Advizo

30: Advizo reviews van werknemers

Advizo denkt met mensen mee en biedt kansen.

Uitgelichte review

Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Advizo is een hele professionele en prettige werkgever. Ik zou iedereen die op zoek is naar nieuwe uitdaging Advizo aanraden. Ze hebben mij enorm geholpen om als zij-instromer in een uitdagende functie met perspectief te starten. Ze zijn betrouwbaar, zien de kwaliteiten van mensen, en hebben een enorm netwerk.

Pluspunten

Goed bereikbaar, hartelijk, constructief

Snelle reactie op sollicitatie daarna laten ze je in de kou staan. Plaatsen wel voortdurend advertenties Vaag allemaal!!

Snelle sollicitatie procedure, daarna hoor je niks meer van ze.Tegelijkertijd blijven ze advertenties plaatsen waarvoor ze bij navraag al voldoende aanmeldingen hebben. Vreemd allemaal, ik vraag me af of ze wel open kaart spelen of je gewoon een verhaaltje op de mouw spelden!!

luisteren niet naar jouw wensen

snelle sollicitatie maar luisteren niet naar jouw wensen en laten je daarna in de steek

Pluspunten

snelle solliciatieprocedure

Minpunten

luisteren niet naar de wensen van de werknemers

Geweldig! Advizo is een aanwinst in de hele jeugdzorg.

Wat een geweldig bedrijf is Advizo. Ik ben twee keer aan de slag gegaan via Advizo (sociaal wijkteam en als jeugdbeschermer). Ze hebben de passie om de jeugdzorg goede werknemers te bieden en dat doen ze! Bij andere bureaus is overname lastig of houden ze dit mbt concurrentie beding bijvoorbeeld tegen. Advizo wil dat de werknemer en opdrachtgever tevreden zijn. Juist door dit verschil , wil je als werknemer (naast de goede arbeidsvoorwaarden) bij advizo blijven. Ik krijg bij vragen altijd dezelfde dag nog antwoord (bijna altijd binnen het uur). Daarnaast bieden ze een uitgebreid aanbod om jezelf als jeugdprofessional bij te scholen. Bedankt voor de fijne samenwerking!Advizo is echt een aanrader voor iedereen die in de jeugdzorg werkt :)

Gezellige en professionele werkomgeving

Advizo is een fijn detacheringsbureau. Ze zijn eerlijk over de functie waar je op solliciteert en hebben kennis van de organisatie, de bedrijfscultuur en de functie-inhoud. Ze kunnen een goed beeld geven wat je er kunt verwachten. Ook tijdens de detacheringsperiode zijn ze betrokken en houden contact met je. Advizo was voor mij een fijne betrouwbare werkgever.

Fijne samenwerking

ik ben erg blij met de begeleiding en ondersteuning die Advizo mij heeft geboden bij het zoeken, vinden en behouden van een nieuwe baan. Zeker in deze onzekere tijd met het Coronavirus heb ik dit als erg prettig ervaren.

betrokken detacheerder

Heb nu bijna een half jaar Advizo als mijn detacherings-kantoor gehad. Nu zal ik worden overgenomen door de opdrachtgever en ga ik daar direct in dienst. Dit heb ik aan mezelf te danken maar ook zeker aan Advizo. Zij hebben een goede passende werkplek voor me gevonden en hebben me in dit afgelopen half jaar op een betrokken en vriendelijke manier begeleid tijdens dit afgelopen half jaar. Ook bieden ze trainingen aan. Vanwege corona hebben ze dit online aangeboden en dat hebben ze zeer goed georganiseerd, met een mooi voorwoord van de frontman van Advizo.

Pluspunten

Betrokkenheid

Minpunten

Het komende afscheid

Betrokken, professionele en motiverende medewerkers

Nadat ik mijn motivatie en cv stuurde werd ik dezelfde week nog gebeld voor een gesprek. In het gesprek was de recruiter voorbereid en wat het fijnste hieraan was, was dat die mij als persoon wilde leren kennen. Het waren geen standaard vragen. Er werd geluisterd naar mijn behoeften. Na het gesprek kon ik al snel aan de slag. Voorbereiding voor het gesprek was prettig, ik wist toen ik daar was wat ik kon verwachten.

Pluspunten

Goede voorbereiding op sollicitatie gesprekken

Minpunten

Betrokken detachering, absoluut een aanrader.

Als net afgestudeerde sociaal werker is het niet makkelijk om een richting te kiezen in het sociale werkveld. Advizo heeft mij hier goed in geholpen en met de ervaring en expertise binnen Advizo heb ik de juiste keuze kunnen maken in de start van mijn carrière. Advizo is een zeer betrokken organisatie die graag meedenkt aan jouw toekomst. Daarnaast bieden zij bijeenkomsten aan die zeer leerzaam zijn. Al met al een absolute aanrader!

Pluspunten

Fijne communicatie, zeer betrokken, veel ervaring binnen Jeugdzorg

Fijne mannen en meiden

Twee jaar geleden met Advizo in contact gekomen. Toen nog weinig werkervaring maar Advizo bleef betrokken en bleef enthousiast. Bijna een jaar geleden weer in contact gekomen en toen heel snel een leuke baan bij Veilig Thuis aangeboden gekregen. Contact is altijd heel goed bevallen. Afspraken worden nagekomen en ze zijn goed bereikbaar. Ze denken met je mee en stoppen daadwerkelijk tijd en energie in je. Daarbij gunnen ze je je ontwikkeling zonder dat ze daarbij zelfzuchtig zijn.

Aanrader!

Advizo is erg betrokken. Het intakegesprek was erg uitgebreid, waardoor ik het gevoel had dat er echt naar mijn wensen geluisterd werd. Uiteindelijk heeft de detachering geleid in een overname. Ik raad het iedereen aan om via Advizo te solliciteren!

Betrokken detachering , super bedrijf!

Advizo heeft mij de kans gegeven om na 6 jaar weer terug te gaan in het werkveld 'jeugdzorg. Ondanks dat ik nog niet zoveel ervaring had opgebouwd hebben ze hun best voor mij gedaan om een leuke baan te vinden. En dat was gelukt, binnen 2 weken! Ook tijdens mijn detachering super goede, betrokken begeleiding gehad vanuit Advizo. Communicatie verliep goed. Als ik een vraag had, had ik dezelfde dag nog antwoord! Al met al, een aanrader !!!

Zeer tevreden over detachering bij Advizo!

Zeer tevreden over het werken bij Advizo! Via Advizo ben ik terecht gekomen bij Veilig Thuis, waar ik na 9 maanden nog steeds met plezier werk. Fijn contact met de professionele medewerkers van Advizo, die kennis hebben van het werken in de Jeugdzorg. Binnen Advizo is er veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. De betrokkenheid vanuit Advizo heb ik altijd erg op prijs gesteld. Kortom, ik ben zeer tevreden, bedankt Advizo!

Betrokken, fijne sfeer, kijken naar mogelijkheden, horizontale lijnen

Met veel plezier gewerkt voor Advizo. Professionele organisatie, horizontale lijnen en positieve benadering. Er wordt uitgegaan van je krachten en mogelijkheden. Ze staan altijd voor je klaar als er vragen zijn en denken met je mee.

Vriendelijk en sociaal: perfect voor jeugdzorg

Het contact en de algehele sfeer bij Advizo zij door mij als enorm prettig ervaren. Ik voelde me gewaardeerd en de medewerkers waren altijd van mij persoonlijk op de hoogte, met wie ik ook contact had. Als kers op de taart heb ik een geweldige opdracht gekregen bij Veilig Thuis! Bedankt Advizo!

Super start van mijn carrière

Na mijn studie heb ik een start gemaakt bij Veilig Thuis via Advizo. Van begin tot eind heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik wist nog niet zo goed waar ik naar op zoek was. Hierin ben ik goed begeleid en ook na de start bij de opdrachtgever kon ik altijd terecht met vragen. Inmiddels ben ik overgenomen en hier ben ik heel blij mee. Alle medewerkers van Advizo komen betrokken, enthousiast en geïnteresseerd over. Ik vond het een zeer prettige ervaring om via Advizo een start te mogen maken in het werkveld!

Pluspunten

Altijd bereikbaar, goede begeleiding, informeel

Symphatieke mensen met verstand van zaken

Via ADVIZO in mij huidige functie als Teammanager bij jeugdbescherming Amsterdam terecht gekomen. Eerst in dienst van ADVIZO en nu inmiddels een jaar contract. Het prettige aan hen is dat zij weten waar over ze praten, komen zelf ook uit de jeugdhulpverlening, en dat ze geen valse beloftes doen. Je krijgt een eerlijk verhaal en het is aan jezelf om de kans die je krijgt aan te pakken. Niets dan lof voor deze club.

Pluspunten

Betrokken, verstand van zaken

Minpunten

Helaas zit je niet in een pensioenfonds

Goede ervaring

Mijn ervaring met Advizo was erg prettig. Het contact was informeel doch professioneel. Zij denken mee, bieden waar nodig kennis en maatwerk. Door hen heb ik mooie kansen kunnen grijpen.

Top detacheerder!

Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!

Pluspunten

Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding

Professioneel, fijn, detacheringsbureau

Begin 2017 ben ik in contact gekomen met Advizo. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek, zijn ze op zoek gegaan naar een leuke, passende baan. Ondanks dat ik meerdere sollicitaties had lopen, heb ik, mede door de prettige manier van communiceren, de openheid en het informele karakter wat ze bij Advizo hebben, ervoor gekozen via Advizo te gaan werken bij Veilig Thuis Rotterdam Rijnmond. Gedurende het half jaar dat ik gedetacheerd was, is het contact met Advizo er altijd geweest. Een telefoontje met de vraag hoe het ging, een berichtje naar aanleiding van een positief functioneringsgesprek en goede bereikbaarheid wanneer ik vragen had. Ik raad Advizo dan ook van harte aan, aan iedere professional die op zoek is naar een leuke baan in de jeugdhulpverlening!

Pluspunten

Bereikbaarheid, openheid

Zeer persoonlijk bedrijf

Ik heb als 1 van de eerste medewerkers mogen starten bij advizo 2,5 jaar geleden. Ik heb dit als een hele fijne tijd ervaren. Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt en zijn er op gericht om iedereen te laten groeien. Soms was het nog even zoeken voor ze hoe bepaalde dingen aan te pakken, maar dit was niet meer dan logisch en het was mooi om hier onderdeel van te zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Advizo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Advizo