Actief Werkt!

Actief Werkt! Reviews

Gezellige werksfeer

Er zijn meerdere vestigingen van actief werkt , met de een is het prettiger werken dan met de andere. Het is dus zeer afhankelijk met welke vestiging je te maken hebt.

Vacature anders dan het werk

Zeer slechte communicatie wacht al 2 weken op contact .valse voorlichting over de vacature.

Informatie over Actief Werkt!

Gebaseerd op 9 enquêtereacties
  • Algemene tevredenheid
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Fijne werkplek

Gesitueerd in Veenendaal. Hier werk ik met een fijn team waarin wij niet tegen elkaar, maar met elkaar voor de beste resultaten gaan. Hoewel er veel lagen zitten tussen de intercedenten en directie, merk je toch veel waardering vanuit de bovenste laag. Dit doen zij door bijvoorbeeld leuke weekendjes weg, feestjes en teamuitjes te organiseren, maar ook door regelmatig een onverwachts cadeau aan alle medewerkers uit te delen. Heel attent!

Mensen assistent!

Ik heb altijd met het publiek gewerkt,waar ik me erg op mijn gemak voel!Mogelijk situaties,er zijn geen problemen maar oplossingen! Rust en duidelijkheid alles is opgelost.

Chaotische organisatie

Niet aan beginnen zeer slechte Communicatie, en Verschrikkelijke Banen

Al 2 maanden wachtende.

Het begin leek leuk goed en beginnen maar!.. onderhand 2 maanden verder en nog niet aan het werk. Communicatie is elke keer via een ander persoon. En elk zegt wat anders.. Algeheel niet snel, en slordig.

Pluspunten

Korting

Minpunten

Communicatie

Vriendelijk, snelle communicatie

Ik ben erg tevreden over Actief Werkt en heb een fijne werkplek gevonden bij hun opdrachtgever!

Leuke informele werksfeer waar je er echt toe doet.

Top werkgever waar er echt naar je geluisterd wordt en je jezelf kan zijn.

Fijne werkgever!

Bij Actief Werkt! ben ik nu ruim een jaar werkzaam. Het voelt vanaf dag 1 al erg vertrouwd. Actief Werkt! is écht persoonlijk. Collega's zijn behulpzaam en er is sprake van een goede samenwerking onderling.

Een heel slechte uitzendbureau met heel slechte aanbod. Niet moeite waard.

Een slechte uitzendbureau met heel slechte vacatures. Niet moeite waard om aan te beginnen.

Vuile dieven zijn het pas op!!!!!!!

Ik heb 3 weken gewerkt voor deze kloo tza kken en geen enkel cent gekregen en nu mag ik de pot op. Wacht maar kan k er lije rs. 3Weken fulltime gewerkt voor niks. Dan zeggen ze er is een probleem in jouw contract. Raaad niemand aaan!!!!!

ik heb niks geleerd ieder dag het zelfde productie productie productie goeie uitzendbureau maar paar vacatures maakt het reputatie van Actief Werkt slecht zoals timmerman/productiemedewerker in Geleen maken ze misbruik van uitzendkrachten zwaar planken van 30/40 kg optillen of heel dag aan het schuren neus vol stof geen bescherming middelen Actief Werkt jij moet geven om je uitzendkrachten jullie verdienen geld door ons .

mooie verhalen , thats all !!

mooie verhaaltjes over werk en inkomen .... het gaat hun alleen om zo veel mogelijk mensen in hun bestand te hebben ! leugen na leugen !ga hier nooit , maar ook nooit voor werken !!!

Pluspunten

helemaal niks

Minpunten

liegen doe je maar tegen je partner thuis, niet tegen mensen die werk zoeken ..

Goede uitzendbureau

Het is een goeie uitzendbureau de vrouw was super vriendelijk. Maar bij de baan zelf bleef ik maar 2 dagen. Als je een paar foutjes maakte werd je niet gewaarschuwd ik werd na me 2e dag weggestuurd.

Pluspunten

Goedkope lunches

Minpunten

Heel veel werkdruk bij vlammetjes.

Slechtste werkgever ooit!!!

Actief werkt is het slechtste uitzendbureau waar ik ooit heb gewerkt. Vanaf de eerste dag wordt je gewoon opgelicht. Uren worden weggesnoept, toeslagen worden niet toegekend en soms halen ze hele werkdagen weg (nadat je al gewerkt hebt). Mijn advies : begin liever bij een erkend en groot uitzendbureau. Denk aan Randstad, Tempo-Team, Olympia uitzendbureau etc.

Pluspunten

Minpunten

Uitbetaling + communicatie

Communicatie is ver te zoeken.

De intercedenten bij Actief houden niet van communiceren met hun personeel.Bij alles wat je ze vraagt krijg je als antwoord dat ze er niet over gaan.Verder ligt de werkdruk hoog, heb je belachelijke reservediensten waarbij je van 07:30 tot 11:00 gebeld kan worden om te komen werken.Roosterwijzigingen worden last minute in de app gezet zonder overleg i.v.m tijdswijzigingen.Misschien ligt het aan deze vestiging.Maar Actief Werkt! Is echt het slechtste uitzendbureau waar je voor kan werken.

Pluspunten

Redelijk Salaris, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Hoge werkdruk, slechte communicatie, geen reiskostenvergoeding.

Seacon

Een zeer negatieve sfeer waarbij veel verdeeldheid heerst binnen het bedrijf. Op het gebied van praten met de medewerkers in het magazijn is er geen sprake. Veel stress voor praktisch het minimumloon.

Pluspunten

Minpunten

Stress, eentonig, geen aanspreekpunt

Geweldige werkgever!!

Actief Werkt! is een onwijs leuke werkgever waar je vanaf dag 1 veel mag en gaat leren. Het voelde vanaf het begin als een warm bad waarin je terecht komt. Elke collega is even aardig en iedereen is bereid elkaar te helpen. Het leuke aan de baan is de afwisseling, uitdaging en de creativiteit die je er in kwijt kan. Je krijgt onwijs veel ruimte om de functie (binnen bepaalde richtlijnen) zelf in te vullen. Meedenken met de organisatie wordt gewaardeerd en zelfs gestimuleerd, opbouwende kritiek wordt niet afgestraft maar aangemoedigd. Het is een relatief jonge en idealistische organisatie die de mens op de eerste plek zet. En dat geldt voor zowel de eigen mensen als de flexcollega's en ook de klanten. Een regelmatig bloemetje, taart, cadeaubon of kaart voor een van deze mensen is voor Actief Werkt! niet meer dan normaal. Je voelt je hier gewaardeerd en je krijgt ook de ruimte om fouten te maken en te leren. Het is een organisatie die begrijpt dat je om te groeien moet investeren in je mensen en je materiaal. Je werkt met nette spullen, en er zijn regelmatige leuke acties waarbij de klant of flexcollega een presentje krijgt. Met de feestdagen krijgen de eigen mensen, maar ook de flexcollega's een mooi kerstpakket, kosten nog moeite worden hiervoor gespaard! Al met al een superbedrijf, ik hoop dat ik hier nog lang mag blijven werken!!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, goed salaris, menselijk bedrijf, ruimte voor eigen ontwikkeling, leuke collega's, begripvol management.

Minpunten

Het kan druk zijn, maar dat hoort bij de functie en moet bij je passen. Voor mij niet per se een minpunt.

Makkelijke baan

Perfecte baantje als je auto rijden leuk vind. Leuke werksfeer. Nieuwe auto’s rijden.

Vreselijk en mis gunnend

Hadden Geen werk kreeg een nieuwe baan en na 2 weken kon ik weer weg omdat ze van Aktief werk lopen te janken dat hun mij benaderd hebben voor werk terwijl ik er zelf heb gesolliciteerd en dan verwachten dat je nog terug komt omdat ze je een nieuwe baan aanbieden.

uitzendbureau verschrikkelijk-bedrijf redelijk

loop een straatje verder,ga echt voor een ander bureau werken.deze mensen kunnen zich niet inleven in een ander.en wordt aub niet ziek want dan worden alle fatsoens normen overschreden...

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Actief Werkt!. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Actief Werkt! met

Meer informatie over Actief Werkt! in populaire locaties