ABN AMRO

ABN AMRO Reviews

692 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.285 reviews

Professionele organisatie met oog voor medewerkers

ABN amro is een goede werkgever. Salaris is goed. Er zijn veel kansen/doorgroeimogelijkheden

Productieve en gezellige omgeving

Top werkgever. Prettige werksfeer. Wel veel verschillende communicatie geluiden vanuit management.

Goed salaris

Heel onpersoonlijkJe voelt je er niet thuisDe werkgever denkt niet met je mee

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Hoge werkdruk

Goede werkgever, doorgroeimogelijkheden, fijne collega's

Je moet het treffen met je MT. Op sommige posities zitten incapabele mensen.

Sterk wijzigende aanpak naar personeel

Net voor de corona crisis ben ik gestart op de afdeling DFC. 2,5 maand training op kantoor gehad. In deze periode was het te gezellig maar daar werd weinig actie op ondernomen omdat het management te graag populair wilde blijven. Half maart in alle stress thuis gaan werken. Het eerste jaar deed de ABN AMRO nog veel aan het mentale aspect. Tartgets waren er wel maar het welbevinden en de sociale contacten waren ook van belang. Na juli 2021 werd alles onrechtvaardiger, onredelijker en werd er weinig gedaan aan sociale/mentale aspecten. Collega's kregen lichamelijke klachten die toch ten grondslag kunnen liggen aan de werkdruk. Hiervan mocht je niets zeggen tot dat ik zelf ook slachtoffer werd. Ze hebben een fout gemaakt maar het ontbreekt aan karakter bij hen dit toe te geven. Diep triest.

Pluspunten

veel cadeautjes

Minpunten

onredelijke werkdruk

Aandacht voor de persoon die je bent

Professioneel, zakelijke bedrijfscultuur, oog voor persoon, Kwaliteit en Klant staan voorop, zoveel te leren, werken aan een betere versie van jezelf, zowel persoonlijk als zakelijk.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Als je pech hebt niet meegaande teamleads

Fijne werkgever

Zelfs voor zo’n groot bedrijf heb je een stem. Je krijgt de mogelijkheid om verbeterideeën aan te dragen. Thuiswerken is bij deze functie de norm, wat erg fijn is. Je hebt zat mogelijkheden om door te groeien en het salaris is prima. Het werk is afwisselend.

Pluspunten

Afwisselend werk, prima salaris, thuiswerken

Minpunten

Hoge werkdruk, onvoldoende kwaliteit opleidingen

prima werkgever

Prima werkgever met veel doorgroeimogelijkheden. Salaris ook goed.

Goede voorwaarden en ruimte voor ontwikkeling

Goede werkgever en de arbeidsvoorwaarden zijn erg goed. Ik werkte op een IT afdeling, de salarissen lagen hoog. Management was goed en meedenkend. Goede sfeer en ruimte voor ontwikkeling.

Gezellige collega’s

Gezellige werksfeer iedereen helpt elkaar, verschillende klanten.

Leuke collega's. Matige teamleads. Hoge werkdruk.

Feedback van medewerkers wordt niet serieus genomen. Sommige teamleads wantrouwen medewerkers bij voorbaat, terwijl hier geen reden voor is.

Pluspunten

Ov jaarkaart, veel lunchmogelijkheden in de buurt, thuiswerkvergoeding.

Minpunten

Wantrouwen richting personeel, teamleads pushen.

Goede werkgever - als je binnenkomt

Als analist binnenkomen is soms moeilijk (moet bijna altijd via een uitzendbureau) maar als je er eenmaal bent is de sfeer goed, het werk interessant en de voorwaarden uitstekend. Tegenwoordig veel thuiswerken, dus dat moet wel je ding zijn.

ABN AMRO biedt veel ruimte aan eigen invulling

Mijn ervaring met ABN AMRO is dat het een professionele organisatie waar veel ruimte en aandacht is voor de collega's. Je krijgt veel vrijheid en fouten maken wordt gezien als leren.Het management is relaxed en coachend.

Pluspunten

werksfeer

Minpunten

Kantoor is extreem groot

Veel ruimte voor eigen inbreng

Veel ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen. Initiatief wordt op prijs gesteld.

Productieve en gezellige werkomgeving

Werken in een grote organisatie, waarin je nauw samenwerkt met collega's.

...

... het is ‘agile’ werken (al is het ECHTE Agile ver te zoeken). Verder heerst er onrust door de digitalisering, gevolgen management wisseling / strategie van de bank, verdwijnen / af schalen van Retail Banking.

Pluspunten

...

Minpunten

...

Goede werksfeer, fijne collega's

Ik heb met erg veel plezier bij de ABN AMRO Bank gewerkt. Het is hard werken maar er heerst een goede werksfeer. Er worden regelmatig leuke dingen georganiseerd zowel vanuit de ABN AMRO Bank als vanuit de collega's. De ABN AMRO Bank is erg flexibel, veel vrijheid in het werk, keuze in begin en eindtijd.

Leuk bedrijf met goed arbeidsvoorwaarden. Niet voor lantefanters!

Sterk bedrijf met goed arbeidsvoorwaarden en behoorlijk wat vrijheden. Veel doorgroeimogelijkheden, maar wel hard werken.

productieve werkomgeving

leerzaam veel geleerd en mezelf ontwikkeld........

Goede werkgever, veel mogelijkheden voor duurzame loopbaanontwikkeling.

Werkdag van een management assistente kenmerkt zich door voortdurend kunnen en willen inspelen op onverwachte situaties en nieuwe taken/ verantwoordelijkheden. Dynamische werkomgeving, ik vind het hoge werktempo plezierig maar daar moet je wel tegen kunnen. Innovatief bedrijf, over het algemeen een open en eerlijke bedrijfscultuur. Ik heb hier geleerd om gestructureerd, gedisciplineerd en hard te werken en de klant op de 1e plaats te zetten, rekening houdend met de omvangrijke wet- en regelgeving.

uitdagende omgeving

Bedrijf in transformatie zeker de moeite waard als je in een internationale omgeving wil werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ABN AMRO. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk ABN AMRO met

• ABN AMRO