's Heeren Loo

Reviews voor Flex Medewerker (m/v) bij 's Heeren Loo

Flex Medewerker (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

leerzaam en leuk, alleen nu toe aan meer vastigheid, doorgroeimogelijkheden en meer kennis opdoen door o.a cursus(sen) volgen

Ik ben bij s' Heerenloo begonnen als vaste begeleider, daarna doorgegroeid als Persoonlijk Begeleider en Flexmedewerker C. In 2013 heb ik mijn vast contact 36 naar 0 uur vanwege mijn reizen naar het buitenland die ik heb gemaakt. Sinds ik weer terug ben in Nederland werk ik op mijn 0 uren contract als Flexwerker D, waar ik verantwoordelijke diensten tot mijn beschikking neem. Natuurlijk ben ik super enthousiast dat ik weer diensten kan invullen, alleen wat ik echt heel graag voor ogen zie, is het invullen van vastigheid in werk, in uren en een team om een toekomst mee op te bouwen. Daarnaast zie ik graag een baan in de toekomst waar ik zou kunnen doorgroeien. Vanaf 2007 tot heden werk ik met veel plezier bij dit bedrijf. Ik heb curussen mogen volgen zodat ik kon blijven trainen en leren. Helaas als flexmedewerker is dit nu lastig te bekostigen en ben toe aan nieuwe uitdagingen om te leren en kennis op te doen.

Pluspunten

flexibel, leerzaam

Minpunten

geen vast steam, geen uren contract, constant omschakelen van niveau, cliënten, woningen, teams etc.

fijne instelling

pittig opstarten op sommigen woningen. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je fijn werken. Leuke instelling, erg leerzaam en elke dag wel anders.

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Als flexer wordt je niet gewaardeerd

Aan het begin wordt je echt in het diepe gegooid. Weinig tot geen begeleiding. De trainingen zijn te algemeen en heb je weinig aan op de werkvloer. Knelpunten die je ervaart daar moet je zelf een oplossing voor zien te bedenken. De woongroepen zijn goed georganiseerd. Meeste groepen hebben alles tot in details gepland en omschreven. De doelgroep is geweldig. De colllega”s zijn super en samen kom je er wel uit! Het flexbureau is een zootje. Men heeft letterlijk de maling aan je. Plannen je helemaal vol, op vrije dagen wordt je doodgebelt om te komen werken. Wil je vrije dagen, ben je ziek of heb je een voorkeur voor dag of groep, dan kom je in de problemen. Je wordt dan benaderd op een dreigende en dwingende toon er wordt veel gelogen en gesjoemeld met de planning en wettelijke regels. Regels lappen ze aan hun laars en als medewerker heb je geen poot om op te staan. Intern problemen aankaarten heeft geen nut, alles wordt ontkend of verdraaid.

Pluspunten

Leuke, betrokken collega”s (vaste krachten zowel de flexmedewerkers)

Minpunten

Sjoemelen met de planning, Recht ontnomen op vrije zieke dagen, Agressieve dwingende benadering, Plannen je vol ondanks aangegeven vrije dagen, Geen begeleiding, Geen overleg, Interne problemen worden niet aangepakt, Liegen verdraaien regels in hun voordeel, Managers nemen geen verantwoordelijkheid

afwisselend

door flexer te zijn ben je afwisselend aan het werk op verschillende woningen waardoor je zelf kan ontdekken wat je het prettigst vind om te doen.

Pluspunten

bonus

Minpunten

econisch minder werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Reviews over 's Heeren Loo per locatie