Aartsen

Reviews over Doorgroei en promotie bij Aartsen

Aartsenfruit is een bedrijf dat werkt zoals het eruit ziet. Er wordt niets aan het toeval over gelaten en alles is tot in de puntjes verzorgt. Bij aartsenfruit wordt je echt een onderdeel van de familie. Er wordt goed voor het personeel gezorgd.
Pluspunten
Cultuur, zorgen voor elkaar
Ik werk nu een aantal jaren bij Aartsenfruit. Ze zijn erg goed voor het personeel. Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.
Pluspunten
Goeie werksfeer
Minpunten
Soms lange dagen
Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer. Hard werken wordt beloond met een goed salaris.
Pluspunten
Prima salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Ik heb hier mijn eerste stappen mogen zetten in mijn carrière. Ben destijds waanzinnig ontvangen, de prettige cultuur zorgde ervoor dat ik snel aan de nieuwe omgeving kon wennen. Heb er 7 jaar met liefde gewerkt en raad Aartsenfruit met heel mijn hart aan.
Pluspunten
Cultuur, mensen, doorgroeien.
Minpunten
Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf Ă©n de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.
Pluspunten
Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit
Minpunten
Lange dagen
Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt. Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt. Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer. Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf. Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen
Pluspunten
Goed salaris en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Jammer dat je met een bak ervaring in groente niet zomaar aan de bak komt. Was de leeftijd het probleem. Ik weet zeker dat ik het beter kon dan de meeste die aangenomen zijn. Door jaren lange ervaring. Of was de afstand een probleem? Ik lig er niet waker om om gewoon 40 of meer km te rijden. Jammer nogmaals.
Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent. Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.
Pluspunten
Prima salaris, kansen om door te groeien
Minpunten
Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.
Bekijk meer reviews over Aartsen
  1. Job Security & Advancement