's Heeren Loo
Bekijk alle reviews over 's Heeren Loo

's Heeren Loo

Review over 's Heeren Loo van een medewerker

Zeer slecht communicatie met Management

Ik ben al maanden bezig om te communiceren met management over een vacature. Ik solliciteer op een vacature en management laat niks horen. Maanden lang ben ik bezig om te bereiken en iets te horen en ik hoor nauwelijks iets. Ze negeren mij terwijl ze open vacature en mensen nodig hebben!

Niet netjes

Je word vooral aan je lot over gelaten manager zie je nooit als je hem nodig heb te veel verschillende gezichten je bent goed voor een jaar en dan kan je weg.Ze gaan niet netjes met hun werknemers om.Vaak genoeg dubbele diensten gedraait maar zag je nooit terug op je salaris.

Pluspunten

Minpunten

Dubbele diensten

Fijne werkgever

Fijn sollicitatieproces en fijne werkgever. Ik kan mijzelf zijn en er zijn volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien.
Zelfde functieZelfde locatie

Gatver!!

Wat een logge instelling die het werken slecht faciliteert.Flexers kunnen niet in epd, kunnen het terrein niet af door slagboom waar munten voor nodig zijn die regelmatig nergens te vinden zijn. De cliënten kunnen doen en laten wat ze willen, totaal geen leidinggevende capaciteiten. Sfeer is waardeloos en blij dat ik daar al poos weg ben.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Meer informatie over 's Heeren Loo in populaire locaties