Albert Heijn Reviews

2,717 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,847 reviews

Productieve en gezellige werkomgeving

Het werk is goed te doen. Er speelt een goede sfeer tijdens het werken en we het is een team

Ambiente de trabajo totalmente depresivo

Me han dicho que en otros AH es mejor, pero el de Eindhoven me pareció de los peores lugares en los que he trabajado.

Gezellig

Leuke collega’s, maar moest vaak overwerken (vakkenvullen) waar ik niet geheel voor werd uitbetaald. Hier kwam ik pas laat achter. Gelukkig was het een bijbaan en mocht ik kassa draaien (vaste werktijden).

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Houd bij hoeveel je extra werkt en ga er achter aan!!!

fijne sfeer maar wel gedreven werken

fijne sfeer maar wel hard werken. Ze motiveren je en willen dat je doorleert.

Pluspunten

doorbetaalde pauze

Minpunten

korte dagen

gezellige omgeving

Het is een leuke baan, vooral makkelijk te combineren met school / prive.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

korte werkdagen

Veel beloofd weinig waargemaakt

Mijn ervaring met de AH was niet zo heel geweldig het begon al bij het sollicitatiegesprek waar er beloofd wordt minimaal 30 uur in de week te werken, al gauw werd het duidelijk dat ik gemiddeld 20 tot 25 uur in de week zou werken op zich niet het einde van de wereld maar niet de belofte. Daarbij weet je ook als je avonddienst hebt pas op de ochtend waarop je werkt hoe laat je moet werken (bizar als je het mij vraagt) dit krijg je te horen via de app van je uitzendbureau (zat zelf bij tempo) deze app werkt 8 van de 10 keer niet hierdoor gebeurt dus wel eens dat je "niet hoeft te werken" maar eigenlijk dus wel dit probleem wordt dan op jou afgeschoven met excuus had je maar moeten bellen (dat is natuurlijk niet helemaal hoe het hoort te werken)

Pluspunten

Het semi normale uurloon

Minpunten

Alles wat fout gaat wordt op jouw afgeschoven ook al is dit niet jouw fout of probleem

goed

leuk bedrijf en collega's leuke plek om te werken

Hard werken voor je geld

Je hebt bij de Albert heijn veel regels alles gaat op tijd. Zelfs in de koffie pauzes zijn regels ik als roker mag niet in de koffie pauze roken. D'r wordt scherp op gelet dat je niet telang zit. Ik zou het niet aanraden om hier te werken

Pluspunten

Reis vergoeding

Minpunten

Slecht betaald en veel regeltjes

Is wel leuk maar je krijgt niet wat je verdient kwa slaris

Ik vind het eerst wel leuk maar ik werkte zo veel maar kreeg niet wat ik verdiende met me salaris

Pluspunten

Als je langer werkt dan 4 uurtjes in de avond wordt je eten wel betaald

Minpunten

Niet al te Lieve leidinggevende

Prima als eerste baan, houd wel zelf je uren bij

Als eerste bijbaantje is de Albert Heijn prima. Het was wel erg jammer dat je moeilijk shifts om kon ruilen met als voornaamste redenen dat de vervanger dan pauze kreeg (15 min die ze volgens mij eigenlijk niet willen betalen) en dat de vervanger ouder was en dus een hoger uurloon had (wat ze ook niet willen betalen). Overwerken krijg je alleen betaald als je daar echt achteraan gaat, vanzelfsprekend is het in ieder geval niet. Komt er op neer dat er gebruik gemaakt wordt van het feit dat je jong en onwetend bent. Let daar op en dan is het prima. Wellicht is de situatie inmiddels veranderd!

Environnement du travail assez bien.

Bonne organisation du travail. Une ambiance de convivialité au travail. Clarté dans les missions et les objectifs à atteindre.

Pluspunten

Flexibilité

Minpunten

Aucun plan de carrière.

Rustige, gezellige sfeer

Ik ben cassiere en vind het super fijn werk bij de Albert Heijn. Je hebt super fijne collegas en word geaccepteerd hoe je bent. Je kan aangeven als je meer wilt leren en ze leggen alles rustig en duidelijk uit

Pluspunten

Genoeg pauze, geld voor avondeten

Leuk voor even

Ze houden geen rekening met privé omstandigheden en met je school rooster. Je moet echt duidelijk aan geven wanner je kan en wanneer je niet kan

Pluspunten

Nvt

Minpunten

Ze kijken niet met je Mee na je school rooster

oke baan voor even alleen weinig doorgroeimogelijkheden.

Ik heb een lange tijd bij deze vestiging gewerkt en ben er achter gekomen dat het heel hard werken kan zijn in deze winkel. De tijd druk om dingen op tijd af te kunnen krijgen kunnen best hard zijn. Veel nieuwe mensen die daar net aangenomen waren wisten niet waar alles is in de winkel was maar werden beoordeeld als traag wat ik best wel raar vond. Daarnaast heb je wel aardige collega's en goede werkzweer. Er is soms wel een beetje vriendjes politiek. Hiermee bedoel ik dat als je goeie maatjes ben met de mensen die de leiding hebben dat je eerder zou kunnen worden gekozen voor een teamleider rol dan iemand anders die 10x harder werkt in mijn ogen en ook nog is daar langer daar werkt maar niet zo veel praat en gewoon zijn werk doet, en uiteindelijk niks krijgt. Daardoor kan het soms best moeilijk zijn om motivatie te vinden om hier te werken, althans dat was voor mij het geval. Daarnaast als je ziek bent dan hebben ze hier weinig medelijden mee. Je krijgt eerder te horen "kan je zelf vervanging zoeken", "Kan je het niet proberen" of het ergste wat mij ooit verteld is "Je hoeft je eigen niet zo aan te stellen (het klinkt net alsof je dood gaat)" terwijl ik op bed lag met korts en rillingen. Ik melde me daarnaast nooit ziek, alleen als ik echt niet kon werken omdat ik me eigen ziek voelde. Om dat te horen was best naar... als je altijd voor deze mensen klaar staat. Volgens de wet is de werkgever Albert Heijn ook niet toegestaan te vragen naar medische klachten, symptomen of naar de aard of oorzaak van de ziekte. Griep, migraine, nekklachten, een blaasontsteking, een burn-out of -

Pluspunten

Betaald goed, Aardige collega's, Je kan wat ervaring opdoen met klanten, Goed te combineren met school.

Minpunten

Weinig doorgroei mogelijkheden, Vriendjes politiek, Werk druk ligt hoog, Respect voor medewerkers kan soms laag zijn.

Werkdruk

Begin was het leuk maar sinds de versoepelingen is de werkdruk veel hoger wat heel stress mee brengt. Chauffeurs zoals ik kaarten veel problemen aan maar 9 vd 10 doen ze er niets aan. Complimenten kunnen ze nooit geven, maar wanneer er onderweg wat gebeurd is tijdens je rit waar je niets aan kon doen kunnen ze je wel meteen vinden en verklaring vragen. Ze geven ook teveel adressen met veel boodschappen waar sommige fysiek last van kan krijgen. Het sfeer op werkgebied sinds de maatregelen is het minder fijn om te komen ook. Kortom geen aanrader vestiging Amsterdam westpoort. Zelfs als chauffeurs van andere filialen vinden die vestiging een rommeltje. Vaak moet men ook op de sleutels wachten ondanks je optijd ben aangekomen, gooien ze alsnog druk op je dat jij moet opschieten! En de wagens zijn bijna allemaal slecht onderhouden en rijden voor geen meter als je ergens vlot wil zijn.

Pluspunten

Gratis yogurt, wraps, brood.

Minpunten

Lange werkdagen, teveel spontane nieuwe regels wat verwarring brengt, lange rij wanneer je terug op de vestiging bent.

Heel slecht

Bespaar jezelf de tijd en moeite maar ga hier aub niet werken. Bij Oosterhout bij de keiweg het was verschikkelijk. Wanneer je beschikbaar bent word niet naar geluisterd. Ook word er niks over loonheffingskorting gezegd bij de solicitatie als je dat dus niet weet stond je onder minimumloon te werken. Het werk zelf is verschikkelijk. Ff een praatje maken met collega´s mag niet. Ook teamleiders die niks uitvoeren en alijd net iets te dicht achter je gaan staan en knipoogjes geven. Ook een collega deed het zelfde. Waardeloos bedrijf houden nergens rekening mee en betalen veelste weinig. Doe het aub niet

Pluspunten

niks

Minpunten

ALLES

Hele standaard baan.

Gewoon super hard werken zelfs als er niks te doen is, iedereen wil teamleider spelen ook. Je leert wel gewoon wel de standaard dingen maar buiten dat leer je ook niks behalve de standaard taken.

Pluspunten

8 euro vergoeding in de avomd

Minpunten

Lange dagen, super saai

Leuke winkel om te werken, gezellige collega ‘s en leuke klanten

Ik heb jaren lang met plezier gewerkt bijAlbert Heijn. Helaas waren er geen doorgroei mogelijkheden voor mij dus heb ik besloten iets anders te gaan zoeken. Voor het werk dat je doet en de leuke sfeer is het zeker wel een aanrader om er te werken.

Pluspunten

Leuke collega’s

prima als bijbaantje voor oa scholieren

goede werkgever en fijne sfeergeen geweldig hoog salaris maar is prima te doen

Pluspunten

sfeer

Minpunten

salaris

Gezellige werksfeer

Het is een gezellige en hard weekend groep met al je leeftijd genoten.

Pluspunten

Verzorgd avondeten

Minpunten

Te weinig tijd om iets tedoen

Prima werkgever

Goed salaris!!! Veel afwisseling in collega’s, geen vaste tijden

Pluspunten

Uurloon

Minpunten

Elk jaar een nieuwe team

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

Gebaseerd op 2,847 reviews