Aartsen

Reviews over Management bij Aartsen

Aartsenfruit is een bedrijf dat werkt zoals het eruit ziet. Er wordt niets aan het toeval over gelaten en alles is tot in de puntjes verzorgt. Bij aartsenfruit wordt je echt een onderdeel van de familie. Er wordt goed voor het personeel gezorgd.
Pluspunten
Cultuur, zorgen voor elkaar
Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen. Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!
Pluspunten
Rechttoe rechtaan
Minpunten
Amper, je weet waar je aan begint.
Ik werk nu een aantal jaren bij Aartsenfruit. Ze zijn erg goed voor het personeel. Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.
Pluspunten
Goeie werksfeer
Minpunten
Soms lange dagen
Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf Ă©n de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.
Pluspunten
Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit
Minpunten
Lange dagen
Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt. Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt. Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer. Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf. Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen
Pluspunten
Goed salaris en doorgroeimogelijkheden
Bekijk meer reviews over Aartsen