Acteon Thuiszorg

25: Acteon Thuiszorg reviews van werknemers

niet het meest ideale bedrijf

Ik werk nu al een aantal maanden bij Acteon. het hoofdkantoor is altijd erg vriendelijk als je een probleem hebt met een client. Het probleem zit hem vooral in de communicatie rondom je eigen werksituatie. Er wordt niet goed overlegd over je werk. Ik ben ingpland in dorpen waar ik geen toestemming voor heb gegeven en ze willen zoveel mensen op een dag erin stoppen als het kan. ik werk soms dagen van 8:30-6:45 omdat ze te weinig mensen hebben. Schoonmaken kan best intensief zijn en met deze warme temperaturen (boven de 25c) is het niet te doen. Ik krijg ook geen lunchpauze en sommige clienten vinden het ook niet netjes als ik erom vraag. Erg lastig.

Walgelijke organisatie

Vreselijke personen daar op kantoor. Als je kind overlijdt word je gewoon telefonisch uitgelachen en vinden ze het raar dat je een paar dagen vrij wilt. Vervolgens moet je zelf je cliënten afbellen! Alsof je al niet genoeg aan je hoofd hebt! Dan zeggen sommige cliënten dat ze het snappen, om vervolgens achteraf van je zorgcoördinator te horen dat je daar niet meer terug hoeft te komen!? Inlevingsvermogen hebben ze niet. Meiden op kantoor voelen zich beter dan de huishoudelijke hulpen. De e-mails die ze sturen zijn ook altijd heel onprofessioneel. Heb mij altijd uit de naad voor ze gewerkt. Cliënten die ze aan hun lot overlieten en waarvoor ik van alles moest regelen. Er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar poetsen. Dat je naar een cliënt toegaat, die dan uiteindelijk opgenomen bleek te zijn, sta je weer voor een dichte deur, kom je ‘ s ochtends weer voor niks je bed uit! of cliënten waarvan de partner is overleden en dat ze je dat niet laten weten, en de cliënt je dat moet vertellen. Als je jezelf ziek meld vallen ze je de hele dag door lastig, de hele dag door moet je contact opnemen of je al beter bent, daarvan word je nog zieker! Collega’s van je die alleen maar op hun telefoon zitten en niks doen bij cliënten en als jij dan moet invallen moet je nog harder poetsen. Mensen op kantoor zouden eens een dag moeten ruilen met de huishoudelijke hulpen, misschien snappen ze het dan. Neem volwassen op mensen gerichte personen aan, inplaats van meisjes die nul levenservaring en inlevingsvermogen hebben. En voor de sollicitanten zou ik zeggen; Kies voor een andere thuiszorgorganisatie -

Goed

Goed bedrijf ze luisteren naar je als je ergens mee zit.

Minpunten

Weinig salaris

14 juli 2022
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je het contact positief ervaart.

Acteon is een bedrijf waarbij je bijna niet tot helemaal geen waardering krijgt.

Bij acteon ben je een nummer, je krijgt adressen toegewezen of het je daar bevalt maakt hun niks uit. Het belangrijkste is dat er betaald wordt. Je hebt nauwelijks tijd voor lunch ze willen je zo veel mogelijk dicht gooien met cliënten. En je wordt niet gewaardeerd als werknemer.

Pluspunten

De werktijden

Minpunten

Je stelt niet veel voor in dat bedrijf.

17 mei 2022
Bedankt voor jouw review. Jammer dat je de tijd bij Acteon Thuiszorg zo hebt ervaren. Ondanks dat je niet geheel tevreden bent, zijn wij blij dat je ook pluspunten hebt ervaren. Wij zullen jouw feedback meenemen.

Slechte georganiseerd

Het sollicitatieproces is totaal niet informatief en zeer onprofessioneel. Verder het aanleveren van de startdocumenten is erg omslachtig en onduidelijk. Achteraf komen er allerlei zaken aan het licht wat je nog moet doen of rekening mee moet houden. Slecht in communicatie en de eigen HR administratie is een drama. Als je nog een leuk salaris zou ontvangen zou dat de omliggende rompslomp nog een beetje verzachten, maar helaas.

Pluspunten

Betalingen zijn keurig op tijd

Minpunten

Personeels administratie

17 mei 2022
Bedankt voor jouw review. Wij zijn momenteel bezig met het verbeteren van het sollicitatieproces. Wij zullen jouw feedback meenemen zodat dit in de toekomst beter verloopt.

afwisselend en dankbaar

Ik vind het erg fijn dat ik me overal erg nuttig voel, ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en het is enorm dankbaar en afwisselend.

14 juli 2022
Bedankt voor jouw review! Leuk om te lezen dat het werk je zo goed bevalt.

goede werkgever

leuk bij oudere mensen werken maar wel zwaar zorgzaam zijn

Pluspunten

goede werkgever

Minpunten

te weinig aandacht voor zieke werknemers

Top werkgever

Hele fijne werkgever die met zijn werknemers meedenkt. Drie jaar met groot plezier gewerkt voor Acteon!!! Wegens omstandigheden moeten stoppen en zelfs dan blijven ze behulpzaam en meedenken. Dus zeker een aanrader!!!

Pluspunten

Betrouwbaar 👍🏻

Minpunten

Je werkt alleen, af en toe bijeenkomsten met collega's

Ik heb met heel veel plezier bij Acteon gewerkt, ben nog steeds bij hun in dienst maar zit door een zwaar ongeluk in Juli 2019 nog steeds in de ziektewet. Dit doet mij veel verdriet omdat ik zo graag weer naar mijn lieve cliënten en ja ook naar de minder lieve cliënten.Bij Acteon valt in overleg met je leidinggevende veel te regelen als je ergens mee zit.

Pluspunten

Heerlijk werk

Minpunten

S' ochtens bijv, 3 uurtjes werken en dan naar huis om vervolgens 2 of 3 uur later naar een andere cliënt moeten.

Fijne (vakantie) werkplek

Aardige en meedenkende planners en zorgcoördinatoren. Geven gehoor aan jouw behoeftes. Goede communicatie. Werk geeft voldoening. Cliënten zijn blij met je komst en werk word gewaardeerd.

Pluspunten

Aardig personeel, leuk werk

Minpunten

Geen vast aantal uren dat je kan maken. Je werkt maximaal 5 / 6 uur per dag.

Niet doen

Je werkt je kapot, je tekent een contract van 16 uur, uiteindelijk zeggen ze nee het was maar 8 uur. Wanneer klanten je afbellen krijg je geen geld ondanks dat je vast contract hebt en je her en der moet reizen voor Acteon, reiskosten en reistijd krijg je niet vergoedt. De klanten moeten Acteon wel gewoon doorbetalen als ze afzeggen.

23 maart 2020
Jammer om te horen dat je, je dienstverband bij Acteon Thuiszorg zo hebt ervaren. Mocht je toelichting willen over bijvoorbeeld de fietsvergoeding en contracturen, dan willen we dat graag nog een keer toelichten. Indien gewenst kun je hiervoor telefonisch contact opnemen.

Slecht bedrijf

Ze gooien je naar 3 contract verlengingen eruit met rede dat ze al zoveel procent vaste contracten hebben en dan zeggen ze tegen je cliënt dat je ontslag hebt genomen en dan laten ze cliënten zitten zonder hulp of vervanging dit geld ook voor gewoon als je vrij bent of vakantie hebt regelen ze geen vervanging

Super werkgever

Deze werkgever heeft hart voor zijn personeel én zijn cliënten en er heerst een goede werksfeer. Wil je echt gewaardeerd worden voor je werk? dan moet je hier zijn.

Pluspunten

Eerlijk

Thuiszorg Acteon

Ik vind Acteon een leerzame, dankbare en ontwikkelende plek. Je gaat bij mensen thuis poetsen waardoor je ook persoonlijke gesprekken voert en leert zelfstandig te werken. Het is een goede zomerbaan voor mij en het kan op welke locatie je zelf wilt. Ideaal dus!

Pluspunten

Goed betaald, dankbaar werk en de juiste communicatie wat betreft Acteon.

Minpunten

leuke cliënten, leuk werk, fijne zorgcoördinator

Ik werk bij hele leuke cliënten, zij zijn altijd blij als ik kom. Het werk is leuk om te doen. Je kan mensen helpen, dankbaar werk en veel afwisseling. De zorgcoördinator is erg fijn. Zij neemt de tijd om vragen te beantwoorden en denkt mee als iets niet helemaal lukt. Ook worden cliënten gepland op de tijden die jij kan. Ik kan bijvoorbeeld alleen tijdens school, dit kan gewoon bij Acteon. Heel fijn.

Pluspunten

Leuke cliënten, fijne werktijden, leuke zorgcoördinator

Minpunten

Kan niet veel uur op 1 dag werken

Fijn vakantiewerk

Het werk is gevarieerd en je hebt leuke clienten. Ik heb geen een keer een vervelend iemand gehad en altijd lol gehad in mijn werk.

Fijne werksfeer met leuke (vaste) clienten

Ik werk alweer 2 jaar bij acteon voorheen bij TSN (vanaf 2015)die overgenomen is door hun. Inmiddels alweer even een vast contract. Ja het klopt dat er in vakantieperiodes niet altijd invallers zijn om het op te vangen maar dat is niet anders dan bij andere zorgverleneners die kampen met precies hetzelfde! Er zijn gewoon te weinig mensen die zich aanmelden in de thuiszorg. Maar buiten dat is Acteon een fijne werkgever die rekening houd met je personlijke wensen en doorgroei. Ook vaste contracten worden gegeven en door de aantal bijeenkomsten per jaar word je overal van op de hoogte gehouden en soms een online cursus als training. Dus meer dan lof voor Acteon en hoop nog vele jaren te mogen werken binnen deze organisatie.

Pluspunten

Word echt gelet op je persoonlijke situatie en wensen wat erg fijn is

Prettig werk klimaat met voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Acteon Thuiszorg is een jonge en dynamische organisatie met een moderne aansturing en korte communicatielijnen. Acteon Thuiszorg biedt maatwerk gebaseerd op de individuele cliënt waarbij tevens een prettig werk klimaat gecreëerd wordt voor de medewerkers met voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Pluspunten

Prettig werk klimaat met voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Minpunten

Bedrijf met het hart op de juiste plek.

Goede werkgever, met een hart voor de zaak, maar ook voor cliënten en werknemers.

Heel vriendelijk kantoor personeel en leuke medewerkers en cliënten

Tijdens mijn stage heb ik nauw samengewerkt met het gezellige kantoorpersoneel en van dichtbij ervaren op welke manier zij met de medewerkers en cliënten omgaan. Dit heb ik als zeer prettig ervaren!

Pluspunten

Leuk team

Gezellig bedrijf met een goede sfeer!

Acteon Thuiszorg is een gezellig bedrijf om bij stage te lopen. Je merkt dat ze aan het groeien zijn en dit is ook in de mogelijkheden terug te zien. Gezellige collega's en een top sfeer!

Pluspunten

Goede sfeer, top locatie

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Acteon Thuiszorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Acteon Thuiszorg met

Meer informatie over Acteon Thuiszorg in populaire locaties