Aartsen

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Aartsen

Wissen
4,2Salaris en arbeidsvoorwaarden

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 19 reviews

Hard werken maar goede compensatie

Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.

Pluspunten

Goeie werksfeer

Minpunten

Soms lange dagen

Goede werkgever

Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer. Hard werken wordt beloond met een goed salaris.

Pluspunten

Prima salaris en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Lange dagen tegen een goede compensatie en doorgroeimogelijkheden.

Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf én de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.

Pluspunten

Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit

Minpunten

Lange dagen

Hard werken bij aartsen

Vroeg beginnen optijd klaar, 40 -45 uur per week lekker in de middagen al thuis alleen wel optijd na bed.

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Sporten naast dit werk is afgeraden of verminderd

Prettige werkgever met volop doorgroei mogelijkheden

Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt. Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt. Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer. Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf. Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen

Pluspunten

Goed salaris en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Snel geld verdienen maar geen sociaal leven.

Hier een paar jaar gewerkt. Zeer goed salaris maar daar is ook alles mee gezegd. Extreem lange werkdagen, midden in de nacht beginnen en pas laat in de middag of pas 's avonds klaar. Als je snel veel geld wilt binnen halen is dit het bedrijf, maar zeg buiten dat je sociaal leven maar vaarwel. Als je thuis komt zo moe dat je enkel eet en bijna gelijk gaat slapen. Vrijdagavond te moe om nog iets leuks te gaan doen. Het weekend heb je hard nodig om bij te komen van de extreem lange dagen en op zondagmiddag moet je al rustig aan gaan doen omdat op maandagnacht je wekker al weer om 03u gaat. NOOIT meer!!

Pluspunten

Geld

Minpunten

Veeeeeeeeeeel te lange werkdagen

Prima bedrijf

Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent. Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.

Pluspunten

Prima salaris, kansen om door te groeien

Minpunten

Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aartsen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Aartsen met

Reviews over Aartsen per locatie

Meer informatie over Aartsen in populaire locaties

• Aartsen
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden