binnen een bepaalde tijd zoveel werk moet hebben afgemaakt.