Advizo
Uitgelichte review
Advizo heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen verschillende functies in de (jeugd)zorg kwam ik Advizo tegen op Indeed. Meteen gesolliciteerd en al binnen een week zat ik op kantoor bij Advizo! Het intakegesprek was erg leuk en laagdrempelig, iets wat voor mij nieuw was. Advizo heeft mij de kans gegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen de jeugdzorg. De coaching en begeleiding is heel persoonlijk en aansluitend op je behoeftes. Je kunt de coaches te allen tijde bereiken met vragen omtrent werkinhoud, maar ook als je persoonlijk ergens tegenaan loopt. Had ik een vraag die aan Advizo zelf gesteld moest worden, dan had ik meestal al antwoord voordat ik een keer met mijn ogen kon knipperen… Het contact is zeer snel en prettig! Advizo heeft mij geholpen om mij te ontwikkelen tot de professional die ik ben. Hierna ook de kans gekregen om bij Advizo zelf aan de slag te gaan. Meer bewijs voor het kijken naar iemands krachten en behoeften kan ik dan ook niet meer geven. Dankjewel!
Pluspunten
Denkt met je mee, altijd bereikbaar, sterke interesse in medewerkers, goede begeleiding
Nadat ik mijn motivatie en cv stuurde werd ik dezelfde week nog gebeld voor een gesprek. In het gesprek was de recruiter voorbereid en wat het fijnste hieraan was, was dat die mij als persoon wilde leren kennen. Het waren geen standaard vragen. Er werd geluisterd naar mijn behoeften. Na het gesprek kon ik al snel aan de slag. Voorbereiding voor het gesprek was prettig, ik wist toen ik daar was wat ik kon verwachten.
Pluspunten
Goede voorbereiding op sollicitatie gesprekken
Minpunten
Als net afgestudeerde sociaal werker is het niet makkelijk om een richting te kiezen in het sociale werkveld. Advizo heeft mij hier goed in geholpen en met de ervaring en expertise binnen Advizo heb ik de juiste keuze kunnen maken in de start van mijn carrière. Advizo is een zeer betrokken organisatie die graag meedenkt aan jouw toekomst. Daarnaast bieden zij bijeenkomsten aan die zeer leerzaam zijn. Al met al een absolute aanrader!
Pluspunten
Fijne communicatie, zeer betrokken, veel ervaring binnen Jeugdzorg
Twee jaar geleden met Advizo in contact gekomen. Toen nog weinig werkervaring maar Advizo bleef betrokken en bleef enthousiast. Bijna een jaar geleden weer in contact gekomen en toen heel snel een leuke baan bij Veilig Thuis aangeboden gekregen. Contact is altijd heel goed bevallen. Afspraken worden nagekomen en ze zijn goed bereikbaar. Ze denken met je mee en stoppen daadwerkelijk tijd en energie in je. Daarbij gunnen ze je je ontwikkeling zonder dat ze daarbij zelfzuchtig zijn.
Advizo is erg betrokken. Het intakegesprek was erg uitgebreid, waardoor ik het gevoel had dat er echt naar mijn wensen geluisterd werd. Uiteindelijk heeft de detachering geleid in een overname. Ik raad het iedereen aan om via Advizo te solliciteren!
Advizo heeft mij de kans gegeven om na 6 jaar weer terug te gaan in het werkveld 'jeugdzorg. Ondanks dat ik nog niet zoveel ervaring had opgebouwd hebben ze hun best voor mij gedaan om een leuke baan te vinden. En dat was gelukt, binnen 2 weken! Ook tijdens mijn detachering super goede, betrokken begeleiding gehad vanuit Advizo. Communicatie verliep goed. Als ik een vraag had, had ik dezelfde dag nog antwoord! Al met al, een aanrader !!!
Zeer tevreden over het werken bij Advizo! Via Advizo ben ik terecht gekomen bij Veilig Thuis, waar ik na 9 maanden nog steeds met plezier werk. Fijn contact met de professionele medewerkers van Advizo, die kennis hebben van het werken in de Jeugdzorg. Binnen Advizo is er veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. De betrokkenheid vanuit Advizo heb ik altijd erg op prijs gesteld. Kortom, ik ben zeer tevreden, bedankt Advizo!
Met veel plezier gewerkt voor Advizo. Professionele organisatie, horizontale lijnen en positieve benadering. Er wordt uitgegaan van je krachten en mogelijkheden. Ze staan altijd voor je klaar als er vragen zijn en denken met je mee.
Het contact en de algehele sfeer bij Advizo zij door mij als enorm prettig ervaren. Ik voelde me gewaardeerd en de medewerkers waren altijd van mij persoonlijk op de hoogte, met wie ik ook contact had. Als kers op de taart heb ik een geweldige opdracht gekregen bij Veilig Thuis! Bedankt Advizo!
Na mijn studie heb ik een start gemaakt bij Veilig Thuis via Advizo. Van begin tot eind heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik wist nog niet zo goed waar ik naar op zoek was. Hierin ben ik goed begeleid en ook na de start bij de opdrachtgever kon ik altijd terecht met vragen. Inmiddels ben ik overgenomen en hier ben ik heel blij mee. Alle medewerkers van Advizo komen betrokken, enthousiast en geïnteresseerd over. Ik vond het een zeer prettige ervaring om via Advizo een start te mogen maken in het werkveld!
Pluspunten
Altijd bereikbaar, goede begeleiding, informeel
Via ADVIZO in mij huidige functie als Teammanager bij jeugdbescherming Amsterdam terecht gekomen. Eerst in dienst van ADVIZO en nu inmiddels een jaar contract. Het prettige aan hen is dat zij weten waar over ze praten, komen zelf ook uit de jeugdhulpverlening, en dat ze geen valse beloftes doen. Je krijgt een eerlijk verhaal en het is aan jezelf om de kans die je krijgt aan te pakken. Niets dan lof voor deze club.
Pluspunten
Betrokken, verstand van zaken
Minpunten
Helaas zit je niet in een pensioenfonds
Mijn ervaring met Advizo was erg prettig. Het contact was informeel doch professioneel. Zij denken mee, bieden waar nodig kennis en maatwerk. Door hen heb ik mooie kansen kunnen grijpen.
Begin 2017 ben ik in contact gekomen met Advizo. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek, zijn ze op zoek gegaan naar een leuke, passende baan. Ondanks dat ik meerdere sollicitaties had lopen, heb ik, mede door de prettige manier van communiceren, de openheid en het informele karakter wat ze bij Advizo hebben, ervoor gekozen via Advizo te gaan werken bij Veilig Thuis Rotterdam Rijnmond. Gedurende het half jaar dat ik gedetacheerd was, is het contact met Advizo er altijd geweest. Een telefoontje met de vraag hoe het ging, een berichtje naar aanleiding van een positief functioneringsgesprek en goede bereikbaarheid wanneer ik vragen had. Ik raad Advizo dan ook van harte aan, aan iedere professional die op zoek is naar een leuke baan in de jeugdhulpverlening!
Pluspunten
Bereikbaarheid, openheid
Ik heb als 1 van de eerste medewerkers mogen starten bij advizo 2,5 jaar geleden. Ik heb dit als een hele fijne tijd ervaren. Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt en zijn er op gericht om iedereen te laten groeien. Soms was het nog even zoeken voor ze hoe bepaalde dingen aan te pakken, maar dit was niet meer dan logisch en het was mooi om hier onderdeel van te zijn.
Ik ben voor de tweede keer werkzaam via Advizo. Voor de tweede keer, omdat de eerste keer een super positieve ervaring was. Door verhuizing was ik op zoek naar een nieuwe baan en werd opnieuw met open armen ontvangen. Er werken warme mensen, staan dag en nacht voor je klaar om vragen te beantwoorden en schatten je op waarde. Ze zijn goed in het kijken naar je eigen professionele handelen en daarbij een goede match te vinden op werkgebied. Ook beiden ze trainingen aan voor je SKJ en combineren dit met leuke kwartaalbijeenkomsten. Heb positieve en leuke ervaringen met Advizo en raad het iedereen aan.
Pluspunten
Leuke acties en werkgerelateerde trainingen
Minpunten
In mei 2017 heb ik kennis gemaakt met Advizo. Via Advizo heb ik kansen gekregen mij verder te ontwikkelen in het werkveld. Er wordt ruimte geboden voor goede begeleiding en tijdens de kwartaal bijeenkomsten wordt er aandacht geschonken aan verdiepende trainingen, bruikbaar voor het SKJ. Advizo is Kortom een betrouwbare organisatie met fijn persooneel.
Pluspunten
Ruimte om je verder te ontwikkelen door o.a. coaching
In de periode dat ik werkzaam was bij Advizo heb ik zowel de leiding als het team ervaren als betrokken, betrouwbaar en slagvaardig. Men is resultaatgericht met behoud van een zeer prettige werksfeer!
Vanaf dag 1 een persoonlijke benadering, korte lijnen en de mogelijkheid van uitwisseling van eerlijke informatie over werkomgeving en werksfeer. Advizo heeft oog voor de mens achter de werknemer. Ik heb met veel plezier voor Advizo gewerkt. Een aanrader om voor hen te werken!
Pluspunten
korte lijnen, oog voor kwaliteit, open en eerlijk
Minpunten
beperkt aanbod in (onderzoek-) vacatures in vrijwillig kader
Ik heb 9 maanden via ADVIZO bij jeugdbescherming mogen werken. Mede dankzij het traineeship en daarbij behorende ondersteuning en coaching van ADVIZO is mijn start als jeugdzorgwerker soepel verlopen en ben ik nu in vaste dienst bij jeugdbescherming.
Pluspunten
Traineeship
Minpunten
Bij Advizo is er veel tijd en ruimte voor persoonlijk contact, waarbij je je als werknemer welkom en serieus genomen voelt. De workshops, die tijdens kwartaalbijeenkomsten worden aangeboden, zijn zeer helpend bij het werk. In de begeleiding vanuit Advizo is merkbaar dat je met ervaren contactpersonen te maken hebt, die de juiste vragen stellen en betrokkenheid tonen. Er wordt waarde gehecht aan de tips en opmerkingen van jou als werknemer. Een bedrijf met groei ambitie, maar zeker ook de ambitie om het persoonlijk te houden. Iets waar de medewerkers van Advizo erg goed in zijn.
Pluspunten
persoonlijk contact, workshops, waardering
Minpunten
Nog wat onduidelijk beeld van ‘traineeship’
Ik heb enkele maanden via Advizo gewerkt in de gemeente Dordrecht. Vanaf dag 1 verliep alles op rolletjes. Personeel is erg betrokken, je bent echt onderdeel van het bedrijf! Ook na plaatsing zijn ze betrokken en bieden ze mogelijkheden om aan je eigen competenties te werken.
Pluspunten
Mogelijkheden om te groeien in je werk