Review over Albert Heijn van een medewerker

Albert Heijn geeft je een idee hoe het verder zal gaan in het leven.

10 september 2016
Werken bij Albert Heijn was niet iets waar je ook echt naar uitkeek. Het was een moet, dat heb je natuurlijk met baantjes. De ene vindt vakken vullen en de robot van de zaak zijn leuk, andere zoals ik vonden het helaas wat minder. Niet dat je er niets van leert in tegendeel ik heb hier heel veel van geleerd. Maakt niet uit hoe goed jij je best doet er zullen altijd dingen zijn waar jij minder of gewoon niet goed in bent. De teamleiders zullen je daar ook elke dag op aanwijzen, en als zij het niet doen zullen het collega's zijn. Dit kan je goed stimuleren om harder te gaan werken, natuurlijk kan ook het tegenover gestelde gebeuren. Toch na al die jaren denk ik niet dat werken bij de Albert Heijn een slecht idee was. Ik mag de mensen daar niet, maar nooit zal ik zeggen dat ik ze haat of iets slechts wens, ze waren daar voor je. Als je iets had met school of familie thuis, luisterde ze en veranderde zijn hun dan aan op hoe jij je voelde. Daar ben ik dankbaar voor, voor hoe menselijk ze waren. Ja, je werkte in een bedrijf en soms zagen ze je alleen als een robot die alles zou moeten kunnen, maar aan het eind van de dag, als jij je liet horen, waren zij zo behulpzaam dat je dacht dat ze familie waren.
Pluspunten
Geeft iedereen een kans(neemt iedereen wel aan), Geeft je tijd om te leren.
Minpunten
dreigen met je ontslaan als je niet snel werkt
25 februari 2021
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
18 juni 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Lelystad
Er werken is leuk als je op zoek bent naar een bijbaantje. Wel moet je weten dat je binnen een bepaalde tijd zoveel werk moet hebben afgemaakt.
  1. Albert Heijn geeft je een idee hoe het verder zal gaan in het leven.