AB Vakwerk
niet veel connectie met elkaar maar verder wel aardige mensen
binnen dit bedrijf heb ik veel mogen leren over de verschillende kanten van recruitment
7 uur op werk tot 5 de bedrijfscultuur is goed het leukste van de baan was er was altijd wel iets tedoen
Pluspunten
er was gratis soep
Iedere dag weer met plezier naar het werk en samenwerken met fijne collega's. In drukke tijden samen de schouders er onder zetten en in de iets rustigere periodes ook tijd voor gezelligheid. Kreeg alle vertrouwen en heb dus alle mogelijke werkzaamheden mogen doen. Het werk ging me goed af, maar helaas van tevoren al bekend dat de functie te zijner tijd zou komen te vervallen.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Dat de mensen die je niet kennen in het werk wat je doet wel beslissen of je mag blijven of niet.
Is leuk werken. Alleen hebben ze weinig werk. Wou wel dat ik wat meer uren aan het werk kon. Niet alleen bouw opruimen maar ook bijvoorbeeld werk in de productie.
De korte periode die ik via dit UZB gewerkt heb, heb ik als prettig ervaren. Goede contacten, ook tussentijds. Loon altijd keurig optijd en geen moeilijk gedoe over Kilometer vergoeding wat er bij anderen nog wel eens aan schort. Kortom: Goed UZB om voor/via te werken Helaas is bij deze korte periode gebleven. Passende vacatures reageer ik op maar verneem nooit een weder bericht. Ook het contact blijven houden na een langdurige tijd elders te hebben gewerkt is erbij gebleven. Erg jammer!!
Pluspunten
Snel vacature gevonden die bij mij paste, goede contacten
Minpunten
Slecht in contact blijven houden na een langdurige tijd elders te hebben gewerkt
Ik heb bij deze werkgever met veel plezier gewerkt en samen met mijn collegae geprobeerd om deze werkgever geschikt te maken voor alle soorten werknemers. Daarbij het sociale beleid vorm gegeven.
Pluspunten
Vakwerk
Minpunten
Soms te behoudend
AB Vakwerk is een Detacheringsburo waardoor je zeer afwisselend werk doet voor diverse klanten en opdrachtgevers.
Bij AB Vakwerk al 15 jaar in dienst met veel plezier , goede band met andere collega's en goede werksfeer .
Pluspunten
goede werk voorziening
Bekijk meer reviews over AB Vakwerk