Actief Techniek

7: Actief Techniek reviews van werknemers

gespecialiseerd uitzendbureau

Hier kan je terecht voor Bouw en Techniek. Ze hebben een afdeling voor Bouw, Installatie, Infra, Metaal, Offshore, Hoveniers, Schilders en hoog- en middenkaderpersoneel, ook voor zzp-ers. Elke medewerker is gespecialiseerd in zijn branche en heeft verstand van zaken. Fijn uitzendbureau waar je krijgt wat je verdiend. Goeie lonen en mooie tarieven voor ZZP-ers

Pluspunten

Goeie lonen, gespecialiseerd, verstand van zaken, menselijk, denken met je mee, opleiding en cursussen

Minpunten

Als er een keer iets misgaat, lossen ze dit snel weer op

Erg fijn uitzendbureau

Komen afspraken altijd na en communicatie is erg fijn en persoonlijk, hier ben je geen nummer.

verschilt per klus

ik ben regelmatig van klus naar klus gestuurd. Ik volgde BBL installatietechniek via actief op deltion. Helaas werd ik van plek naar plek gestuurd, waardoor ik niet de mogelijkheid had om mijn schoolopdrachten te behalen.

Goed contact met collega's, samenwerken aan oplossingen en een fijne werksfeer.

Goed contact met collega's, samenwerken aan oplossingen en een fijne werksfeer.

Veel mogelijkheden als stagiaire

Binnen Actief Techniek is het mogelijk om je als stagiaire goed te ontwikkelen waarbij je veel persoonlijke begeleiding krijgt. Verder is de werksfeer heel relaxt waardoor het werken heel prettig wordt.

Mooie werkplek

Actief Techniek is een fijn bedrijf om voor te werken. Er is in de commercie ruimte voor ambitie en ondernemerschap. Dit zorgt ervoor dat je kunt doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent.

Jong bedrijf, geweldige werksfeer.

Top bedrijf om voor te werken. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Goed persoonlijk contact met de klant. Goede locatie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Actief Techniek. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Actief Techniek per locatie

Meer informatie over Actief Techniek in populaire locaties