Abrona

21: Abrona reviews van werknemers

21 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 22 reviews

Leuk en uitdagend werk

Uitgelichte review

Abrona heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Geen dag ja hetzelfde bij abrona en ik heb er met plezier gewerkt elke dienst wie ik heb gedraaid. Alleen is voor mij de reisafstand wat lang en ben ik daarom op zoek na een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

In blokken werken. Meerdere dagen achter elkaar werken maar ook meerdere achter elkaar vrij

Minpunten

Lange woon/werk afstand

Komen beloftes niet na ,

Beloven bij sollicitaties veel maar komen het niet na , jaar contract is een makkellijke manier om iemand zonder enige reden eruit te gooien ,met allerlei smoesjes gaan uit van leugens van 1 iemand ,en bij wisselling van teamleider lig je eruit dus alle beloftes van sollicitatie gesprek weten ze ineens niets meer van ,Iemand er uit zetten die werkt met hart en nieren voor de clienten , alles doet voor de clienten ,maar wel aan de afspraken houd .

Pluspunten

Weinig

Minpunten

Veel bezuinigen, ten koste van clienten, komen afspraken niet na, geld belangrijker, veel geld binnen halen voor speciale zorg, maar wel innen, niet besteden aan, maar denk dat dat nu overal speelt.

Professionele collega's

Veel ontwikkelingsmogelijkheden en kansen om cursussen en opleidingen te volgen. Professionele collega's en verschillende locaties en doelgroepen om mee te werken.

Pluspunten

Opleidingen, collegialiteit, salaris

Minpunten

Hoog werktempo

fijne organisatie

Abrona is een prettige organisatie om te werken. Er is veel mogelijk aan scholing, doorgroeimogelijkheden etc.

Abrona is een prima werkgever maar net zoals bij een andere werkgever zul je ook mindere kanten vinden.

Ik werk nu 20 jaar bij Abrona.. Ondanks de werkdruk in deze sector bewerk nog met veel plezier bij deze werkgever.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden...

Minpunten

Werkdruk is hoog

Het is een top instelling. Professioneel en een leuk team!

Abrona

Inmiddels werk ik alweer 11 jaar bij abrona. Altijd met veel plezier gewerkt en een fijne organisatie. De laatste jaren ben ik steeds nieuwsgieriger geworden van, wat is er nog meer en waar wil ik naar toe met mijn ervaring en interesses. Als ik mijn hart ga volgen en waar ik mijn passie in kwijt kan, is dit op het gebied van ambulante werk

Heerlijke werkplek

Ik heb jaren met veel liefde voor Abrona gewerkt. Er is altijd ruimte voor gesprek en ideeën. Ik vind het een prettige werklocatie. De werkdruk kan hoog liggen, ik vind dat persoonlijk fijn. De voldoening haal ik vooral uit het samenwerken met collega's en cliënten en zorgen dat ze hun doelen halen.

Als leerling 40 jaar geleden gewerkt.

In mijn periode was Sterrenberg( nu Anbrona) een fijne werkplek.

Goede werkgever

Goede werkgever met vol op mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen

Jezelf mogen zijn

Ik werk nu sinds 3 jaar bij Abrona als begeleider. Ik heb in mijn 18 jaar ervaring al wel wat werkgevers gehad maar bij Abrona wordt ik voor het eerst echt gezien. Ik wordt gezien door mijn kwaliteiten waarop je wordt ingezet en mogelijkheden krijgt om je ambities te benutten. Naast mijn functie als persoonlijk ondersteuner doe ik andere projecten waar ik veel energie en waardering voor krijg. Door de platte organisatiestructuur mag je helemaal jezelf zijn en krijg je het vertrouwen om zelfsturend te zijn. Er wordt niet zomaar iets van bovenaf besloten maar medewerkers worden betrokken. Je bent niet zomaar een van de medewerkers maar je doet er echt toe!

Pluspunten

Platte organisatie, weinig hiërarchie en veel ontwikkelingsmogelijkheden

ik assisteerde activiteitenbegeleiding

dinsdag van 13.30 tot 15.30 ging ik wandelen bij slecht weer bedacht ik iets anders, namelijk voorlezen de mensen kregen teveel prikkels zodat ik op moest houden ik wilde praktijk ervaring opdoen uiteindelijk wandelde ik en van groei was geen sprake ik leer wel iets over bedrijfscultuur ik koop lesmateriaal bij een kringloopwinkel het leukste vond het contact met de mensen ik leerde non verbale signalen te ontvangen mensen gaven mij wel informatie

Met leuke collega's gewerkt

Dat je moet uit kijken wat je zegt binnen een team. Met leuke doelgroepen gewerkt

23 met veel plezier bij Abrona in dienst

Goede organisatie die helaas een reorganisatie moet ondergaan.

Pluspunten

veel ruimte om zelf na te denken en te ontwikkelen.

Minpunten

de reorganisatie en wijze van communiceren binnen de organisatie.

Ervaring met Abrona.

Ik werk al geruime tijd bij Abrona. Abrona is voor mij een top organisatie. Er wordt een groot beroep gedaan op de "eigen verantwoordelijkheid", en heb ook erg veel vrijheid ervaren in de uitoefening van mijn vak als Z-verpleegkundige, maar zeker ook als leidinggevende. Abrona onderscheid zich wat mij betreft in deskundigheidsbevordering op alle niveau's. Als teamleider was er ook goede aandacht voor het veranderende management. In 2012 en 2013 een intensief traject gelopen met collegae. Het geleerde was ook breed toepasbaar in de praktijk. Het lastige, (tevens een uitdaging!) van de huidige tijd (Kantelingen in de zorg), is het goed uit te leggen aan cliënten en hun netwerk, veelal ouders, broers, zussen. Het mooie van het werken met mensen (Cliënten en teamleden), is voor mij de verscheidenheid in mensen. Zoveel mensen, zoveel gedachten. Het ultieme ligt voor mij besloten om zaken goed uit te leggen, draagvlak te creëren en met elkaar de vaak lastige klussen goed op te pakken.

Pluspunten

Goede scholing en ontwikkelingsmogelijkheden.

Informele werksfeer, fijne collega's en een geweldige doelgroep.

Een typische dag op het werk is in mijn auto op weg naar een van de vier locaties die ik manage.Van het mooie Loosdrecht naar het prachtige Kockengen, ik kom aan en heerlijke kop koffie wordt mij aangeboden door een cliënt die zit te wachten op zijn vervoer om naar het werk te vertrekken. Daarna een werkoverleg met een teamlid, coachen en zelf laten verzinnen wat een mogelijk goede oplossing zou kunnen zijn om de cliënt uit zijn haar impasse te krijgen...Zelf denken en ervaren, fouten mogen maken en leren. Daarna in de middag regio overleg in Huis ter Heide, fijn om met mijn collega's te sparren over de beleidsdoelen die zijn uitgezet door het management.Hoe gaan we dit invoeren..kan het ook anders? Dan naar huis, heerlijk thuiskomen na een prachtige dag.

Pluspunten

vrij van denken

Minpunten

afstand locaties

Bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden

Ik heb bij Abrona veel verschillende werkzaamheden verricht in de begeleiding, opleiding, kwaliteitszorg en opvang bij calamiteiten. Veel ruimte genomen en gekregen om zaken te helpen ontwikkelen.

Pluspunten

Ruimte om eigen ideeën en verbeteringen vorm te kunnen geven

Minpunten

Soms stroperig

Het is fijn om daar te werken. Leuke college's en redelijk salaris.

Ik werk met leuke collega's die heel flexibel en behulpzaam zijn. De sfeer is leuk. Het is alleen jammer dat ik mijn uren niet uit kan breiden.

Pluspunten

fijne sfeer, leuke collega's, verschillende werkzaamheden

Minpunten

n.v.t.

Gezellige werksfeer leuke collega's

Ben bij begonnen als invalster voor een zwangere collega en heb daar veel geleerd, werd er zeer goed opgevangen door leuke collega's. Het begin was het moeilijkste van de baan, er kwam veel op me af wat ik nog niet kende. het leukste was de afwisseling van de baan

Pluspunten

Kort bij mijn huis.

Goede werksfeer

Prima organisatie. Je kan veel certificaten halen bij Abrona. Werkdruk is hoog

Pluspunten

Prima samenwerking met collegas

Minpunten

Geen vaste contracten

Een gezellige werkomgeving.

Ik heb erg veel geleerd bij Abrona. Verschillende soorten doelgroepen, functies en clienten. Hoe daar mee om te gaan. De collegas zijn allemaal erg vriendelijk. Het is een fijn werken bij Abrona.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Abrona. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Abrona met

• Abrona