Aartsen
Review over Aartsen van een medewerker

super goede tijd

2 mei 2019
Vroeg beginnen is nooit zo mijn ding geweest, maar als je dan met plezier naar je werk gaat zo als bij Aartsenfruit, word het steeds makkelijker. dit kom vooral door de chille collegas en de relaxe werkzaamheden. En tuurlijk is het soms even een extra tandje bij zetten en was het hard werken, maar daar kreeg je ook weer voor terug!
Pluspunten
Collegas, werk
Minpunten
soms helemaal gebroken aan het eind van de dag
30 april 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen. Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!
Pluspunten
Rechttoe rechtaan
Minpunten
Amper, je weet waar je aan begint.
24 april 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Leuk bedrijf. We zijn een hechte club die hard werken maar ook vroeg opstaan. Dat is weleens zwaar maar je krijgt er ook veel voor terug.
Pluspunten
Hechte club
Minpunten
Vroeg beginnen
4 juli 2019
Loodsmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Nu een jaar werkzaam bij aartsen. Het ontvangst was goed, de mensen zijn prettig in de omgang en het werk is leuk. We doen het met z'n allen en dat merk je ook!
Pluspunten
Goede sfeer, informeel, top team