Aartsen

17: Aartsen reviews van werknemers

17 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 19 reviews

super goede tijd

Vroeg beginnen is nooit zo mijn ding geweest, maar als je dan met plezier naar je werk gaat zo als bij Aartsenfruit, word het steeds makkelijker. dit kom vooral door de chille collegas en de relaxe werkzaamheden. En tuurlijk is het soms even een extra tandje bij zetten en was het hard werken, maar daar kreeg je ook weer voor terug!

Pluspunten

Collegas, werk

Minpunten

soms helemaal gebroken aan het eind van de dag

Gaan niet netjes met je om

Een bedrijf waar je alleen maar iets te horen krijgt als je het niet goed doen

Pluspunten

Tosti

Minpunten

Geen normale kantine alleen voor kantoor

Geweldig!

Nu een jaar werkzaam bij aartsen. Het ontvangst was goed, de mensen zijn prettig in de omgang en het werk is leuk. We doen het met z'n allen en dat merk je ook!

Pluspunten

Goede sfeer, informeel, top team

Onderdeel van de familie

Aartsenfruit is een bedrijf dat werkt zoals het eruit ziet. Er wordt niets aan het toeval over gelaten en alles is tot in de puntjes verzorgt. Bij aartsenfruit wordt je echt een onderdeel van de familie. Er wordt goed voor het personeel gezorgd.

Pluspunten

Cultuur, zorgen voor elkaar

Aartsenfruit

Als magazijnmedewerker bij Aartsenfruit hoort het er nou eenmaal bij om vroeg te beginnen. Dat is voor mijn vrouw in de ochtend soms wat vervelend, maar in de middag ideaal. Ik kan mijn kinderen bijna altijd ophalen van school waardoor ik nog wat tijd met ze kan doorbrengen. Tijdens het uitvoeren van mijn werk moet er hard gewerkt worden, maar daardoor vliegt de tijd. Buiten het harde werken hangt er gewoon een prettige sfeer en werk je met leuke collega's!

Pluspunten

Rechttoe rechtaan

Minpunten

Amper, je weet waar je aan begint.

Goede werksfeer

Leuk bedrijf. We zijn een hechte club die hard werken maar ook vroeg opstaan. Dat is weleens zwaar maar je krijgt er ook veel voor terug.

Pluspunten

Hechte club

Minpunten

Vroeg beginnen

Super bedrijf, goede sfeer

Ik werk nu een aantal jaren bij Aartsenfruit. Ze zijn erg goed voor het personeel. Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Hard werken maar goede compensatie

Ik werk nu een aantal maanden bij Aartsenfruit als magazijnmedewerker. Het is wel vroeg beginnen maar daar word je wel voor gecompenseerd. Het werk is verder wel leuk en de collega's zijn erg vriendelijk. Een voordeel van vroeg beginnen is dan weer dat je op tijd klaar bent. Zo heb je nog wat aan je dag.

Pluspunten

Goeie werksfeer

Minpunten

Soms lange dagen

Goede werkgever

Aartsenfruit is een goede werkgever en er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Op de werkvloer hangt een prettige werksfeer. Hard werken wordt beloond met een goed salaris.

Pluspunten

Prima salaris en doorgroeimogelijkheden

Met open armen ontvangen

Ik heb hier mijn eerste stappen mogen zetten in mijn carrière. Ben destijds waanzinnig ontvangen, de prettige cultuur zorgde ervoor dat ik snel aan de nieuwe omgeving kon wennen. Heb er 7 jaar met liefde gewerkt en raad Aartsenfruit met heel mijn hart aan.

Pluspunten

Cultuur, mensen, doorgroeien.

Minpunten

Lange dagen tegen een goede compensatie en doorgroeimogelijkheden.

Sinds enkele maanden ben ik begonnen als magazijnmedewerker binnen Aartsenfruit Breda. Hoewel ik geen ervaring had met deze functie ben ik op een prettige manier het bedrijf én de functie binnengerold, mede dankzij behulpzame collega's. De dagen beginnen vroeg en kunnen lang zijn, daar staan echter flexibiliteit en een goede compensatie tegenover. Daarnaast is men vaak eerder in de middag klaar, hetgeen betekent dat je nog wat aan je dag hebt. Verder is het fijn dat je, als magazijnmedewerker, betrokken wordt bij alle processen binnen het magazijn, dit houdt het werk uitdagend. Naar mijns inziens is het bedrijf volop in beweging waardoor doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, echter moet deze ambitie wel getoond worden.

Pluspunten

Aanzienlijk salaris, doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit

Minpunten

Lange dagen

Hard werken bij aartsen

Vroeg beginnen optijd klaar, 40 -45 uur per week lekker in de middagen al thuis alleen wel optijd na bed.

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Sporten naast dit werk is afgeraden of verminderd

Prettige werkgever met volop doorgroei mogelijkheden

Aartsenfruit is een fijne werkgever waar je je volop verder kan ontwikkelen als je ambities hebt. Daarnaast denkt de werkgever goed met je mee en is er regelmatig overleg over je functioneren daar waar je goed in bent door te ontwikkelen en daar te helpen waar je nog extra ondersteuning nodig hebt. Management is prettig in de omgang en het is een leuk team om in te werken op de werkvloer. Lopen veel medewerkers rond die je ondersteunen en veel kennis hebben in dit bedrijf. Kortom een gezond bedrijf waar je goed wordt beloond en gewaardeerd en waar je je door kan ontwikkelen

Pluspunten

Goed salaris en doorgroeimogelijkheden

Jammer

Jammer dat je met een bak ervaring in groente niet zomaar aan de bak komt. Was de leeftijd het probleem. Ik weet zeker dat ik het beter kon dan de meeste die aangenomen zijn. Door jaren lange ervaring. Of was de afstand een probleem? Ik lig er niet waker om om gewoon 40 of meer km te rijden. Jammer nogmaals.

Snel geld verdienen maar geen sociaal leven.

Hier een paar jaar gewerkt. Zeer goed salaris maar daar is ook alles mee gezegd. Extreem lange werkdagen, midden in de nacht beginnen en pas laat in de middag of pas 's avonds klaar. Als je snel veel geld wilt binnen halen is dit het bedrijf, maar zeg buiten dat je sociaal leven maar vaarwel. Als je thuis komt zo moe dat je enkel eet en bijna gelijk gaat slapen. Vrijdagavond te moe om nog iets leuks te gaan doen. Het weekend heb je hard nodig om bij te komen van de extreem lange dagen en op zondagmiddag moet je al rustig aan gaan doen omdat op maandagnacht je wekker al weer om 03u gaat. NOOIT meer!!

Pluspunten

Geld

Minpunten

Veeeeeeeeeeel te lange werkdagen

Prima bedrijf

Vroeg beginnen en nooit weten hoe laat je klaar bent. Veel uitdaging als je de kans krijgt door te groeien.

Pluspunten

Prima salaris, kansen om door te groeien

Minpunten

Overuren maken tot alles af is. Bij extreme situatie bijv van 4.00-19.00.

uitdagend

Was een totale mannenwereld begon vroeg en eindigde laat in verband met opstart bedrijf venlo. staling in orde maken daarna orders klaarzetten tussen door douanepapieren en bij nood kas , huishoudelijk poetsen ,en daarna staling weer ontdoen terug in cellen. doodmoe naar huis. werken met palletwagens en steekwagentjes, administratieve handelingen contacten keurmeesters en douane. Directie prima werkte zelf zeer hard mee. Collega's ging omdat alles nieuw en moeilijk was voor ons allen zeer goed men hielp elkaar had oog voor elkaar. Zwaarste baan omdat je van alles moest in een mannenwereld je werd sceptisch bekeken. Dat uit eindelijk de moeilijkste klant bezweek.

Pluspunten

aandacht

Minpunten

aandacht

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aartsen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Aartsen per locatie

Meer informatie over Aartsen in populaire locaties

• Aartsen