Aethon

Aethon Reviews

61 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 65 reviews

Leerzaam en over het algemeen prettige werksfeer, management kan beter bijv. beter zorg en aandacht voor werknemers en hun welzijn

Fijne ervaring, maar gaat na een gegeven moment niet verder vooruit want werkzaamheden veranderen niet. Belangrijkste aan het werk in de thuiszorg/ IM zijn de banden die je opbouwt met clienten en om te zien hoe je dagelijks iemand blij kan maken.

Pluspunten

Relatief korte diensten

Minpunten

Soms veel aanpassingen nodig door werken op verschillende locaties: leerzaam maar soms stressvol

Hele fijne ervaringen met Aethon ervaren

Een super gezellige uitzendbureau die meedenkt en snel reageert. Geen problemen ervaren met betalingen etc. Ik vond dat ik veel vrijheid had en een fijne communicatie met de talentmanager en planners!

Pluspunten

Goede communicatie

Fijne werkgever

Aethon is een prettig werkgever, snelle communicatie en veel flexibiliteit.

Aethon is een flexibele werkgever en denkt mee met je problemen en ideeën.

Pluspunten

Gebruik maken van auto's

Minpunten

Soms minder uren

Fijne werkplek voor studenten, flexibel

Fijne bijbaan voor studenten in de zorg om aan je cv te werken, te leren van de verschillende takken in de zorg en je zo te ontwikkelen tot een zorgmedewerker met een brede blik.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Fijne werkgever met veel flexibiliteit

Fijne ervaring met Aethon. Snel contact gekregen na sollicitatie en snel de aanvullende cursussen gehad. Nadat ik ben aangenomen, kreeg ik een contactnummer waarbij ik alle vragen en opmerkingen kwijt kon. Veel doorgroeimogelijkheden, moet je wel zelf aangeven als je dat wilt!

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Soms slecht telefonisch bereikbaar

Uitdagende bijbaan in brede zin

Het werk bij Aethon als student is flexibel zelf vorm te geven: zorg, BSO, gemeente, noem het maar op. Ook binnen bijvoorbeeld de zorg kan je het vaste personeel helpen in de thuis-, verzorgingshuis- en/of verpleeghuiszorg. De ervaringen die je met de cliënten en het werk zelf opdoet zijn van grote waarde voor de verdere carrière na de studie. Een zekere aanrader dus.

Pluspunten

Flexibel in te plannen

Minpunten

In de thuizorg op verschillende locaties werken

Aethon is een productieve werkplek

Bij aethon krijg je de mogelijkheid om te leren en relaxed je werk te doen.Je werkt in een gezellige omgeving met andere collegas van aethon. Contact met aethon is ook prima, wanneer je iets nodig hebt (vragen stellen, vrije dagen, iets prive) zijn ze klaar om je te helpen.

Pluspunten

Relaxed werkomgeving, goeie contact met planner en werkbegeleider

Minpunten

Korte diensten

Leuke collega's en goede begeleiding. Je hebt een eigen "talent manager" bij wie je altijd terecht kan voor vragen en begeleiding. Na de sollicitatie procedure volg je verschillende trainingen (als student) zodat je goed voorbereid kan werken op je werkplaats. Het nadeel vond ik dat ik gesolliciteerd had op een baan, maar ze hierna geen plek meer voor me hadden.

19 maart 2021
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel! Jammer dat je niet bij je eerste keuze terecht kon, maar zo te lezen hebben we je geholpen aan een andere baan.

Klinkt allemaal goed!

Ik kan mijn mening nog niet delen over hoe het werk is bij Aethon. Mijn eerste dag is pas over een tijd. Eerst ga ik de trainingen volgen en daarna ga ik aan het werk en moet ik nog afgetekend worden. Ik kijk er wel ontzettend naar uit en alles lijkt erg goed geregeld. Bovendien zijn de contactpersonen die ik heb gesproken heel erg leuk!

19 maart 2021
Dankjewel voor je positieve reactie! Heel veel succes alvast op je eerste werkdag.

Slechte afwikkeling

Slechts 1.5 dag gewerkt bij een bedrijf dat een akkefietje kreeg met het lokaal bestuur. Vervolgens onduidelijkheid over het aantal gewerkte uren en uren die toegewezen waren maar binnen 24 uur voor aanvang afgezegd werden. Opzeggen contract moest via de mail maar correspondentie volgt dan weer via een app die ze gebruiken. Daar krijg je geen melding van en dat moet je zelf maar uitvinden. Ze werken ook met 2 verschillende apps, die allebei eigen functies hebben.

19 maart 2021
Dankjewel voor je beoordeling. Heel jammer om te lezen dat je ervaring met ons niet goed is verlopen. We willen graag wat meer hierover weten en je vragen om contact met ons op te nemen. Wellicht dat we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je een mailtje willen sturen naar marketing@aethon.nl? Groetjes, Aethon

Samen de klus zo veilig en goed mogelijk klaren

Met het hele team proberen we per dag alles zo veilig en goed en effectief mogelijk te doen om zo de cliënten zo vlot en zo prettig mogelijk te helpen/test af te nemen.In de pauzes wordt er over alles en nog wat gezellig gekletst, maar ook bepaalde situaties van die dag besproken. We klaren samen de klus.

Pluspunten

Ze proberen alles rondom het werk goed te regelen voor hun mensen

Minpunten

Er wordt te weinig gekeken naar de reisafstand tussen huis en werklocatie en vice versa

17 november 2020
Dankjewel voor je positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat de klus samen wordt gedaan. Hier worden we blij van.

Gezellige collega’s en een goed salaris. Wel is het contact met de talentmanager een beetje lastig.

Aethon is een fijn, professioneel bedrijf. Ze bieden een goed salaris aan.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Contact talentmanager

17 november 2020
Dankjewel voor je positieve beoordeling! Dat vinden we erg leuk.

Walgelijk bedrijf dat studenten uitbuit.

Na een flutcursus zonder enige inhoud, geen werk, het volledige bedrag van 900 voor de 'cursus' terug moeten betalen na bedreigingen van Aethon. Ik had meermaals een nieuwe manager. De een zei dit, de ander dat. Na gesprek met m'n manager hoefde ik het bedrag niet terug te betalen en zou de samenwerking ophouden. Maanden later kreeg ik bericht van de volgende manager over werk en dat ik als ik niet voor Aethon ging werken, het geld van de cursus terug moest betalen. Aan de cursus heb je helemaal niks. De tweede dag hoefde ik van de begeleider niet terug te komen omdat ik het al wist - vervolgens moest ik hier ook gewoon voor betalen. Een bedrijf dat gebruik maakt van studenten. Walgelijk bedrijf. Lieve verpleegkunde studenten, ga alsjeblieft gewoon direct bij een werkgever werken.

Pluspunten

Minpunten

geen werk, onzettend veel geld (900 euro) terug moeten betalen

11 september 2020
Dank je wel voor je beoordeling. Heel jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt gehad. We willen graag wat meer hierover weten en je vragen om contact met ons op te nemen. Wellicht dat we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je een mailtje willen sturen naar marketing@aethon.nl? Groetjes, Aethon

Helaas een negatieve beoordeling

Hoe graag ik ook iets positiefs wil schrijven over Aethon, is dit helaas niet mogelijk. Ik werk nu bijna 3 jaar bij Aethon en heb eigenlijk altijd mijn werk gedaan en verder niets meer en niets minder. Verder heb ik ook weinig te maken gehad met Aethon zelf: geen beoordelingsgesprek, geen telefoontje met de vraag hoe het gaat, helemaal niets.Ik kan niet zeggen dat ik spijt heb dat ik voor Aethon heb gewerkt maar aanraden doe ik het zeker niet. Op het sollicitatiegesprek wordt een redelijk vertekend beeld gegeven van hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Je krijgt het idee dat Aethon en jong en fris bedrijf is die tijd in je wil investeren. Echter, je krijgt een simpele training wat inhoudelijk niet recht doet aan het werk wat je moet doen. Helaas word je in de diepe gegooid (waar ik me prima heb gered) en ik kan me voorstellen dat dat voor velen als vervelend wordt ervaren. Om je een beeld te geven van je leidinggevende: ik heb in 3 jaar tijd 4 talent managers gehad. Het leek in het begin wel persoonlijk te zijn allemaal, maar daar bleef weinig van over. Ik hoop dat Aethon begrijpt dat dit mijn persoonlijke ervaring is en dat Aethon misschien voor een ander persoon helemaal perfect is. Kortom: als je graag voor een gemeente of woningbouwvereniging e.d. ervaring wil opdoen zonder daarbij al te veel verwachtingen te hebben van Aethon, dan kan je hier prima werken. Anders dan dat zou ik je het sterk afraden.

Pluspunten

Werkervaring

Minpunten

Geen contact, weinig loon, hoge verwachtingen, geen fijne bedrijfscultuur

1 juli 2020
Hi. Bedankt dat je de tijd neemt om deze beoordeling te schrijven. We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt. We willen dat iedereen het naar zijn zin heeft op zijn/ haar werkplek en de juiste begeleiding krijgt. We zouden graag willen weten wat je precies gemist hebt in het contact en de begeleiding, zodat we er zelf ook iets van kunnen leren en actie ondernemen. Zou je contact met ons op willen nemen door een mailtje te sturen naar marketing@aethon.nl? Dan kunnen we kijken op welke wijze we je kunnen helpen. Groetjes, Aethon.

Ongelofelijk

Veel loze beloftes, 9 maanden na de training eindelijk meer info gekregen over een plek om te werken. Dit werd vervolgens veranderd omdat ik ergens sneller aan het werk kon wat niet klopte uiteindelijk na 10 maanden ergens konden beginnen voor veel te weinig uur. Wou er al lang weg maar zat vast aan een onmenselijk contract. AangebodenBanen afgewezen omdat ze weer met een werkplek kwamen waar uiteindelijk niks van kwam.Uiteindelijk na alle valse beloftes weg gegaan en na een half jaar nog een factuur binnen krijgen van teveel ontvangen salaris.

Minpunten

Loze beloftes, oneerlijk contract, vreselijke communicatie

30 juni 2020
Hi, bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze manier van werken. We zouden hier graag wat meer over willen horen zodat we kunnen kijken op welke wijze we je kunnen helpen en er zelf ook wat van te leren. Zou je contact met ons op willen nemen via marketing@aethon.nl? Groetjes, Aethon

hard werken met een voldaangevoel naar huis

Aethon geeft veel vrijheid en flexibelheid om je rooster te bepalen. Verder zijn ze makkelijk bereikbaar (ook op de rare tijden waarop veel diensten beginnen). De opleiding is goed te doen.

Minpunten

Hard werken

30 juni 2020
Hallo! Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat vinden we erg leuk! Groetjes, Aethon.

Verschrikkelijk

Het lijkt allemaal zo mooi en goed. Maar dat is het allemaal niet. Het duurde bij mij een flinke maand voordat ik meer hoorde over een training. Je krijgt dan uiteindelijk een fluttraining wat geen training te noemen is. Ik ging aan het werk bij woningcorporaties en kreeg zeer algemene informatie over wat woningcorporaties doen en hoe ze zijn ontstaan. Ten slotte ga je wat rollenspellen doen en is de training alweer voorbij. Het duurde bij mij 6 uurtjes ongeveer. Daarna moest ik een aantal weken wachten, omdat ze aan het zoeken waren naar opdrachten (om een beeld te schetsen: ik solliciteerde in februari en had pas in juni werk). Als ze eenmaal een locatie hebben gevonden, merk je dat je niets hebt gehad aan de training. Je wordt soortvan ingewerkt op de locatie (je kijkt mee met een ervaren collega - die niet via Aethon werkt en dus een adequate fulltime training heeft doorlopen). En dan mag je aan het werk, terwijl je niet bekend bent met het systeem en geen antwoorden hebt op de vragen die gesteld worden door de huurders. Dan zeggen ze dat je ze maar in de wacht moet zetten en in het systeem moet gaan zoeken. Persoonlijk vind ik dit geen fijne manier van werken. Daarbij wil Aethon dat je zo veel mogelijk werkt en zijn ze niet flexibel. Op grond hiervan ben ik na een paar weken gestopt. Ik had nog mazzel dat ik de waarde van de training niet terug hoefde te betalen, omdat ze bang waren voor negatieve publiciteit. Dat zegt toch genoeg? Als dit niet was gebeurd, was ik serieus naar de rechter gestapt. Absoluut geen aanrader. Ga hier aub niet werken.

Minpunten

Onredelijk contract

7 april 2020
Hi. Bedankt dat je de tijd neemt om een uitgebreide beoordeling te schrijven. We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Helaas ben je niet tevreden over onze werkwijze. De juiste begeleiding is natuurlijk ontzettend belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen. We zouden hier graag wat meer over willen horen zodat we kunnen kijken op welke wijze we je kunnen helpen en er zelf ook wat van te leren. Zou je contact met ons op willen nemen via marketing@aethon.nl? Groetjes, Aethon

Heel fijn werken en flexibel

Aethon is een heel fijn bedrijf om te werken, zeker voor studenten. Het werk is flexibel, als je wilt krijg je veel uren en als je een keer verkeerd hebt gepland zijn zij bereid mee te denken. Ik werk al 2,5 jaar met veel plezier bij Aethon.

7 april 2020
Hi. We worden heel blij van jouw beoordeling. Bedankt! Groetjes, Aethon.

Vreselijk!

Wat ik ervaren heb is een slecht bedrijf. Bij je sollicitatiegesprek word je ingepalmd dat alles kan en mag. De cursussen die je moet doen stellen werkelijk niets voor en zijn het geld absoluut niet waard! Ik studeer hbov en de 2 cursussen (900 euro) zijn bizar onder niveau en je zou hiermee niet aan het werk mogen. Hierna willen ze dat je in heel NL werkt dus je hebt geen vaste werkplek. De communicatie is slecht. Ze laten alleen van zich horen als ze je nodig hebben . Zitten constant achter je aan of je meer en meer kan werken. Je hebt geen vrijheid! Ik zou het absoluut niet aanraden. Als en weg wilt kom je erachter dat ze voorwaarden stellen die niet te halen zijn: 65 diensten van minimaal 5 uur moet je gedraaid hebben anders mag je die 900 euro neerkijken! In de thuiszorg word dat nogal lastig 65 diensten van 5 uur dus na 8 maanden trouwe dienst kon ik op nog eens geld terugbetalen!!!

24 maart 2020
Hi. Bedankt dat je de tijd neemt om deze beoordeling te schrijven. We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt. We zijn benieuwd naar jouw verhaal. Zou je een mailtje willen sturen naar marketing@aethon.nl? Dan kunnen we kijken op welke wijze we je kunnen helpen. Groetjes, Aethon

Beste baantje ooit

Zorg flexmedewerker. Toen ik bij Aethon was begonnen waren er nog redelijk veel slechte verhalen, maar persoonlijk heb ik nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Aethon is erg gegroeid afgelopen jaar. Je hebt een App die super duidelijk is en je kan precies aangeven hoeveel en wanneer je wilt werken. Communicatie gaat goed en je vragen worden serieus behandeld. Zou aan iedereen aanraden om in de zorg te werken, en bij Aethon is dit ideaal

23 maart 2020
Dankjewel voor de positieve reactie! 💪 Mocht je na het lezen van deze top beoordeling geïnteresseerd zijn in een zorg bijbaan bekijk onze vacatures.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aethon. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.3

3.5