Aktiesport
Binnen de winkel is iedereen het zelfde en wordt een ieder het zelfde behandeld. Het leukste aan dit werk. Is de afwisseling en de uitdaging, die je elke dag hebt en geen Ă©Ă©n dag het zelfde is.
Bij Aktiesport word je elke dag weer uitgedaagd om het maximale uit jezelf en uit het team te halen. Naast de individuele werkzaamheden schakel je veel met je teamleden en werk je samen aan projecten. Vanuit het management is er veel oog op je ontwikkeling. Samen met je manager maak je een plan om te groeien in je functie, de rest is afhankelijk van jouw motivatie om je te ontwikkelen. Er wordt goed rekening gehouden met prive omstandigheden. De managers zijn flexibel en denken graag met je mee. Je wordt goed meegenomen in de cultuur van aktiesport. Fun en succes zijn erg belangrijk. De organisatie is ten eerste zeer klantgericht en op de 2e plaats resultaatgericht.
Pluspunten
Korting bij de sportschool
Super hoe je met een gezellige sfeer zo'n resultaten behaald
Pluspunten
Sfeer
Erg mooi werkbedrijf voor mensen die ambiteus zijn en verder door willen groeien, er liggen zat kansen als je ze maar oppakt en wil leren. Regelmatig zijn er trainingen met je winkel en de winkels in de regio erg leerzaam en gezellig. Ook zijn er trainings weken voor ieder op zich in groepsverband ook heel erg leerzaam. In de winkel zijn zijn er met enige regelmaat competities om daar met je hele team een reisje mee te winnnen bijv. wintersport of Turkije of gewoon andere dingen wat je kan winnen met je team. Sfeer is altijd goed er hangt een "ik wil winnen " sfeer niet negatief bedoeld eerder possitief omdat je met elkaar bezig bent om een goede prestatie neer te zetten in omzet, je winkel en de service. Mangement is streng maar ook heel meelevend en sociaal en als je wat wil leren krijg je de mogelijkheid om dat te laten zien, ga je op je bek geen probleem je krijgt wel een vette preek maar ze begeleiden ze daarna wel goed om de fouten niet nog eens te maken. Heb er ruim 9 jaar met heel veel plezier gewerkt met vallen en opstaan ik was erg loyaal naar het bedrijf toe dit vertaalde zich ook in een heel stuk waardering van hun kant. Helaas door het faillissement en door medische problemen kon ik niet verder gaan bij mijn vertrouwde Aktiesport waar ik veel heb geleerd en heel veel leuke collega"s in diverse winkels en in het bedrijf heb leren kennen. Het werk in de winkels is leuk soms wel chaotisch zeker als het druk wordt of is en er toch werkzaamheden in de winkel gedaan moeten worden gelukkig worden de taken verdeeld, een aantal mensen staan op de klanten en helpt ze en de - meer...
. Deze fa. Komen afspraken stagevergoeding niet na. Duidelijke afspraken worden niet nagekomen. Onze zoon heeft wederom (2e) keer stage gelopen voor 150 tegoedbonnen en worden niet uitgekeerd.
Destijds gezellige winkel leuke klanten leuke collega’s
Een leuk bedrijf waar je zeer veel kunt leren in een korte tijd
Pluspunten
Veel verantwoordelijkheden en elke dag mensen kunnen helpen
Minpunten
Weinig salaris
Je moet bepaalde dingen extra verkopen om een normaal salaris te verdienen. Je word als volwassen man als een klein kind behandeld.
Pluspunten
Minpunten
Weinig salaris
Werken bij de aktiesport is heel gezellig en leerzaam je doet er veel ervaring op en wordt altijd door je team geholpen
Pluspunten
Je verveelt je niet
Minpunten
Soms kan het op een dag erg rustig zijn waardoor er niet veel te doen is
Dynamische werkomgeving met jonge, sportieve collega's. Aktiesport biedt je de kans om jezelf te ontwikkelen door middel van het aanbieden van diverse trainingen. Daarnaast wordt het harde werken gecombineerd met leuke incentives en personeelsuitjes waarbij er ruimte is om elkaar beter te leren kennen en voor ontspanning. We're simply the best! GAME ON!
Als je hier de 'wil' hebt, kom je altijd vooruit. Samen lachen. Samen hard werken.
Ik ben begonnen als hulpkracht en uiteindelijk weten door te groeien tot assistent. Wie weet wat de toekomst nog meer gaat brengen ! Trainingen worden gegeven vanuit het bedrijf. Aktiesport is een persoonlijk bedrijf en wilt er alles aan doen om je te ondersteunen in zowel een persoonlijke als zakelijke groei !
bij Aktiesport mag je voor 100% jezelf zijn. Je krijgt de ruimte om te groeien en er is een mega fijne sfeer op de werkvloer.
Een fijn bedrijf om bij te werken. waar je 100% je zelf mag zijn en waar veel aandacht wordt gegeven aan de mensen er zijn vele doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf. Zelf ooit als stagiaire begonnen en nu al vele jaren met veel plezier werkzaam als filiaalmanager. Tevens heb je de fantastische incentives wie je kan winnen o.a voetbal wedstrijden bezoeken naar Dortmund of psg de formule 1 en natuurlijk een reis naar Thailand of zuid Amerika met jou team
Er werken super leuke/gezellige colleg’s maar op den duur gaat het werk vervelen. En ik ben iemand die zoekt naar uitdaging.
normale werk omgeving alles wat je zou verwachten van een kleding/schoenen/sport winkel
Bij de aktiesport in Uden staat een heel jong team, dat is prima tot op zekere hoogte. Seksueel gedrag vanuit de storemanager naar andere buurt winkelmedewerkers kan echt niet! Meerdere keren de winkel verlaten per dag om naar de buren te gaan. Verdere personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Pluspunten
nette winkel
Minpunten
storemanager ongepast gedrag
leuke werkomgeving en leuke collega's. wees gedreven bij deze baan
Ik heb hier met plezier gewerkt. Altijd een praatje maken met klanten en helpen waar nodig.
Pluspunten
Interactie klant/collega
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
De aktiesport is een fijne winkel omdat de sfeer er fantastisch is. En het personeel erg beleefd en niet vies er van zijn om je te helpen. Ook waardeer ik de doorgroei mogelijkheden
Pluspunten
Leuk personeel
Minpunten
Slecht betaald