123inkt.nl

23: 123inkt.nl reviews van werknemers

Mooi bedrijf waar alles strak georganiseerd is

123inkt is een heel mooi bedrijf waar alle werkzaamheden, processen, afspraken en regels heel strak georganiseerd zijn. Op deze manier tracht men de ideale voorwaarden te scheppen om het beste uit jou als werknemer te halen. Er heerst een hechte en collegiale sfeer en iedereen werkt voor het zelfde doel. De collega's zijn allemaal zeer behulpzaam en iedereen gaat op een hele leuke manier met elkaar om. De sfeer en ambities van het bedrijf dreef mijn motivatie en gaf mij energie. In mijn periode heb ik veel inhoudelijke kennis op mogen doen en ben ik een mooie ervaring rijker en daar ben ik zeer dankbaar voor.

Pluspunten

De fijne sfeer met collega's onderling en de ambities van het bedrijf

Minpunten

Te strakke, rationele, en praktische houding vanuit bedrijfsbelang

Fijne werksfeer in een groeiend bedrijf

Een werkdag bij 123inkt start altijd heel ontspannen. Door de flexibele werktijden die ik heb kan ik altijd voor de spits beginnen. Ik heb echt gezien dat het hier gezellig is. Zoals ze beweren en informele sfeer te hebben maken ze ook echt waar.

Informatie over 123inkt.nl

Gebaseerd op 6 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Geen stress
Verbeterpunten
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van saamhorigheid
  • Algemene tevredenheid

Geweldig dynamisch bedrijf in een leuke omgeving

Ik heb met veel plezier hier een jaar gewerkt en ivm met een aanbod in andere functie verlaat ik de 123 familie,Het is een zeer dynamisch bedrijf om voor te werken elke dag weer nieuwe mogelijkheden en uitdagingen met ik mag wel zeggen zeer leuke collega's

Pluspunten

Heerlijk vers gemaakt lunch en diner voor kleine prijs, Mogelijkheden om je zelf op te werken, Zeer leuke vrijmibo's en feesten

Minpunten

Kan soms chaotisch zijn met name dagen rond black friday, maar daarna ook wel weer een gevoel dat het samen gelukt is om alle orders de deur uit te krijgen

gezellig

is een bedrijf dat zich graag ontwikkeld en altijd op zoek is naar een uitdaging. En daar hou ik van! De cultuur die hier op de werkvloer hangt vind ik super fijn. Iedereen wordt gewaardeerd en gezien, ongeacht je functie. Ik voel me er echt thuis en heb het gevoel dat ik mezelf kan zijn. De normen en waarden die je op de werkvloer ervaart, is altijd iets waar ik naar op zoek was en nu eindelijk heb gevonden.

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf en een open en informele sfeer. Gezellige collega’s en genoeg mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien, je moet alleen wel zelf het initiatief nemen.

Pluspunten

Lekkere lunch, leuke collega’s

Minpunten

Slecht bereikbaar met ov

Vriendjes politiek

Ze geven bij vast contract een bedrijfsauto maar sommigen krijgen hem veel eerder omdat ze goed met de baas omgaan. En anderen hebben jaren een vast contract en krijgen hem niet. Niet veel beloftes worden nagekomen.

Leuke collega’s en veel vrijheid

Om te beginnen en voor de opbouw van een goed CV, is dit bedrijf een aanrader. Zeker als je jong en/of starter bent. De lunch is heel goed en goedkoop, de vrije inloop tussen 8.00 en 10.00 uur is super chill en alle medewerkers zijn rond de 30 jaar oud. Het salaris daarin tegen is niet geweldig en het management laat ook het een en ander te wensen over. Die zijn behoorlijk arrogant en vinden het dan ook nodig om heftige discussies aan te gaan met andere personeelsleden, waar het hele team getuigen van is. Het is een lastige periode (Corona-crisis) maar ik vond de manier van handelen en afwikkelingen alles behalve professioneel. Ik zou dan ook niemand adviseren om een vaste aanstelling te beëindigen om vervolgens bij dit bedrijf te gaan werken, dat is een behoorlijke domper. Bovendien wordt je zonder pardon of goede reden (met een bijbehorend functioneringsgesprek/feedback/verbeterpunten of überhaupt iets wat op een waarschuwing lijkt) eruit gezet.

Pluspunten

Goede lunch en jong bedrijf

Leuke baan

Werk al een aantal jaar bij 123inkt.nl en ik heb het nog steeds naar mijn zin! Het leukste vind ik de collega’s en de werksfeer, iedereen is er gelijk

Hard groeiend bedrijf met gezellige bedrijfscultuur

Ik heb het erg naar mijn zin bij 123inkt.nl. Op de Marketingafdeling groeien we hard en biedt het veel mogelijkheden tot doorgroeien. We zijn een internationaal bedrijf en het internationale karakter maakt het werk extra uitdagend. We innoveren veel en willen veel stappen gaan maken als bedrijf en als afdeling. Kom en wordt mijn nieuwe collega bij dit ambitieuze, maar erg gezellige bedrijf!

Gezellige werkomgeving!

Een onwijs leuke tijd gehad in de klantenservice bij 123inkt.nl! Je wordt goed ingewerkt, hangt een goede sfeer op de afdeling en in de lunchpauzes kan je genieten van een heerlijk verzorgde lunch. Ik kan het iedereen aanraden, was een leuke periode!

Werken bij 123inkt.nl is top!

Een typische werkdag bij 123inkt.nl is druk, maar ook erg gezellig. Het bedrijf groeit enorm hard! Dus er moet ook hard gewerkt worden. De werkdruk en de ontspanning zijn wel goed in balans vind ik zelf. Work hard, play hard! ;) De directie is heel toegankelijk, de deur staat overal open en iedereen is gelijk. Er worden veel feestjes georganiseerd en daarnaast zijn er vaak andere (sport)activiteiten, waar iedereen aan kan deelnemen. Iedere laatste vrijdag van de maand komt de bakker langs met gebak voor het gehele bedrijf en 1x per maand is er een gezellige vrijdagmiddag borrel met verschillende hapjes en drankjes.

Pluspunten

Lekkere lunch

Minpunten

Geen minpunten

Super leuke baan

Leuke baan met veel afwisseling. Leuke collega’s. Een baan wat nooit verveeld en je jaren goed zit.

Beter dan verwacht!

Als je de website ziet, denk je 'jeetje wat suf'. Maar uiteindelijk heel aangenaam verrast. Jonge collega's, internationaal, meer dan 500 medewerkers, hard werken, goed vieren. Salaris is bij sommige afdelingen wat laag, maar is ook normaal voor deze branche en locatie. Wil je een baan waar je niet de gouden bergen verdient, maar wel tot aan je pensioen met plezier heen kan gaan, dan is 123inkt wel een goede optie.

Leuke collega’s en doorgroeimogelijkheden

Bij 123inkt ben ik als junior binnengekomen en ben ik opgeleid tot senior SEA specialist en krijg ik nu de kans mij in de breedte te gaan ontwikkelen. De mensen zijn erg toegankelijk en vriendelijk. Niet alleen op de eigen afdeling maar in het hele bedrijf. Zelfs de directeur is gewoon bereikbaar voor een praatje.

Sollicitant

Heb 4x gesolliciteerd op 4 verschillende vacatures en bij alle voldeed ik aan de eisen maar werd nooit uitgenodigd voor een gesprek heb het gevoel dat hier wordt gediscrimineerd op leeftijd en afkomst!!!

Pluspunten

Minpunten

Genoeg redenen om niet meer te solliciteren

Alles draait om je uren

Uren worden afgerond in het voordeel van 123inkt.nl Totaal onvriendelijke directie. Loopt al jaren naast hun schoenen omdat ze awards "winnen" (awards zeggen niks omdat je ervoor moet betalen om ze te krijgen). Website is totaal ruk en onvriendelijk voor de bezoekers.

Pluspunten

Kan er geen bedenken

Minpunten

Uren klokken en afronden

Goede werkgever

123inkt is een bedrijf die denkt aan jou als collega. De mensen zijn aardig en de werkzaamheden zijn goed te doen.

Pluspunten

Zelfstandig en veel in de auto

Minpunten

Meeste collega's zijn Pools. Meest gesproken taal is daar ook Pools.

Leuk

Veel gewerkt met Photoshop en illustrator, foto's vrijstaand gemaakt en en verpakkingen opgemaakt. Aardige collega's en veel jongen collega's.

Fijne werkgever!

Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad bij 123inkt.nl. Fijne werksfeer en leuke collega's. Ik heb er veel geleerd en leuke werkzaamheden gehad. Mijn leidinggevende was jong maar wel erg goed in zijn werk. Daarnaast heb ik wel drukke dagen gehad maar dat hoort er bij. Helaas wegens verhuizing weggegaan, anders had ik er nog steeds gewerkt.

Pluspunten

Organiseren veel leuke dingen voor personeel

Minpunten

Weinig

Slecht bedrijf

Bijna jaar gewerkt bij deze bedrijf. Als bijvuller altijd hetzelfde geen doorgroei kansen. Salaris is ook echt niet zo chill. Wel een keer per jaar vakantie wat ze betalen voor je dat is wel mooi. Collega's van andere ploegen waren totaal niet vriendelijk. De leider van de ploeg ook niet zo aardig. Directie was mwah ene keer beter andere keer minder.

Pluspunten

Eens in jaar vakantie door de bedrijf

Minpunten

Geen doorgroei. Niet zoveel aardige collega's.

Sollicitant

Daar heb ik gesolliciteerd als commercieel medewerker, ze moet nog steeds antwoorden, ze horen zeker bij die bedrijven die nooit iets van zich laten horen en ja wel via de reclame horen hoe geweldig ze zijn, gelukkig hoef ik geen inkt cartridges te hebben van hun.

Pluspunten

Minpunten

Een firma die niks van zich laar horen als HR afdeling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 123inkt.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 123inkt.nl met

Reviews over 123inkt.nl per locatie