Aartsen
Review over Aartsen van een medewerker

Onderdeel van de familie

21 mei 2019
Aartsenfruit is een bedrijf dat werkt zoals het eruit ziet. Er wordt niets aan het toeval over gelaten en alles is tot in de puntjes verzorgt. Bij aartsenfruit wordt je echt een onderdeel van de familie. Er wordt goed voor het personeel gezorgd.
Pluspunten
Cultuur, zorgen voor elkaar
4 juli 2019
Loodsmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Nu een jaar werkzaam bij aartsen. Het ontvangst was goed, de mensen zijn prettig in de omgang en het werk is leuk. We doen het met z'n allen en dat merk je ook!
Pluspunten
Goede sfeer, informeel, top team
2 mei 2019
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) - breda
Vroeg beginnen is nooit zo mijn ding geweest, maar als je dan met plezier naar je werk gaat zo als bij Aartsenfruit, word het steeds makkelijker. dit kom vooral door de chille collegas en de relaxe werkzaamheden. En tuurlijk is het soms even een extra tandje bij zetten en was het hard werken, maar daar kreeg je ook weer voor terug!
Pluspunten
Collegas, werk
Minpunten
soms helemaal gebroken aan het eind van de dag
30 april 2019
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen. Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!
Pluspunten
Rechttoe rechtaan
Minpunten
Amper, je weet waar je aan begint.
  1. Onderdeel van de familie