Aartsen

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Aartsen

Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.
Pluspunten
Goeie werksfeer
Minpunten
Soms lange dagen
Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer. Hard werken wordt beloond met een goed salaris.
Pluspunten
Prima salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf Ă©n de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.
Pluspunten
Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit
Minpunten
Lange dagen
Vroeg beginnen optijd klaar, 40 -45 uur per week lekker in de middagen al thuis alleen wel optijd na bed.
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Sporten naast dit werk is afgeraden of verminderd
Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt. Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt. Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer. Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf. Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen
Pluspunten
Goed salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Hier een paar jaar gewerkt. Zeer goed salaris maar daar is ook alles mee gezegd. Extreem lange werkdagen, midden in de nacht beginnen en pas laat in de middag of pas 's avonds klaar. Als je snel veel geld wilt binnen halen is dit het bedrijf, maar zeg buiten dat je sociaal leven maar vaarwel. Als je thuis komt zo moe dat je enkel eet en bijna gelijk gaat slapen. Vrijdagavond te moe om nog iets leuks te gaan doen. Het weekend heb je hard nodig om bij te komen van de extreem lange dagen en op zondagmiddag moet je al rustig aan gaan doen omdat op maandagnacht je wekker al weer om 03u gaat. NOOIT meer!!
Pluspunten
Geld
Minpunten
Veeeeeeeeeeel te lange werkdagen
Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent. Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.
Pluspunten
Prima salaris, kansen om door te groeien
Minpunten
Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.
Bekijk meer reviews over Aartsen