Aartsen
Review over Aartsen van een medewerker

Snel geld verdienen maar geen sociaal leven.

15 juli 2018
Hier een paar jaar gewerkt. Zeer goed salaris maar daar is ook alles mee gezegd. Extreem lange werkdagen, midden in de nacht beginnen en pas laat in de middag of pas 's avonds klaar. Als je snel veel geld wilt binnen halen is dit het bedrijf, maar zeg buiten dat je sociaal leven maar vaarwel. Als je thuis komt zo moe dat je enkel eet en bijna gelijk gaat slapen. Vrijdagavond te moe om nog iets leuks te gaan doen. Het weekend heb je hard nodig om bij te komen van de extreem lange dagen en op zondagmiddag moet je al rustig aan gaan doen omdat op maandagnacht je wekker al weer om 03u gaat. NOOIT meer!!
Pluspunten
Geld
Minpunten
Veeeeeeeeeeel te lange werkdagen
2 mei 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) - breda
Vroeg beginnen is nooit zo mijn ding geweest, maar als je dan met plezier naar je werk gaat zo als bij Aartsenfruit, word het steeds makkelijker. dit kom vooral door de chille collegas en de relaxe werkzaamheden. En tuurlijk is het soms even een extra tandje bij zetten en was het hard werken, maar daar kreeg je ook weer voor terug!
Pluspunten
Collegas, werk
Minpunten
soms helemaal gebroken aan het eind van de dag
30 april 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen. Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!
Pluspunten
Rechttoe rechtaan
Minpunten
Amper, je weet waar je aan begint.
4 juli 2019
Loodsmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Nu een jaar werkzaam bij aartsen. Het ontvangst was goed, de mensen zijn prettig in de omgang en het werk is leuk. We doen het met z'n allen en dat merk je ook!
Pluspunten
Goede sfeer, informeel, top team
  1. Snel geld verdienen maar geen sociaal leven.