Aartsen
Review over Aartsen van een medewerker

Prima bedrijf

29 september 2016
Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent. Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.
Pluspunten
Prima salaris, kansen om door te groeien
Minpunten
Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.
24 april 2019
Magazijnmedewerker groenten en fruit (huidige medewerker) - Breda
Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer. Hard werken wordt beloond met een goed salaris.
Pluspunten
Prima salaris en doorgroeimogelijkheden
11 september 2018
Uitzendkracht (voormalige medewerker) - Venlo
Jammer dat je met een bak ervaring in groente niet zomaar aan de bak komt. Was de leeftijd het probleem. Ik weet zeker dat ik het beter kon dan de meeste die aangenomen zijn. Door jaren lange ervaring. Of was de afstand een probleem? Ik lig er niet waker om om gewoon 40 of meer km te rijden. Jammer nogmaals.
9 september 2013
allround (voormalige medewerker) - venlo
Was een totale mannenwereld begon vroeg en eindigde laat in verband met opstart bedrijf venlo. staling in orde maken daarna orders klaarzetten tussen door douanepapieren en bij nood kas , huishoudelijk poetsen ,en daarna staling weer ontdoen terug in cellen. doodmoe naar huis. werken met palletwagens en steekwagentjes, administratieve handelingen contacten keurmeesters en douane. Directie prima werkte zelf zeer hard mee. Collega's ging omdat alles nieuw en moeilijk was voor ons allen zeer goed men hielp elkaar had oog voor elkaar. Zwaarste baan omdat je van alles moest in een mannenwereld je werd sceptisch bekeken. Dat uit eindelijk de moeilijkste klant bezweek.
Pluspunten
aandacht
Minpunten
aandacht