Ahrend

35: Ahrend reviews van werknemers

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 36 reviews

Ondernemende maar informele organisatie

Ahrend is een ondernemend bedrijf waar eigen initiatief gewaardeerd wordt. Je krijgt voldoende kansen en je mag fouten maken om er vervolgens van te leren. De sfeer op de afdeling kan het beste omschreven worden als informeel, met een mix tussen jong en oud. Er heerst binnen het team van datamanagement een duidelijk teamgevoel. Collega's zijn behulpzaam en hebben altijd het beste met je voor. De flexibele werktijden, het wandelen tussen de middag en de fabriek vlakbij (dus je ziet waarvoor je het doet) zijn voor mij de grootste pluspunten.

Zeer onvriendelijk bedrijf vanuit het management naar de medewerkers

Leiding wordt aangesteld zonder er een opleiding voor te hebben. Hierdoor worden vooral productiemedewerkers onderdrukt en slecht behandeld

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Werktijden worden op laatste moment gewijzigd. Zeer onvriendelijke leiding

geen gezellige werksfeer wordt te veel op je gelet

hard werken en de sfeer is niet leuk daar. Het is niks

Officiële reactie van Ahrend

15 april 2020
Bedankt voor je reactie! Jammer en vervelend dat je het zo ervaren hebt.

Dynamisch bedrijf met rijke historie

Als techneut is het werken bij Ahrend bijzonder leuk, van designschets tot eindproduct met de productie van A tot Z in Nederland. Zo kun je het idee van gisteren, vandaag live gemaakt zien worden. Ahrend heeft mij meermaals de kans geboden om te ontwikkelen en door te groeien. Er is ruimte voor creativiteit en eigen initiatief, samenwerkend met leuke collega’s die open staan voor elkaars ideeën. Flexibiliteit in werktijden en werklocatie maakt het erg makkelijk om een gezonde balans te behouden tussen werk en privé

Fijne organisatie, leuke collega's

Fijn bedrijf, goede werksfeer, duidelijke verwachtingen, contact met vele verschillende afdelingen en collega's, flexibele werktijden en mogelijkheid om vakantiedagen te (ver)kopen.

Pluspunten

goede werk prive balans, bedrijfskantine

Een veelzijdige en afwisselende baan in een leuk team en mooie werkomgeving

Werken op de ontwerp studio bij Ahrend is leuk en uitdagend. Leuk, omdat je heel zelfstandig kan werken, maar we tegelijkertijd een hecht team zijn. Uitdagend om het werk op tijd af te krijgen binnen de gestelde deadlines. Projecten bij Ahrend hebben een snelle doorlooptijd. Naast het ontwikkelen van interieurconcepten vraagt dit werk om concrete, praktische, duurzame en goed doordachte oplossingen, die er vaak binnen een aantal weken daadwerkelijk staan. Kennis op het gebied van producten en materialen is belangrijk en ook over bv ergonomie, arbo en akoestiek. Dit maakt het werk veelzijdig en afwisselend. In mijn functie als interieur architect heb ik me goed kunnen ontwikkelen. De plek waar ik werk is flexibel. Het voordeel van werken bij Ahrend is dat je altijd in een mooie werkomgeving werkt, op het nieuwste meubilair. Wat beter kan binnen Ahrend is de onderlinge communicatie tussen verschillende disciplines en afdelingen. We zijn een groot bedrijf en en is soms even zoeken bij wie je moet zijn.

Innovatieve, vooruitstrevende organisatie die enorm in beweging is.

Sinds mijn studie werkzaam bij Ahrend, waarin ik mezelf heb kunnen ontwikkelen en door heb kunnen groeien naar een leuke functie binnen Projectmanagement. Er is veel diversiteit in het bedrijf (van productie tot sales gerelateerde processen), met collega's en klanten die zowel nationaal als internationaal professioneel opereren.

Prettige werkomgeving met voldoende vrijheid om te ondernemen

In mijn functie heb ik voldoende mogelijkheden om te ondernemen en nieuwe ideën aan te dragen. Dit zorgt er dan ook voor dat ik met veel energie mijn werk kan uitvoeren. Mijn collega's zijn betrokken en erg open en dit zorgt ervoor dat je direct thuis voelt.

Sterk Nederlands bedrijf met unieke historie en kansen voor de toekomst

Werken bij Ahrend is zeer interessant door de sterke geschiedenis van het bedrijf in combinatie met de kansen en uitdagingen in tijd van nu. Ahrend is klein genoeg om met jouw werkzaamheden echt een impact te kunnen maken op de bedrijfsresultaten, maar zeker ook groot genoeg om veel te leren en uitgedaagd te worden om alles uit jezelf te halen. Daarnaast is het bedrijf zeer veelzijdig doordat Ahrend van productie tot verkoop van producten alles zelf in huis heeft.

Pluspunten

Vrijheid van werkzaamheden en kansen

Minpunten

Historie brengt ook legacy met zich mee

Ruimte voor het ontwikkelen van uniek talent

Een prachtig bedrijf met voldoende ontwikkelmogelijkheden. Een bedrijf waarin de mens centraal staat. Door gebruik te maken van het unieke talent waarmee iedereen is uitgerust zijn wij voortdurend in staat te transformeren in een organisatie die aan de veranderende vraag van de klant kan voldoen. Om ons nieuwe programma "vitalising workspace" succesvol te kunnen uitbreiden hebben we plek voor nieuwe inspirerende gemotiveerde collega's.

Uitdagende werkgever, fijne werkomgeving.

Ik ben bijna een jaar werkzaam op de Customer Support afdeling van Ahrend en het bevalt me goed. Ahrend is een bedrijf met veel verschillende discliplines, hierdoor is het werk erg gevarieerd is en sta ik met veel verschillende personen en afdelingen in contact. De neuzen van mij en mijn collega's staan dezelfde kant op; we proberen met zijn allen de klant een zo goed mogelijk product te leveren en de verwachtingen van de klant te overtreffen. Er heerst een informatieve maar serieuze sfeer op de werkvloer en er is altijd ruimte voor een grap. Doordat er binnen Ahrend zoveel verschillende discliplines zijn, maakt dat het werk soms lastig. Voordat je een compleet beeld en overzicht van de organisatie hebt, ben je al snel een jaar verder.

Pluspunten

Fijne sfeer op de werkvloer, goede uitdaging in het werk.

Minpunten

Groot bedrijf, veel schakels waardoor het relatief lang duurt voordat je ingewerkt bent.

Goede werksfeer

Ahrend is een fijne organisatie om voor te werken. De collega's, sfeer en werkzaamheden zorgen iedere dag voor nieuwe energie. In mijn functie heb ik met verschillende afdelingen te maken. Er is veel afwisseling, uitdaging en geen dag is hetzelfde. Dit maakt werken bij Ahrend erg leerzaam!

Veel doorgroeimogelijkheden voor schoolverlater en veel kruisbestuiving jong en oud

Leuke organisatie met rijke geschiedenis die erg aan het verjongen is. Dit maakt dat het bedrijf vol zit met ‘oude rotten’ gecombineerd met schoolverlaters en alles daartussen. Dit contrast maakt dat de schoolverlaters extreem veel kunnen leren in korte tijd en zij hierin goed begeleid worden. Daarnaast staan de ervaren werknemers ook open voor vernieuwing en voor de frisse blik van de nieuwe werknemer en wordt deze serieus genomen. Collega’s zijn erg toegankelijk en bereid mee te denken met je uitdagingen, initiatief wordt erg gewaardeerd. Ik ben zelf werkzaam binnen de verschillende dochterondernemingen wat het werk erg dynamisch maakt op het gebied van bedrijfscultuur, werkwijzen en communicatie. Ook wordt er regelmatig een borrel georganiseerd op de verschillende locaties zodat nieuwe werknemers elkaar kunnen vinden binnen het bedrijf en de dochter ondernemingen.

Perfecte leeromgeving in een veranderend bedrijf

Hier werken is, naast heb hebben van leuke collega's, ook goed voor de persoonlijke ontwikkeling. Het bedrijf is op zoek naar nieuwe inzichten en geeft medewerkers dan ook de vrijheid om hier invulling aan te geven. Dit maakt hier werken dan ook zeer prettig.

Dynamisch en gezellige werkomgeving

Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen, initiatief nemen wordt aangemoedigd en beloond. Ondanks de omvang van het bedrijf heerst er alsnog een familiebedrijf sfeertje. Zeer open en vriendelijke collega's. Al met al een inspirerende en motiverende plek om werken en om je verder te ontwikkelen.

Productieve en gezellige werkomgeving

Royal Ahrend is een organisatie waarin je je snel op je gemak voelt. Mensen (zeker ook het management) zijn open en willen graag meer van je weten en je helpen waar mogelijk. De sfeer binnen de bedrijven is goed en dit zorgt ervoor dat je met plezier naar je werk gaat. Leuk is ook de ruimte die je krijgt binnen de kaders van je werkzaamheden om je werk uit te voeren.

Nice and Stylish Company to work at

I've been working at Ahrend for the last 3 years. Due to a relax and friendly atmosphere within the company, it's nice to work here. Work-life balance is important and Ahrend fully understands and supports it.

Productieve en gezellige werk Sfeer

Ik ben al zeer lange tijd werkzaam bij Ahrend en heb altijd de kans gekregen om mezelf te ontwikkelen en door te groeien.Natuurlijk moet dit ook vanuit jezelf komen. Geen dag is hetzelfde en er is altijd wel weer een uitdaging. Het mooie van mijn functie is dat ik met vele disciplines te maken heb in de gehele keten.Ons streven is om van elk project een succes te maken.

Pluspunten

Gezellige werksfeer en fijne collega's

Leerzaam Dutch Design bedrijf

Sinds 6 jaar werkzaam voor Koninklijke Ahrend als Strategic Purchaser Trade Products . Toen ik 6 jaar geleden bij Ahrend begon had ik geen ''know how'' van de inrichters/ projectenmarkt. Door het inwerktraject dit mij geheel eigen gemaakt. Erg leuk om contacten te hebben met collega's en met leveranciers. Je voelt je echt de spin in het web. In alle functies bij Ahrend is het belangrijk dat je goed kan samenwerken, er heerst een echt team gevoel. Dit geldt voor alle Ahrend bedrijven. Het leuke van mijn functie is dat je bij alle entiteiten werkt, zo zit ik 2 dagen in St Oedenrode op het hoofdkantoor, 2 dagen bij Gispen in Culemborg en 1 dag in Amsterdam of bij Presikhaaf in Arnhem. De agenda bepaal ik geheel zelf, en die vrijheid is prettig en geeft vertrouwen. Geen een dag is hetzelfde bij Ahrend, wat ik als positief ervaar! In mijn functie ben ik samen met mijn team verantwoordelijk voor het derden portofolio, zo maken wij contracten, condities, assortiment ed. Heel leuk en divers dus!

Pluspunten

sfeer

Minpunten

reizen

Talentvolle designers, gedreven medewerkers, leuke werkgever

Ik heb Ahrend leren kennen van kantoorbenodigdheden die ik bij ze bestelde. Toen ik als receptionist in dienst kwam, kwam ik in contact met alle vlakken van Ahrend. De inrichters en het ontwerpteam van Ahrend zijn bijzondere talentvolle en enthousiaste medewerkers die steeds opnieuw weer mogelijkheden vinden om zich af te scheiden en unieke Ahrend-kenmerkende stijlen te ontwikkelen die zich onderscheiden in aparte, en schitterende ontwerpen. In de showroom waar alles ten toon staat en waar de receptie zich bevond, waande je je in exclusiviteit met al dat moois om je heen. Klanten die binnenwandelen om een stoel of een totale inrichting te bekijken en waneer zij de showroom verlaten, zij dat doen met alle info waarop hun specifieke keus was gevallen. Ik heb geleerd hoe je mensen eerst de ruimte moet geven voor een Eigen eerste indruk en daarna je volle aandach en assistentiet te geven aan het verwezenlijken van hun bestelling en keuze. De bedrijfscultuur is hierargisch, maar directive en leden van de staff eenvoudig benaderbaar. Ik heb geen ervaringen met moeilijke zaken gehad, heb altijd met plezier gewerkt. Het leukste van de baan was dat geen dag hetzelfde was, ik in een schitterende omgeving mijn werk heb mogen doen en ik ook met mijn hospitality skills altijd goede communicatie en omgang had met alle collega's en ook het feit dat het dicht bij huis was. Ik heb de werktijden van 9.00 tot 18.00uur ook altijd met plezier ingevuld.

Pluspunten

goedkope gezellige lunches in een kleine gezellige kantine

Minpunten

geen minpunten ervaren

leerzame bedrijf

goed bedrijf, veel geleerd in de afgelopen 17 jaar

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Ahrend. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Ahrend