Actief Werkt!

Actief Werkt! Reviews

Makkelijke baan

Perfecte baantje als je auto rijden leuk vind. Leuke werksfeer. Nieuwe auto’s rijden.

Slechtste werkgever ooit!!!

Actief werkt is het slechtste uitzendbureau waar ik ooit heb gewerkt. Vanaf de eerste dag wordt je gewoon opgelicht. Uren worden weggesnoept, toeslagen worden niet toegekend en soms halen ze hele werkdagen weg (nadat je al gewerkt hebt). Mijn advies : begin liever bij een erkend en groot uitzendbureau. Denk aan Randstad, Tempo-Team, Olympia uitzendbureau etc.

Pluspunten

Minpunten

Uitbetaling + communicatie

Communicatie is ver te zoeken.

De intercedenten bij Actief houden niet van communiceren met hun personeel.Bij alles wat je ze vraagt krijg je als antwoord dat ze er niet over gaan.Verder ligt de werkdruk hoog, heb je belachelijke reservediensten waarbij je van 07:30 tot 11:00 gebeld kan worden om te komen werken.Roosterwijzigingen worden last minute in de app gezet zonder overleg i.v.m tijdswijzigingen.Misschien ligt het aan deze vestiging.Maar Actief Werkt! Is echt het slechtste uitzendbureau waar je voor kan werken.

Pluspunten

Redelijk Salaris, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Hoge werkdruk, slechte communicatie, geen reiskostenvergoeding.

Seacon

Een zeer negatieve sfeer waarbij veel verdeeldheid heerst binnen het bedrijf. Op het gebied van praten met de medewerkers in het magazijn is er geen sprake. Veel stress voor praktisch het minimumloon.

Pluspunten

Minpunten

Stress, eentonig, geen aanspreekpunt

Geweldige werkgever!!

Actief Werkt! is een onwijs leuke werkgever waar je vanaf dag 1 veel mag en gaat leren. Het voelde vanaf het begin als een warm bad waarin je terecht komt. Elke collega is even aardig en iedereen is bereid elkaar te helpen. Het leuke aan de baan is de afwisseling, uitdaging en de creativiteit die je er in kwijt kan. Je krijgt onwijs veel ruimte om de functie (binnen bepaalde richtlijnen) zelf in te vullen. Meedenken met de organisatie wordt gewaardeerd en zelfs gestimuleerd, opbouwende kritiek wordt niet afgestraft maar aangemoedigd. Het is een relatief jonge en idealistische organisatie die de mens op de eerste plek zet. En dat geldt voor zowel de eigen mensen als de flexcollega's en ook de klanten. Een regelmatig bloemetje, taart, cadeaubon of kaart voor een van deze mensen is voor Actief Werkt! niet meer dan normaal. Je voelt je hier gewaardeerd en je krijgt ook de ruimte om fouten te maken en te leren. Het is een organisatie die begrijpt dat je om te groeien moet investeren in je mensen en je materiaal. Je werkt met nette spullen, en er zijn regelmatige leuke acties waarbij de klant of flexcollega een presentje krijgt. Met de feestdagen krijgen de eigen mensen, maar ook de flexcollega's een mooi kerstpakket, kosten nog moeite worden hiervoor gespaard! Al met al een superbedrijf, ik hoop dat ik hier nog lang mag blijven werken!!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, goed salaris, menselijk bedrijf, ruimte voor eigen ontwikkeling, leuke collega's, begripvol management.

Minpunten

Het kan druk zijn, maar dat hoort bij de functie en moet bij je passen. Voor mij niet per se een minpunt.

Vreselijk en mis gunnend

Hadden Geen werk kreeg een nieuwe baan en na 2 weken kon ik weer weg omdat ze van Aktief werk lopen te janken dat hun mij benaderd hebben voor werk terwijl ik er zelf heb gesolliciteerd en dan verwachten dat je nog terug komt omdat ze je een nieuwe baan aanbieden.

uitzendbureau verschrikkelijk-bedrijf redelijk

loop een straatje verder,ga echt voor een ander bureau werken.deze mensen kunnen zich niet inleven in een ander.en wordt aub niet ziek want dan worden alle fatsoens normen overschreden...

Wordt vaak uitgepland terwijl ze in de vacature zetten dat je er zekerheid hebt. Dus echt niet!

Het bedrijf waar ik voor werkte is niks mis mee maar Actief Werkt als uitzendbureau zal ik in de toekomst niet nogmaals voor werken.

Pluspunten

Had leuke collega's

Minpunten

Vaak worden uitgepland, geen financiële zekerheid, vaak zwaar werk.

Afstandelijk en niet inlevend

Medewerkers van dit uitzendbureau hebben (naar mijn ervaring) geen empatisch vermogen en geven je niet het gevoel dat je deel uitmaakt van hun organisatie. Terugkoppeling t.a.v. vacatures vindt nooit plaats en bij navraag weet men niet goed de juiste informatie te geven.

Pluspunten

stipte betaling

Minpunten

onprofessioneel, niet inlevend

Het is een goed begin bedrijf

Ik had het daar fijn ze hielden me van alles op de hoogte en had over het uitzendbureau nooit klachten ze belde ook altijd als er een nieuwe baan was wie me miss ook aan sprak

Lose beloftes

Helaas worden er beloftes gemaakt. Die uit eindelijk niet worden waar gemaakt.

Gezellige werksfeer en kan goed met ze praten.

Het werk lig niet voor het oprapen , maar als ze wat vinden in mijn categorie dan laten ze het me wel altijd weten.

Je moet bij de juiste vestiging werken.

Je moet geluk hebben dat je bij de goede vestiging en manager werkt. Actief Werkt als geheel is een hele leuke club, hoofdkantoor staat altijd klaar voor iedereen en collega's hebben onderling een goede band. De feestjes zijn geweldig. Werk je echter bij de verkeerde vestiging en de verkeerde manager dan kun je een hele vervelende tijd hebben. Je wordt tegengehouden in je groei, collega's die goed meepraten krijgen meer salaris en waardering en promotie. Die collega's doen een dag later natuurlijk gewoon waar ze zelf zin in hebben, maar een slechte manager ziet dat niet. Veel collega's vertrekken vanwege slecht management op de vestiging en in de regio. Jammer, als directie zou zien hoe het op sommige vestigingen gaat zouden ze denk ik andere keuzes maken.

Pluspunten

Feestjes, leuke landelijke collega's, vrijheid en flexibiliteit

Minpunten

Slecht management, feedback wordt niet gewaardeerd, slecht salaris en te grote verschillen in het salaris.

Goed betaald werk, leuke baan bij Actiefwerkt Ommen!

Ik ben een student uit Zwolle, een vriend van mij werkte voor dit uitzendbureau, zo ben ik met hen in contact gekomen. Het betreft ActiefWerkt! Ommen. Ze zochten iemand die eenmalig voor een werknemer in kon vallen. Ik had aangegeven dat ik deze dag wel wou werken en moest om 07:30 in Ommen zijn. Hier werd ik goed ontvangen en heb ik met veel plezier de werkzaamheden uitgevoerd. Aan het eind van de dag werd netjes aan mij gevraagd hoe ik het werk vond. Ook kreeg ik gelijk de week erna al het salaris uitbetaald. Ik zou dit zeker aanraden om via deze manier te werken! Zeer tevreden!

Pluspunten

Leuk werk, goeie begeleiding, goed salaris, op tijd betaald

Minpunten

Vroeg beginnen

Kijk verder

Ik heb nog nooit voor zo een slechte uitzendbureau gewerkt. Verwachten heel veel van je voor een minimumloon; elke dag krijg je tot 17:00 uur te horen of je de volgende dag om 6 uur s'ochtends moet werken. Als je ondertussen iets anders heb ingepland en niet kunt is dat werkweigering.....en dat allemaal voor 9 euro. Actief Werkt! heeft weinig respect voor de uitzendkrachten, stuur een mail met de vraag om de volgende dag gebeld te worden omdat ik net een dienst van 9 uur erop heb zitten en wil slapen. Word ik 8x gebeld, via 2 verschillende nummers gesmst en gewhatsappt. Werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Ze wilden weten of ik morgen kon komen werken..... Je kan wel snel aan de slag, de volgende dag kan je al beginnen (betaald). Maar met hetzelfde gemak sta je zonder werk, met een belletje dat je niet meer nodig bent, out of the blue. Heel jammer deze ervaring, want het bedrijf waar ik daadwerkelijk de werkzaamheden verrichtte was top. Dit zal wel verwijderd worden, maar wel zoals het is.

Pluspunten

Je kan snel aan het werk

Minpunten

Salaris, respect vanuit uitzendbureau, roosterplanning, contract

Bij CAOP via Yask.

Jammer dat het filiaal waar ik voor werk in Hoofddorp zit. Dit komt omdat zij nagenoeg alle contacten doen die via Yask verlopen. En de verdiensten zijn hierdoor minder. Wel hebben ze in Hoofddorp fijne mensen rondlopen die je altijd te woord willen staan met allerlei vragen.

Pluspunten

Goede contacten, makkelijke website voor je uren registratie.

Minpunten

Slecht betaald via Yask.

Leuke baan geen toekomst

Leuke banen maar geen toekomst. Je moet heel flexibel zijn dat wordt van jou verwacht. Daardoor kan je weinig plannen. Laat je goed informeren en heb alles op papier. In praktijk was het anders. Ik heb met veel plezier mijn baan uitgeoefend blij het erop zat. Kijk uit voor FASE A contracten 0 uren want dan sta jij zelf nergens, ben je ziek worden of ongelukje tegenkomen. Uren worden niet gegarandeerd. Wel jammer dat je zelf weinig zekerheid krijgt. Ze nemen weinig risico. Alles komt voor jezelf. Maar verdienen wel een fortuin aan je. Jammer.

Pluspunten

Normaal uurloon

Minpunten

Weinig zekerheid op toekomst.

Nooit met zo’ n directeur

Wat een slecht voorbeeld is deze man. Doet zich echt beter voor als dat hij is.

leuke vrije werkomgeving met collega,s van de zelfde leeftijd groep als ik zelf

fijne relatie met Actief werkt,dus ben ik Actief !!

Pluspunten

gerichte/passende cursussen aangeboden/mogen volgen

Minpunten

heb ik geen

Hele gezellige en leerzaam bedrijf

Ik ben heel tevreden over deze bedrijf . Ik werk met plezier. Ik zou zeker mensen aanraden om te werken bij dit bedrijf. Heel leerzaam en gezellig collega s

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Niks

Flexibel

Zeer fijn om hier altijd te regelen als je kan werken. Je kan zelf bepalen wanneer je wil werken en dit soms nog op de dag zelf doorgeven omdat er meestal wel plek voor je over is! Je verdiend hier zeer prima voor het snelle werk dat je leverd en dit word de week erna ook gelijk op je rekening gestort.

Pluspunten

Vaak gratis avond eten, ochtend en avond dienst

Minpunten

Sommige medewerkers jatten je laarzen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Actief Werkt!. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

3.6