a.s.r. Verzekeringen

a.s.r. Verzekeringen Reviews

94 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 95 reviews

Goede arbeidsvoorwaarden prima

Prima je wordt goed bijgestaan er gezellige samenwerking

Pluspunten

Is niet gratis maar goedkoop

Minpunten

a.s.r. is meer dan alleen een werkgever!

a.s.r verzekeringen (voorheen De Amersfoortse) is een uitstekende werkgever. In tijden van corona was en is er nog steeds oog voor de werknemer. Naast prima arbeidsvoorwaarden biedt a.s.r. ook een breed scala aan mogelijkheden om jezelf continu te blijven ontwikkelen. Ook op persoonlijke vlak. Bij a.s.r staat vitaliteit en diversiteit hoog in het vaandel. Al een geruime tijd voel ik me binnen dit bedrijf gewaardeerd om wat ik doe en wie ik ben. Bij a.s.r zit je op de juiste plek!

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden en veel flexibiliteit!

Minpunten

Digitalisering nog niet optimaal

Erg mijn toko jouw toko cultuur

Goede arbeidsvoorwaarden en salaris, maar geen prettige bedrijfscultuur. Erg ‘zoek het maar uit’ en ‘kastje naar de muur’ sfeer. Weinig steun vanuit management

Pluspunten

Kantine en salaris

Minpunten

Eilandjes cultuur

Fijne en veilige werkomgeving

Er wordt binnen a.s.r. veel gedaan aan diversiteit, maar ook aan veiligheid in alle opzichten.

Pluspunten

flexibele werkgever in werktijden, en thuiswerken

Minpunten

in verband met grote organisatie soms lastig om alle managers zelfde uit te laten dragen.

Productieve en gezellige werkomgeving

organisatie met duurzaamheidsmissie, die professioneel zaken aanpakt en met ruimte voor de mens

Veel vertrouwen in de werknemer

Ik ben in de corona-tijd bij a.s.r. aan de slag gegaan. Hoewel het vreemd was om te beginnen terwijl er amper collega's op kantoor waren, ben ik wel erg prettig opgevangen door mijn team. Ik voel veel vertrouwen vanuit mijn manager en dat zorgt ervoor dat ik onbezonnen aan mijn dagen begin. Ook het tijdsonafhankelijk werken bevalt mij erg goed. Het zelf inrichten van mijn werkuren zorgt ervoor dat ik kritisch kijk naar wat ik doe tijdens werkuren.

Pluspunten

Tijdsonafhankelijk werken

Minpunten

Veel collega's dus wat minder hecht als bedrijf

Trots om voor a.s.r. te werken!

Na een lange periode in het mkb, is werken voor een corporate een verademing. Procedures zijn er, HR-beleid is super, management is goed geregeld! Ik ervaar het als een fijne werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Veel vertrouwen in elkaar!

Productieve en gezellige werkomgeving

heel goede werkgever voor als je naar Utrecht wilt reizen

Inovatief

We proberen digitaal het voor de klant makkelijk te maken.

veel wisselende uren en verschillende werkplekken

veel leren schakelen op plaatsen waar ik moet werken

Leuk bedrijf

Ik heb genoten. De tijd dat ik daar zat was gezellig en iedereen was zich zelf. De managers waarderen je komst en ze geven aan wat je goed doet en wat je minder goed doet!

Pluspunten

Alles

Niet mijn cutuur.

Sterk productiegerichte cultuur. Als uitzendkrachten ben je op elkaar aangewezen want de vaste medewerkers werken veel thuis. Ze geven alleen korte klussen dus geen enkele zekerheid. Reiskosten voor uitzendkrachten worden maar deels vergoed. Laag uurloon ook. Voor mij, oudere uitzendkracht, niet prettig.

Productieve en prettige werkomgeving

Een fijn bedrijf waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf te ontwikkelen.

Leuke werkomgeving in een inspirerend gebouw.

Werken bij a.s.r. geeft veel moeglijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Er is een goede balans tussen werk en privé mogelijk.

Pluspunten

Informele sfeer

Minpunten

De verzekeringsmarkt krimpt nog.

Goed!

Top! Prima bedrijf, heb veel mogen leren en mezelf kunnen ontwikkelen.

Een unieke werkomgeving, met flexibel werken en vriendelijke collega's olv een benaderbaar bestuur.

De kracht van het bedrijf Het management, de mensen en de bedrijfscultuur. Waarom? Het management is er (naar mijn mening) goed in geslaagd een veilige cultuur te creëren, waarin de deur altijd openstaat, fouten gemaakt mogen worden, mensen elkaar versterken en er sprake is van wederzijds vertrouwen. Dit heeft top-down een positieve uitwerking. Tijd- en plaatsonafhankelijk werken Het stukje 'vertrouwen' is met name te merken aan de manier waarop mensen hun werktijden indelen. Het tijd- en plaatsonafhankelijk werken wordt hier echt nageleefd, en met succes; er worden geen grappen gemaakt als mensen een uurtje later beginnen of een uurtje eerder weggaan. Het is voor mij de eerste keer dat ik me in zo'n werkomgeving bevind. Ook wordt er veel gebruik gemaakt van de optie om buiten kantoor (thuis of elders) te mogen werken. En dit levert, zoals ik het om mij heen ervaar, blije werknemers op, die het vertrouwen krijgen/ervaren van hun leidinggevende en hun verantwoordelijkheid nemen. Ik krijg de indruk dat dit ervoor zorgt dat mensen zich bewuster zijn van hun effectiviteit binnen de uren dat zij aan het werk zijn, en van hetgeen ervan ze verwacht wordt. Het a.s.r. gebouw Iets dat ik niet onbenoemd kan laten is natuurlijk het fantastische gebouw. Het is zeker geen straf om hier te mogen werken. Het kantoor is van alle gemakken voorzien; naast het feit er geen vaste werkplekken zijn, zijn er veel ruimtes om je even af te zonderen, is er een groot aanbod aan vergaderzalen, een sportschool, hotspot voor lekkere koffie, groot opgezet restaurant etc. Maar ook aan de -

Pluspunten

Tijd- en plaatsonafhankelijk werken. Sportschool faciliteiten. Georganiseerd vrijwilligerswerk.

Minpunten

OV-kosten wordt niet (volledig) vergoed.

Degelijke organisatie met een solide basis

Degelijke organisatie met een solide basis en een heldere, transparante visie.

Pluspunten

Viert haar successen

Minpunten

Parkeerplaatsen

Gegroeid van ons-kent-ons bedrijf naar regels-zijn-regels bedrijf

In de beginperiode was het een heel fijn bedrijf om te werken, mede door de (relatieve) kleinschaligheid. Door groei ontwikkelingen (en later: samenwerkingen met Stad-Rotterdam, respectievelijk AMEV) is dat veel zakelijker geworden.

Pluspunten

Relatieve kleinschaligheid (en de lunches)

Minpunten

nvt

Mooi bedrijf

Voordelen: - Veel opleidingsmogelijkheden - Bedrijfsgrootte (niet te klein en niet te log) - Goede primaire en secundaire voorwaarden - Nieuwe generatie werken

Slecht tijdsmanagement

Er hangt een goede sfeer, maar er valt genoeg te verbeteren op het gebied van tijdsmanagement. Er wordt niet ver genoeg vooruit gedacht met het projectmatig werken, hierdoor loopt de planning altijd in de war.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Onbetrouwbaar door slechte planning

een bijzonder prettige werkgever!

asr is een werkgever, waarin eigen initiatief en eigen regie wordt gestimuleerd. Door tijds- en plaats onafhankelijk te kunnen werken ben je prima in staat om een goede balans tussen prive en werk te regelen. ontwikkeling staat hoog in het vaandel en er is een enorm aanbod aan opleidingen, die je kunt volgen

Pluspunten

aanbod opleidingen, tijds- en plaats onafhankelijk werken, eigen regie, eigen verantwoordelijkheid, met oog voor duurzaamheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij a.s.r. Verzekeringen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• a.s.r. Verzekeringen