Action
Ik kan niet klagen over het bedrijf. Ze betalen altijd netjes op tijd .
Pluspunten
Korting
Minpunten
Lange werkdagen
Ik werkte goed en netjes en daar kreeg ik ook complimenten voor maar zodra er 1 iemand was die het iets niet goed deed kregen we allemaal op onze donder ook moest ik me 2 keer ziek melden omdat ik verkouden was geworden door de airco van de action zelf maar dat werd als mijn eigen schuld gezien verder werd de winkel niet schoongemaakt in de maanden dat ik er werkte is 1 keer de vloer schoongemaakt ook werden de Corona maatregelen aan hun laars gelapt zodra de klanten weg waren gingen de mondkapjes allemaal af dus echt Corona proof was het ook niet uiteindelijk brak ik ik mijn enkel en zat ik in het gips daar was ook totaal geen begrip voor ik werd elke keer tijdens school gebeld of ik toch nog het niet even kon proberen terwijl ik duidelijk aangaf dat ik niet kon lopen toen hebben ze mijn contract ook nog te vroeg laten aflopen omdat ze iemand nodig hadden die wel werk motivatie toonde... ik heb met tranen aan de telefoon gezeten terwijl ik zei dat ik hier niks aan kon doen en dat ik wel zou willen werken maar het niet mocht van het ziekenhuis.. dit was ook de druppel voor mij dus ik ga hier niet meer opnieuw solliciteren.. het kan aan mijn filiaal liggen maar het was geen prettig tijd voor mij..
Pluspunten
Kan ik niet zo opnoemen
Minpunten
Ze geen om geld en niet de werknemers zelf
Toen het nog een familiebedrijf was, was het leuk. Na de overname is alles verandert. Beschikbare loonkosten voor personeel zijn aanzienlijk gedaald, waardoor de werkdruk enorm toe is toegenomen. Als bedrijfsleider ga je eigenlijk alleen nog over het personeel, want de rest wordt steeds meer door het hoofdkantoor bepaald. Vaste dienstverbanden worden eigenlijk niet meer gegeven (al beweren ze van wel) op een enkeling na. Als vakantie baantje is het misschien leuk, maar als volwassene niet meer.Heb er geleerd om mensen beter in te schatten en dat de organisatie alleen op omzet is gericht. Het management heeft een target en zal deze koste wat het kost behalen.Ik raad de organisatie niet aan.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
Alle werkzaamheden gaan op de klok, wijk je af dan wordt je daar op afgerekend.
Het is hard werken voor weinig geld en waardering
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
als 15 jarige bij action lijkt het heel erg leuk in het begin is dat het ook wel maar na een paar keer is het gewoon steeds hetzelfde en er gebeurd eigenlijk nooit wat anders het is altijd opvouwen dat word ook gezegd maar je verwacht het toch anders
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
strenge leidinggevenden, korte uren
Sfeer onderling is redelijk, maar dat ligt ook aan jezelf. Bedrijf heeft een eigen CAO en doet niet aan vakbonden. Lastig om als je juridisch gelijk hebt dit ook erkend te krijgen. Klantvriendelijkheid staat niet hoog op decranglijst bij dit bedrijf
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Hard werken
Super leuke collega's. Leuke werksfeer. Jammer dat er tegenwoordig zo wordt gehamerd op de zogenaamde loonkosten... waardoor je zo min mogelijk wordt ingepland.. blijkbaar mag je niet lekker werken en een leuk centje verdienen.. als je parttime wilt werken is het prima. Voor iemand die graag wat uren maakt, onmogelijk
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Druk op de loonkosten
Veel meegemaakt, maar dit was de top. Vreselijke winkel om in te werken. Heel veel stress , weinig personeel. Ontzettend veel vracht iedere dag. Geen waardering voor je werk. Personeel komt en gaat. Om nog maar te zwijgen over de bedrijfsleiders. Winkels zijn bijna overal leeg. Personeel mag niet behulpzaam zijn. Vrachten is belangrijker.
Pluspunten
Leuke artikelen
Minpunten
Geen privé meer.
Ik heb 1 week stage gelopen en het was leuk op te doen.
Pluspunten
Leuke sfeer
Minpunten
Kan noet bedenken
Ontzettend leuk bedrijf leuke collegas en ontzettend leu werk om te doen
Ik werk sinds vorig jaar bij de action beneden-leeuwen en ik vind het een aan rader. De collega's zijn erg gezellig. Het werk is niet erg moeilijk dus makkelijk verdient🙃 De werk tijden zijn best chill 17.45 tot 21.15 voor een 16 jarige is het uur loon 3.91 dat best aardig voor het werk dat je moet doen dit jaar komt er in het totaal 8% loon bij en als je al een vriend of vriendin hebt die al bij action werkt kan die genne een wervings bonus van 150 euro aan vragen
Heb er heel erg leuk gewerkt, tot er een nieuwe leidinggevende kwam. Zij en een van de assistentes versterkten elkaar zo erg in negativiteit dat de sfeer op de werkvloer er niet beter op werd. Het werken met de collega's was echter wel heel positief.
Iedereen word aangenomen maakt niet uit hoe langzaam of dat ze nieteens kunnen communiceren, daarentegen worden de contracten van goedwerkende werknemers niet verlengd zonder enige geldige reden. Er word super veel geroddeld ook onder leidinggevende wat duidelijk te merken is hierdoor is de werksfeer niet fijn. Tijden van de karren vracht zijn onrealistisch, bepaalde collega’s worden voorgetrokken
Action staat goed op je cv omdat het dan zeker is dat je met werkdruk kan omgaan. Daarom zal ik het zeker aanraden als je de kans krijgt om door te groeien in dit bedrijf. Tegenwoordig gaan zoveel goede leidinggevende weg omdat wat action vraagt niet meer menselijk is qua werkdruk, dat iedereen bijna wel wordt aangenomen als assistent of bedrijfsleider. Dit zie je terug in vele winkels van action. Ze zijn leeg, niet commercieel en vaak ook niet schoon Oog voor detail is volledig verdwenen
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden en staat heel goed op je cv als leidingevende.
Minpunten
Prive leven mag je niet hebben. Het is action voor, action na en action tussen
Heel erg leerzaam was nijn ervaring bij de action. Ik denk dat het wel even opstarten is maar naar een tijdje krijg je het wel door.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Taken zijn soms niet bij te houden en beschikbaarheid wordt niet goed rekening meegehouden.
Werk zat bij action altijd afwisselend werk te doen
de werksfeer was leuk. het vakkenvullen moest op tijd af zijn.
Op je eerste werkdag verwachten ze al dat je alles kunt zonder je iets uit te leggen en dat blijft zo zo lang je er werkt, werkdruk is enorm hoog en onrealistisch. Leidinggevenden zijn allemaal arrogant, chagrijnig, je kan merken dat ze erg laag opgeleid zijn, zeiken iedereen af en voeren zelf niks uit terwijl het team daardoor nog meer moet doen. Je moet elke werkdag overwerken zonder dat ze aan je vragen of je kan overwerken. Het salaris is heel laag en iedereen wordt ontslagen binnen 3 maanden om de meest domme redenen. Ga hier dus sowieso niet werken, en al helemaal niet als je een werkplek voor langere tijd zoekt!
Zaterdagen zijn gezellig en iedereen zet zijn beste been voor om samen tot een goed resultaat te komen.
Als je een ja-knikker bent een prima omgeving, voor elke kritische persoon een hel
Beloven je meer uren, en dan krijg je contract verlenging voor minmaal 4 uur maximaal 12
Pluspunten
Collegas zijn leuk
Minpunten
Hoe ze met je omgaan, de hogere piefe