's Heeren Loo
Bekijk alle reviews over 's Heeren Loo

's Heeren Loo

Review over 's Heeren Loo van een medewerker

Mooie organisatie met hart voor client en medewerker

Grote landelijke organisatie waar een goed leven voor de cliënt voorop staat. Leuk om te werken in een team van professionele collega's. Er zijn veel mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Leuke werkgever en betrokken collega's

De bedrijfscultuur binnen 's Heeren Loo is erg prettig. Het team waarin ik werk helpt en ondersteunt elkaar waar nodig en, nog belangrijker, de borrels zijn altijd een succes.Het is hard werken in de zorg, zeker nu, maar de sfeer en de betrokkenheid maken het een stuk makkelijker.

Slecht management zie onder

Ruim 25 jaar gewerkt op locatie Monster.21 jaar met veel plezier. Na deze 21 jaar ging het bergafwaarts.Geen oor voor de mensen op de werkvloer en slechte communicatie van het huidig management.Het management zou wel meer waardering mogen laten zien/tonen voor de medewerkers. Zo hou je ze ook binnenshuis en gaan er niet zoveel bij andere organisaties werken.Veel goeie sociale managers zien verdwijnen. Er is een nieuwe regiomanager die zou toch ook in de gaten moeten hebben waarom er zoveel open vacatures zijn???? Misschien beter de reviews lezen? Of luisteren naar mensen op de werkvloer.

Pluspunten

Leuke clienten

Minpunten

Slechte communicatie

Officiële reactie van 's Heeren Loo

9 oktober 2020
Ojee, dat is geen fijne ervaring. Wil je hier met iemand over in gesprek? Je kan ons telefonische bereiken op 0800 355 55 55 of via WhatsApp op 06 - 83 36 20 29. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ik ga zorgen dat je feedback gehoord gaat worden. ^Wilmy

Nare ervaringen

18 jaar gewerkt bij deze instelling.10 jaar oke hierna is de organisatie achteruit gaan rollen. Managers die niks voor je doen. Je werkt met elkaar in de zorg maar wordt behandeld als een nummertje op papier. Incidenten met cliënten die in de doofpot worden gestopt. Client staat niet centraal. Ben blij dat ik er weg ben.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Meer informatie over 's Heeren Loo in populaire locaties

• 's Heeren Loo
  • Mooie organisatie met hart voor client en medewerker