Aditech

27: Aditech reviews van werknemers

27 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 30 reviews

Goed op orde

Top geregeld allemaal. Doen wat ze zeggen en de sfeer is goed.

Fijne werkgever

Ze vragen veel, maar je krijgt er ook veel voor terug. Heb er altijd met plezier gewerkt. Goede privé en werk balans.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Slecht bedrijf

Dit bedrijf heeft mij beloften gedaan en niet nagekomen. Ik zou zo een MBV en IDB krijgen maar toen zijn ze het defensieproject kwijt geraakt en hierdoor konden ze niks waar maken. Losers!

Pluspunten

Goed loon, Goede communicatie

Minpunten

Slecht in beloften nakomen

Vakspecialisten!

Helaas door corona thuis komen te zitten. Ik heb bij veel uitzendbureau's gesolliciteerd, maar bij Aditech werd ik het beste geholpen! Ik krijg het idee dat hier toch andere mensen op kantoor zitten dan bij de andere bureaus. Bij Aditech weten ze precies wat jij als vakman zoekt, bieden je topgereedschap van Milwaukee en zelfs werkkleding! Je kan ze altijd bellen, want je krijgt direct een vast contactpersoon. Momenteel werk ik vol tevreden bij Aditech als PV-Monteur.

Review

Slechte begeleiding en veel onduidelijk...........

Leuk om te werken

Ik werk al 2 jaar bij dit bedrijf en heb er goed naar mijn zin.

Leuke werkplek gezellige borrels

Ik werk met veel plezier voor Aditech Breda. Ze organiseren leuke borrels en krijg fijne werkkleding en nieuw gereedschap van Milwaukee. Uitdagende projecten en goede sfeer.

Pluspunten

Leuke borrels en projecten

Ze proberen je binnen te praten met smoesjes.

Ze proberen je binnen te praten met smoesjes, maar met het zelfde gemak zieken ze je af bij de klant.

Pluspunten

niet eerlijk, maar dat valt gelukkig behoorlijk op

Minpunten

ze houden je aan het lijntje

Officiële reactie van Aditech

2 mei 2019
Wat zijn die smoesjes dan? Wij nemen deze klacht erg serieus en willen dit graag voorkomen in de toekomst.

Leuke werkgever

Leuke werkgever! De medewerkers gaan net een stapje verder om jou op de juiste plek te krijgen. Tijdens het 1e gesprek moest ik uitleggen waar ik plezier van krijg in mijn werk en wat ik absoluut niet wil. Elke dag werk ik met plezier op de projecten omdat deze precies zijn wat ik wil. Ook heb ik nog nooit thuis gezeten omdat ze geen werk hebben. Top!

Pluspunten

Goed gereedschap en kleding

Minpunten

De standaard werkschoenen zijn niet heel comfortabel

Heel divers van elektra tot beveiliging

Vroeg opstaan, doordat je landelijk geplaatst wordt. Eigen vervoer nodig. Het leuke is veel klantcontact..je bouwt niet veel vastigheid op. Ze proberen na een project snel iets anders te vinden, maar als er een gat tussen valt moet je een uitkering aanvragen. Tot je weer op een nieuw project kan starten.

Pluspunten

leert leuke mensen kennen

Minpunten

geen project is ook geen geld

Vacaturelokkertjes

Schrijven over aankomende monteurs met werken en leren en na een sollicitatie melden dat je technische diploma's moet hebben of dat werkgevers ervaren mensen zoeken. Ga iemand anders voor de gek houden of lokken met jullie grote verhalen

Pluspunten

Minpunten

Loze beloften

Leuke werkgever

Leuke werkgever en goede sfeer. Ga met veel plezier naar mijn werk.

Leuke bedrijfscultuur

De bedrijfscultuur binnen Aditech maakt zeker een indruk. Werken bij het ARC is erg leuk.

Het is een geweldige plek om te leren!

Aditech zorgt goed voor zijn personeel. Er zijn veel mensen hier gestart als hulpje en die zijn doorgegroeid naar zelfstandig monteur met allerlei specialisaties. Dat samen met een goede werksfeer zorgt er voor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!

Pluspunten

Veel groei mogelijkheden

collegiaal

Het was een leuke ervaring de tijd dat k bij hun gewerk heb.

enthousiast bedrijf

Momenteel stagiair bij het hoofdkantoor van Aditech. een jong en enthousiast bedrijf wat alles doet met een lach. Het meedenken en zorgen voor de monteurs maakt Aditech anders dan andere uitzendbureau's. Bij ons ben je een collega en geen nummertje in het systeem. samenwerken met winnaars voor winnaars is waar het bij Aditech om draait.

Hard werken, maar goede werkgever!

Sinds een half jaar werk ik voor Aditech. Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt maar moet zeggen dat aditech echt anders is. Er wordt veel van me gevraagd maar daar krijg ik ook veel voor terug. Niet alleen in salaris maar ook in studie mogelijkheden en betrokkenheid van mijn managers op de vestiging. bij het vorige bureau kreeg werd mij veel beloofd, hier wordt het waargemaakt.

Pluspunten

Studie mogelijkheden, Sfeer

Minpunten

Sommige klanten vragen wel veel van je.

Prettig en transparant!

Ik vind prettige open communicatie & transparantie 1 van de belangrijkste voorwaarden van een moderne werkgever. Bij Aditech Hengelo op deze punten enorm goed bezig! Ze regelen ook leuke klussen en kijken of deze goed bij me passen!

Bedrijf dat niet alleen aan zichzelf denkt maar ook hart heeft voor de werknemer.

Ik werk nu 7 jaar met veel plezier voor aditech. Het contact met de leidingevenden is goed en ook als je belt met vragen over iets wordt het netjes uitgezocht en wordt je teruggebeld. Of dit nu met je eigen vestiging is of met het hoofdkantoor. Ik vind dat erg prettig. Ook denken ze mee met jou wensen wat werk betreft en proberen ze je te plaatsen op een plek waar jij je goed op je plaats voelt. Salarisbetalingen altijd keurig op tijd (ook niet onbelangrijk) en alles is gewoon goed geregeld. Pbm's of gereedschap wat je nodig hebt is er snel en je hebt bij aditech niet het gevoel een nummer te zijn zoals dat bij veel bedrijven wel is. Ik ben zeer tevreden en hoop nog lang te werken voor aditech.

Pluspunten

Communicatie, sfeer onderling, salaris op tijd

Bij Aditech zit je goed!

Afgelopen half jaar stage gelopen bij Aditech. Kreeg veel vrijheid en ruimte om mijzelf te ontwikkelen. Daarnaast is het een erg tof en fris bedrijf wat meedenkt met haar klanten en monteurs. Een echte aanrader, als monteur ben je hier niet zomaar een nummertje. Dat is waar Aditech het verschil maakt; de aandacht die je krijgt.

Pluspunten

Aandacht, fris, enthousiasme

Lekker jong en fris bedrijf!

Een heerlijk fris bedrijf om voor te werken! Doet veel voor haar medewerkers zoals het organiseren van events, projectbezoeken waar ze van alles komen brengen, etc. Mooie kleding en goed gereedschap!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aditech. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Aditech