Aditech

Wissen
3,4Salaris en arbeidsvoorwaarden

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 30 reviews

Goed op orde

Top geregeld allemaal. Doen wat ze zeggen en de sfeer is goed.

Slecht bedrijf

Dit bedrijf heeft mij beloften gedaan en niet nagekomen. Ik zou zo een MBV en IDB krijgen maar toen zijn ze het defensieproject kwijt geraakt en hierdoor konden ze niks waar maken. Losers!

Pluspunten

Goed loon, Goede communicatie

Minpunten

Slecht in beloften nakomen

Vakspecialisten!

Helaas door corona thuis komen te zitten. Ik heb bij veel uitzendbureau's gesolliciteerd, maar bij Aditech werd ik het beste geholpen! Ik krijg het idee dat hier toch andere mensen op kantoor zitten dan bij de andere bureaus. Bij Aditech weten ze precies wat jij als vakman zoekt, bieden je topgereedschap van Milwaukee en zelfs werkkleding! Je kan ze altijd bellen, want je krijgt direct een vast contactpersoon. Momenteel werk ik vol tevreden bij Aditech als PV-Monteur.

Ze proberen je binnen te praten met smoesjes.

Ze proberen je binnen te praten met smoesjes, maar met het zelfde gemak zieken ze je af bij de klant.

Pluspunten

niet eerlijk, maar dat valt gelukkig behoorlijk op

Minpunten

ze houden je aan het lijntje

Officiële reactie van Aditech

2 mei 2019
Wat zijn die smoesjes dan? Wij nemen deze klacht erg serieus en willen dit graag voorkomen in de toekomst.

Leuke werkgever

Leuke werkgever! De medewerkers gaan net een stapje verder om jou op de juiste plek te krijgen. Tijdens het 1e gesprek moest ik uitleggen waar ik plezier van krijg in mijn werk en wat ik absoluut niet wil. Elke dag werk ik met plezier op de projecten omdat deze precies zijn wat ik wil. Ook heb ik nog nooit thuis gezeten omdat ze geen werk hebben. Top!

Pluspunten

Goed gereedschap en kleding

Minpunten

De standaard werkschoenen zijn niet heel comfortabel

Heel divers van elektra tot beveiliging

Vroeg opstaan, doordat je landelijk geplaatst wordt. Eigen vervoer nodig. Het leuke is veel klantcontact..je bouwt niet veel vastigheid op. Ze proberen na een project snel iets anders te vinden, maar als er een gat tussen valt moet je een uitkering aanvragen. Tot je weer op een nieuw project kan starten.

Pluspunten

leert leuke mensen kennen

Minpunten

geen project is ook geen geld

Hard werken, maar goede werkgever!

Sinds een half jaar werk ik voor Aditech. Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt maar moet zeggen dat aditech echt anders is. Er wordt veel van me gevraagd maar daar krijg ik ook veel voor terug. Niet alleen in salaris maar ook in studie mogelijkheden en betrokkenheid van mijn managers op de vestiging. bij het vorige bureau kreeg werd mij veel beloofd, hier wordt het waargemaakt.

Pluspunten

Studie mogelijkheden, Sfeer

Minpunten

Sommige klanten vragen wel veel van je.

Bedrijf dat niet alleen aan zichzelf denkt maar ook hart heeft voor de werknemer.

Ik werk nu 7 jaar met veel plezier voor aditech. Het contact met de leidingevenden is goed en ook als je belt met vragen over iets wordt het netjes uitgezocht en wordt je teruggebeld. Of dit nu met je eigen vestiging is of met het hoofdkantoor. Ik vind dat erg prettig. Ook denken ze mee met jou wensen wat werk betreft en proberen ze je te plaatsen op een plek waar jij je goed op je plaats voelt. Salarisbetalingen altijd keurig op tijd (ook niet onbelangrijk) en alles is gewoon goed geregeld. Pbm's of gereedschap wat je nodig hebt is er snel en je hebt bij aditech niet het gevoel een nummer te zijn zoals dat bij veel bedrijven wel is. Ik ben zeer tevreden en hoop nog lang te werken voor aditech.

Pluspunten

Communicatie, sfeer onderling, salaris op tijd

niet best geregeld

Werkkleding is van de goedkoopste kwaliteit, gereedschap leek mij eerlijk gezegd wat action achtig.

gezellig werk collegas

elke dag weer sochtends lekker bak coffie werk besprekingen wat er gedaan moet worden die dag voorberdings werkzaam heden overleggen er was altijd weer ruimte voor een grapje niet te stress vol aan de slag gewoon rustig geen haast liever weinig werk leveren en goed dan haastig en fout ik heb geleerd om gecontroleerd door te werken en ook om te gaan met collegas in een relaxe sfeer ik had niet echt iets dat moeilijk leek te zijn ik vond het vervelend dat ik ver moest reizen voor de hoofd kantoor ik woonde in amsterdam noord

Pluspunten

gratis koffie

Minpunten

geen maaltijden

redelijk tot slecht

redelijk ouderwets en eenvoudig bedrijf. weinig gereedschap. slechte organisatie. slecht salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aditech. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Aditech met

Meer informatie over Aditech in populaire locaties

• Aditech
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden