ABN AMRO

Wissen
4,0Salaris en arbeidsvoorwaarden

223 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.291 reviews

Focus op ontwikkeling

Veel doorgroeimogelijkheden, waarbij de focus ligt op jouw persoonlijke ontwikkeling. Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden, maar salaris is niet gelijkwaardig met vergelijkbare functies bij andere banken. Stroperige organisatie, onrustige opleiding met veel veranderingen tegelijk. Leuke collega’s, prettige werksfeer en goede balans tussen werk en prive.

Pluspunten

Secundaire arbeidsvoorwaarden (bonus, reiskosten, allerlei benefits)

Minpunten

Stroperige organisatie

Prima arbeidsvoorwaarden maar stressvolle werkomgeving

Stroperige organisatie met teveel managementlagen en bureaucratie. Veel focus op kostenbesparingen en efficiëntie realiseren. Sfeer als medewerkers onderling is wel goed.

Professionele organisatie met oog voor medewerkers

ABN amro is een goede werkgever. Salaris is goed. Er zijn veel kansen/doorgroeimogelijkheden

Goed salaris

Heel onpersoonlijkJe voelt je er niet thuisDe werkgever denkt niet met je mee

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Hoge werkdruk

Fijne werkgever

Zelfs voor zo’n groot bedrijf heb je een stem. Je krijgt de mogelijkheid om verbeterideeën aan te dragen. Thuiswerken is bij deze functie de norm, wat erg fijn is. Je hebt zat mogelijkheden om door te groeien en het salaris is prima. Het werk is afwisselend.

Pluspunten

Afwisselend werk, prima salaris, thuiswerken

Minpunten

Hoge werkdruk, onvoldoende kwaliteit opleidingen

prima werkgever

Prima werkgever met veel doorgroeimogelijkheden. Salaris ook goed.

Goede voorwaarden en ruimte voor ontwikkeling

Goede werkgever en de arbeidsvoorwaarden zijn erg goed. Ik werkte op een IT afdeling, de salarissen lagen hoog. Management was goed en meedenkend. Goede sfeer en ruimte voor ontwikkeling.

Leuke collega's. Matige teamleads. Hoge werkdruk.

Feedback van medewerkers wordt niet serieus genomen. Sommige teamleads wantrouwen medewerkers bij voorbaat, terwijl hier geen reden voor is.

Pluspunten

Ov jaarkaart, veel lunchmogelijkheden in de buurt, thuiswerkvergoeding.

Minpunten

Wantrouwen richting personeel, teamleads pushen.

Leuk bedrijf met goed arbeidsvoorwaarden. Niet voor lantefanters!

Sterk bedrijf met goed arbeidsvoorwaarden en behoorlijk wat vrijheden. Veel doorgroeimogelijkheden, maar wel hard werken.

stressvol werk omgeving

Als medewerker nabestaandendesk help ik nabestaanden met bankzaken door ze telefonisch en administratief terzijde te staan. Nabestaanden worden ook gebeld om intake-gespreken te voeren en te inventariseren wat de wensen en behoeften van de klant zijn betreft spaar- en betaalproducten van de overledene klant. Wij leggen de nabestaanden uit wat er van hen wordt verwacht en wat er op hen af gaat komen. Vervolgend doe ik alle administratieve processen die moeten worden uitgevoerd.

Alles draait om hebzucht en verkoop

Het begint leuk, opleiding leuke collega's etc. Vervolgens wordt je gevraagd om ook verzekeringen aan te prijzen waarvan eerst wordt gezegd dat dit vrijblijvend is om te doen. En een half jaar later werd dit ineens een verplichting waarop je werd beoordeeld en afgerekend. Er werden hierom vele contracten van mensen niet verlengd ( die er al 3 jaar werkten!) Hufter-Bank! omdat

Pluspunten

Minpunten

Onmenselijke bedrijfscultuur.

goede werkomgeving en hoge werkdruk

Door hoge werkdruk is het niet altijd even gezellig. Je moet zowel zelfstandig kunnen werken als in teamverband. Het is wel zaak dat je creatieve oplossingen bedenkt en ook dat je je goed moet kunnen inleven in je contactpersoon die met een verkoopbaar product bij de klant moet komen. Wij moeten het immers van de klanten hebben . Verder is ABN Amro Bank NV een zelfsturend orgaan.

Abn amro

Het is een leuke baan, maar je bent letterlijk een nummertje. Als je niet van veranderingen houdt, moet je zeker hier niet werken.

Pluspunten

Secundaire voorwaarden, salaris

Minpunten

Veel veranderingen, er wordt niet geluisterd naar medewerkers

Wespennest

Het is echt een verschrikkelijke bank! Stage gelopen was een ware WESPENNEST!

Pluspunten

Koffie

Minpunten

Bijna alles

Goede werkgever

Relax werk tempo. Salaris is niet hoog.Geen vakantigeld en geen13de maand. Inclusieve cultuur.

Leuk en gezellig team, maar onderbetaald.

Bij de afdeling Archief van het onderdeel Hypotheekadministratie heb ik het werk als leuk en gevarieerd ervaren. Het was over het algemeen een goede onderlinge samenwerking. De meeste medewerkers gingen ervoor om iets leuks ervan te maken, bijna elke dag was weer een nieuwe uitdaging. Maar als uitzendkrachten werden we onderbetaald.

Fin. instelling welke openstaat voor persoonlijke ontwikkeling

Klantgericht en continue veranderende werkomgeving met mogelijkheden tot groei. Werk/prive balans wel goed in de gaten houden thuis werken in avonduren en weekend is een valkuil, transparant management, salaris is meer dan goed.

xxx

Verstandhouding tussen collega's is goed, uitdagende werkomgeving.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Goeie werkomgeving met op oog productie en onderlinge verstandhouding tussen collega's is prima.

Je dag begint soms hectisch, maar is altijd gezellig en productief.

Pluspunten

Je wordt gehoord op het werkvloer.

Minpunten

Gratis fruit was afgeschaafd.

Team

Leuk team, goed salaris veel opleidingsmogelijkheden

Pluspunten

thuis werken

Doorgroeien en zeer veel salaris verdienen

Nu ik al een tijd probeer weer aan het werk te komen merk ik dat het wel zeer ideal was bij de ABN AMRO Bank. Je krijgt echt schandalig veel salaris. Werk/privé balans moet je wel goed in de gaten houden want het is makkelijk thuis te werken ook in de avonduren en weekenden. Je kan allerlei cursussen doen (al dan niet in werktijd) en doordat er zoveel verschillende werkzaamheden zijn is er een mogelijkheid vaak van werkzaamheden te wisselen. Helaas zijn er ook vele reorganisaties dus je baan verliezen zit er ook in (vooral iets oudere werknemers). Je komt als oude oud werknemer slecht aan een nieuwe baan (of ligt dit aan mij).

Pluspunten

Salaris en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Vele reorganisaties

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABN AMRO. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk ABN AMRO met

• ABN AMRO