's Heeren Loo

Reviews voor Begeleider (m/v) bij 's Heeren Loo

Begeleider (m/v)51 reviews

51 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

Wat je kan verwachten van grote instelling in zorg

Gras is nergens anders groener. Leuk team, en dat is wel het meest belangrijk. Had meer opleidingskansen gewild. Terrein is mooi en goed toegankelijk

Niet netjes

Je word vooral aan je lot over gelaten manager zie je nooit als je hem nodig heb te veel verschillende gezichten je bent goed voor een jaar en dan kan je weg.Ze gaan niet netjes met hun werknemers om.Vaak genoeg dubbele diensten gedraait maar zag je nooit terug op je salaris.

Pluspunten

Minpunten

Dubbele diensten

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Zeer slecht communicatie met Management

Ik ben al maanden bezig om te communiceren met management over een vacature. Ik solliciteer op een vacature en management laat niks horen. Maanden lang ben ik bezig om te bereiken en iets te horen en ik hoor nauwelijks iets. Ze negeren mij terwijl ze open vacature en mensen nodig hebben!

Fijne werkgever

Fijn sollicitatieproces en fijne werkgever. Ik kan mijzelf zijn en er zijn volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien.

Denkt niet aan thuissituaties van werknemers

Leerlingen worden daar slecht behandeld en stappen daardoor ook weer direct op. Sollicitatie was informeel tegen het belachelijke aan.Afspraken komen ze niet na en daardoor word je werk zeer ongemakkelijk of onprettig Als leerling zijnde zou ik direct een andere plek zoeken

Pluspunten

Fijne cliënten en leuke collega’s

Minpunten

Meerdere locaties om te werken, slecht met afspraken maken, slechte omgang met leerlingen

Roddelen burn out

Word veel gerodeld achter je rug om hoor je dan van stagaires iets over maakt niet uit of je flexibel ben en altijd in kan vallen of dubbel diensten werkt je word dan alsnog ontslagen blijf bij dit bedrijf weg ze hebben niks voor je over en gaan net zolang door tot je in een burn out terecht komt.

Pluspunten

Minpunten

Roddelen

Veel doorstroom personeel en ziekte. Er word vanalles beloofd. Niks word nagekomen.

Een plek met een zware doelgroep waar veel doorstroom is van personeel en ziekte.Management lijkt alleen op de cijfers te letten. Veiligheid is niet gewaarborgd. Personeel word niet gezien. Er word veel geroddeld.

Pluspunten

Iedereen word aangenomen want niemand wilt er werken

Management bij 'S Heeren Loo is helemaal ruk

Het werk zelf is hartstikke leuk, de cliënten zijn leuk en collega's zijn ook vriendelijk. Echter is het management helemaal 3x niks. Ik heb een aantal keer een bijtincident gehad waarbij mijn leiding gevende geen enkele keer interesse toonde of vroeg hoe het met me ging. Communicatie is ook waardeloos. Ik heb 2 jaar lang geprobeert om kennis te maken met de leiding gevende maar er werd niet of nauwelijks gereageerd op mijn berichten. De organisatie is hartstikke leuk, maar de mensen waar je afhankelijk van bent verpesten het helemaal! ik zou iedereen het werken bij 'S Heeren Loo afraden.

Positieve sfeer

Positieve sfeer. Leuke collega's. Betrokken mensen.

Ik werk op een super leuke woning, met fijne collega en een fijne goede daadkrachtige manager

Ik hoef niet meer weg bij 's heeren loo. Prettige collega's goede sfeer met veel humor. Goed balans tussen werk en privé

Slecht management zie onder

Ruim 25 jaar gewerkt op locatie Monster.21 jaar met veel plezier. Na deze 21 jaar ging het bergafwaarts.Geen oor voor de mensen op de werkvloer en slechte communicatie van het huidig management.Het management zou wel meer waardering mogen laten zien/tonen voor de medewerkers. Zo hou je ze ook binnenshuis en gaan er niet zoveel bij andere organisaties werken.Veel goeie sociale managers zien verdwijnen. Er is een nieuwe regiomanager die zou toch ook in de gaten moeten hebben waarom er zoveel open vacatures zijn???? Misschien beter de reviews lezen? Of luisteren naar mensen op de werkvloer.

Pluspunten

Leuke clienten

Minpunten

Slechte communicatie

Officiële reactie van 's Heeren Loo

9 oktober 2020
Ojee, dat is geen fijne ervaring. Wil je hier met iemand over in gesprek? Je kan ons telefonische bereiken op 0800 355 55 55 of via WhatsApp op 06 - 83 36 20 29. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ik ga zorgen dat je feedback gehoord gaat worden. ^Wilmy

Gatver!!

Wat een logge instelling die het werken slecht faciliteert.Flexers kunnen niet in epd, kunnen het terrein niet af door slagboom waar munten voor nodig zijn die regelmatig nergens te vinden zijn. De cliënten kunnen doen en laten wat ze willen, totaal geen leidinggevende capaciteiten. Sfeer is waardeloos en blij dat ik daar al poos weg ben.

fijne collega's, onbetrouwbaar management.

Ondanks chronische ziekte werd de werkdruk en de druk om je mond te houden over misstanden steeds verder opgevoerd, inclusief stevige intimidatie. Afspraken m.b.t. werkdrukverlaging werden structureel niet nagekomen, zelfs als hierdoor gevaarlijke situaties ontstonden. Collega's waren in het algemeen prima en gemotiveerd, management zeer slecht en onbetrouwbaar. Na uiteindelijk 2 jaar ziekte arbeidsongeschikt verklaard, maar geen transitievergoeding uitgekeerd, alleen een schandalig lage financiële regeling.

Pluspunten

fijne collega's

Minpunten

onbetrouwbaar management, enorm hoge werkdruk

Dramatisch aanname beleid

Het werk zal vast veel voldoening geven, alleen het management is helaas dramatisch. Ze houden je onnodig aan het lijntje. Respectloos en tijdrovend. Veel geduld hebben met deze organisatie is het toverwoord.

Nare ervaringen

18 jaar gewerkt bij deze instelling.10 jaar oke hierna is de organisatie achteruit gaan rollen. Managers die niks voor je doen. Je werkt met elkaar in de zorg maar wordt behandeld als een nummertje op papier. Incidenten met cliënten die in de doofpot worden gestopt. Client staat niet centraal. Ben blij dat ik er weg ben.

Prima werkgever

Snelle sollicitatieprocedure Je loopt eerst een keer mee. Gezellige, hardwerkende collega’s

Goed, kan minder chaotisch

Meer begeleiding in het begin zou prettig zijn . Ook kan het salaris meer aangepast naar taken die van je verwacht worden.

Pluspunten

Teamgevoel, intresse, oprechtheid, transparantie van manager

Minpunten

Chaotisch, werkdruk, salaris / functie is niet in verhouding

Je bent niks waard hier

Zolang het uitkomt ben je goed. Er wordt door managers van alles beloofd, maar weinig komen ze na. Er wordt met groot gemak gelogen over dingen die gezegd zijn. De cliënten staan niet centraal. Geld wat hun toekomt wordt niet aan hun besteed. Continuïteit en veiligheid zijn ondergeschikt aan mooie moderne plannen om mee te pronken en geld.

Pluspunten

Leuke cliënten, fijne collega's en leuke locatie.

Minpunten

Beleid en managers

productieve en goede werkomgeving

Prima leer / werk omgeving Heb de mogelijkheden gehad me hier te ontwikkelen Buiten het management om een prima werkplek geweest

gemoedelijke sfeer

Zeer prettige werksfeer. Fijn management om je heen. Sfeer is zeer gemoedelijk. Leuke is de afwisseling binnen het werk. Moeilijkste ook de afwisseling, je moet overal wat vanaf weten. Door de brede doelgroep die we hebben.

toegewijde zorg

Fijne buiten locatie om te werken, toegewijde collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Meer informatie over 's Heeren Loo in populaire locaties