's Heeren Loo

Reviews voor 's Heeren Loo in Monster

Monster18 reviews

18 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

Mooie organisatie met hart voor client en medewerker

Grote landelijke organisatie waar een goed leven voor de cliënt voorop staat. Leuk om te werken in een team van professionele collega's. Er zijn veel mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Leuke werkgever en betrokken collega's

De bedrijfscultuur binnen 's Heeren Loo is erg prettig. Het team waarin ik werk helpt en ondersteunt elkaar waar nodig en, nog belangrijker, de borrels zijn altijd een succes.Het is hard werken in de zorg, zeker nu, maar de sfeer en de betrokkenheid maken het een stuk makkelijker.

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Slecht management zie onder

Ruim 25 jaar gewerkt op locatie Monster.21 jaar met veel plezier. Na deze 21 jaar ging het bergafwaarts.Geen oor voor de mensen op de werkvloer en slechte communicatie van het huidig management.Het management zou wel meer waardering mogen laten zien/tonen voor de medewerkers. Zo hou je ze ook binnenshuis en gaan er niet zoveel bij andere organisaties werken.Veel goeie sociale managers zien verdwijnen. Er is een nieuwe regiomanager die zou toch ook in de gaten moeten hebben waarom er zoveel open vacatures zijn???? Misschien beter de reviews lezen? Of luisteren naar mensen op de werkvloer.

Pluspunten

Leuke clienten

Minpunten

Slechte communicatie

Officiële reactie van 's Heeren Loo

9 oktober 2020
Ojee, dat is geen fijne ervaring. Wil je hier met iemand over in gesprek? Je kan ons telefonische bereiken op 0800 355 55 55 of via WhatsApp op 06 - 83 36 20 29. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ik ga zorgen dat je feedback gehoord gaat worden. ^Wilmy

Nare ervaringen

18 jaar gewerkt bij deze instelling.10 jaar oke hierna is de organisatie achteruit gaan rollen. Managers die niks voor je doen. Je werkt met elkaar in de zorg maar wordt behandeld als een nummertje op papier. Incidenten met cliënten die in de doofpot worden gestopt. Client staat niet centraal. Ben blij dat ik er weg ben.

Prima werkgever

Snelle sollicitatieprocedure Je loopt eerst een keer mee. Gezellige, hardwerkende collega’s

fijne instelling

pittig opstarten op sommigen woningen. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je fijn werken. Leuke instelling, erg leerzaam en elke dag wel anders.

Hoge werkdruk

Mooi werk maar te veel diensten. Word ook niet goed naar personeel geluisterd waardoor veel mensen weer gauw weg gaan.

Je bent niks waard hier

Zolang het uitkomt ben je goed. Er wordt door managers van alles beloofd, maar weinig komen ze na. Er wordt met groot gemak gelogen over dingen die gezegd zijn. De cliënten staan niet centraal. Geld wat hun toekomt wordt niet aan hun besteed. Continuïteit en veiligheid zijn ondergeschikt aan mooie moderne plannen om mee te pronken en geld.

Pluspunten

Leuke cliënten, fijne collega's en leuke locatie.

Minpunten

Beleid en managers

Werk, an sich niks mis mee, het management geeft je het gevoel dat je naar een andere opdrachtgever wilt

Door ervaringen wilde ik gevoelsmatig niet meer langer voor SHL uitlomen.

Pluspunten

Niet tot nauwelijks

Minpunten

Beloftes worden niet nagemaakt

begeleider c

leuk bedrijf zonde dat er manegers bestaan denken dat ze alles bepalen en weten dat ook heel goed

Pluspunten

collega s

Minpunten

manegers

Nog een menselijk bedrijf

Werk er met veel plezier nog steeds uitdagingen en ruimte voor persoonlijke ontplooing. Salaris is conform mijn ervaring

Pluspunten

Flexibele werktijden, collegialiteit

Minpunten

Weinig continuiteit in managment en directie

Onbetrouwbaar

Groepen zijn veel te groot. Slecht management. Word niet geluisterd naar personeel.

Pluspunten

Lieve cliënten

Minpunten

Organisatie en managers

Als flexer wordt je niet gewaardeerd

Aan het begin wordt je echt in het diepe gegooid. Weinig tot geen begeleiding. De trainingen zijn te algemeen en heb je weinig aan op de werkvloer. Knelpunten die je ervaart daar moet je zelf een oplossing voor zien te bedenken. De woongroepen zijn goed georganiseerd. Meeste groepen hebben alles tot in details gepland en omschreven. De doelgroep is geweldig. De colllega”s zijn super en samen kom je er wel uit! Het flexbureau is een zootje. Men heeft letterlijk de maling aan je. Plannen je helemaal vol, op vrije dagen wordt je doodgebelt om te komen werken. Wil je vrije dagen, ben je ziek of heb je een voorkeur voor dag of groep, dan kom je in de problemen. Je wordt dan benaderd op een dreigende en dwingende toon er wordt veel gelogen en gesjoemeld met de planning en wettelijke regels. Regels lappen ze aan hun laars en als medewerker heb je geen poot om op te staan. Intern problemen aankaarten heeft geen nut, alles wordt ontkend of verdraaid.

Pluspunten

Leuke, betrokken collega”s (vaste krachten zowel de flexmedewerkers)

Minpunten

Sjoemelen met de planning, Recht ontnomen op vrije zieke dagen, Agressieve dwingende benadering, Plannen je vol ondanks aangegeven vrije dagen, Geen begeleiding, Geen overleg, Interne problemen worden niet aangepakt, Liegen verdraaien regels in hun voordeel, Managers nemen geen verantwoordelijkheid

top werkplek

ik vind sheerenloo een hele fijne werkplek waar ze je de gelegenheid geven om te groeien en top

Pluspunten

fijne werksfeer

Minpunten

Zolang je zelf alles regeld gaat het goed. Maar als er iets gebeurd dan krijg je geen hulp aangeboden.

gezelligheid gecombineerd met hard werken

samen met mijn collegas probeer ik de cliënten een zinvolle dag te bieden, ik werk samen in een creatief en kleurrijk team. het leukste van mijn baan is de uitdaging elke dag opnieuw.

Als flexer had ik altijd heel afwisselend werk. Nu werk ik vast op een woning.

Goede plek om te beginnen

Het werk is zowel lichamelijk als psychisch zwaar, maar geeft elke keer weer veel voldoening. Het geeft je het gevoel dat je wat goeds doet.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

• 's Heeren Loo