's Heeren Loo
Bekijk alle reviews over 's Heeren Loo

's Heeren Loo

Review over 's Heeren Loo van een medewerker

Zeeeerrr slecht bedrijf!0 ervaring in wat ze willen doen!Allemaal een grote waffel en geroddel maar er gebeurt geen moer want ze zijn allemaal meer dan eigenwijs en gaan toch hun eigen gang!Gebruiken je een jaar en dumpen je op een walgelijke manier!Trap NIET in hun mooi weer verhalen en ren de andere kant op !!!Of niet en ondervind het allemaal zelf.

Pluspunten

Minder dan NUL

Minpunten

ALLES!!

Wat je kan verwachten van grote instelling in zorg

Gras is nergens anders groener. Leuk team, en dat is wel het meest belangrijk. Had meer opleidingskansen gewild. Terrein is mooi en goed toegankelijk

Management bij 'S Heeren Loo is helemaal ruk

Het werk zelf is hartstikke leuk, de cliënten zijn leuk en collega's zijn ook vriendelijk. Echter is het management helemaal 3x niks. Ik heb een aantal keer een bijtincident gehad waarbij mijn leiding gevende geen enkele keer interesse toonde of vroeg hoe het met me ging. Communicatie is ook waardeloos. Ik heb 2 jaar lang geprobeert om kennis te maken met de leiding gevende maar er werd niet of nauwelijks gereageerd op mijn berichten. De organisatie is hartstikke leuk, maar de mensen waar je afhankelijk van bent verpesten het helemaal! ik zou iedereen het werken bij 'S Heeren Loo afraden.

Dramatisch aanname beleid

Het werk zal vast veel voldoening geven, alleen het management is helaas dramatisch. Ze houden je onnodig aan het lijntje. Respectloos en tijdrovend. Veel geduld hebben met deze organisatie is het toverwoord.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Meer informatie over 's Heeren Loo in populaire locaties

• 's Heeren Loo
  • AFRADER en zorg dat je recht bijstand hebt CHECK JE TRANSITIE VERGOEDING wanneer ze je dumpen!!!!!!