's Heeren Loo

Reviews voor 's Heeren Loo in Ermelo

Ermelo20 reviews

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

Camera werk ,nachtwerk goede samenwerking met collega's

je doet samen met collega's de rondes snacht kijk alle bewoningen na of het licht uit is en daarna gesloten zijn

Pluspunten

Nachtwerk

Minpunten

agressieve jongeren

Fijne werkgever

Fijn sollicitatieproces en fijne werkgever. Ik kan mijzelf zijn en er zijn volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien.

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Alles is mogelijk bij 's Heeren Loo

Ik ben heel blij met 's Heeren loo als werkgever! Er zijn super veel doorgroeimogelijkheden en ze laten je echt de beste versie van jezelf zijn! Zeker een bedrijf waar ik voor een lange tijd wil blijven werken.

Pluspunten

Makkelijk met werk / privé leven

fijne collega's, betrokken mensen, wel erg groot , top down cultuur

fijne collega's, hoge werkdruk, hierarchisch ingesteld, veel verloop, betrokken mensen,

Mooi uitgebreid park

Alle faciliteiten zijn aanwezig op het park, zowel voor cliënt als medewerker is alles makkelijk bereikbaar.

S heeren loo

Heb hier veel geleerd en veel mee gemaakt. En 6 jaar met plezier en soms geen plezier gewerkt.

Bij Groot Emaus, vreselijke werkgever

Je wordt aangenomen als flexwerker, en dat zul je voelen ook. Straal genegeerd door de vaste collega’s, je wordt behandeld als stagiaire en Plan & Flex wil je vooral zelf “houden” en er alles aan doen om je geen vaste groep te geven omdat ze een sterk tekort hebben aan personeel in de flexgroep. Door egotripperij van collega’s én slechte scholing ontstaan er gevaarlijke, agressieve situaties met cliënten. Meer dan eens ben ik doodsbang geweest, vooral toen ik door een agressieve cliënt opgesloten werd in de wc. Bijscholing via Good Habits is erg summier: weinig aanbod. Slachtoffers én daders van seksueel geweld zitten soms in één groep. Ook zijn sommige bewoners erg agressief en plegen geweldspraktijken tegen de gehandicapte inwoners van ‘s Heeren Loo, maar dit wordt in de doofpot gestopt omdat dit niet naar buiten gebracht mag worden. Personeel neemt veel emotioneel afstand van de - toch al liefdeloos opgegroeide - cliëntjes. Daardoor raken ze steeds hechtingsgestoorder en agressiever. Je wordt zwáár onderbetaald omdat je in de CAO Gehandicaptenzorg FWG 35 zit, terwijl je gewoonweg in de jeugdzorg zit. Door deze organisatie wil ik niet meer in de zorg werken. Zonde.

Pluspunten

Sommige mooie woonkamers voor cliënten

Minpunten

Gekke roosters, zwáár onderbetaald, onhygiënisch (vaak eten over de datum), ondergewaardeerd door vaste groepsbegeleiders

Veel aandacht voor spel en ontspanning bij doelgroep

Deze afdeling ergotherapie heeft geinvesteerd en toegewerkt naar het inspelen op activiteitniveau, waardoor er veel aandacht is voor (het mogelijk maken van) spel en ontspanning bij deze doelgroep. Daarnaast ook meer bekende hulpvragen zoals ADL en hulpmiddelen. Prettige leeromgeving met multidisciplinaire samenwerking.

Top down

Ze willen graag bottum up werken, maar uiteindelijk word er altijd vanuit de financiële situatie door hogerhand besloten

Goede samenwerking binnen het team

Er word over het algemeen geluisterd naar de mening van werknemer.

Heb goede jaren ervaren bij de instelling

Ik had een erg leuke functie op de receptie van 's Heerenloo nadat ik de keuken had verlaten omdat deze opgeheven werd. Door diverse bezuinigingsmaatregelingen, waardoor alle kleine recepties verdwijnen verlies ik mijn baan. Dit heeft mijn de laatste 4 jaar veel onzekerheid gegeven en bepaalde voor mij de werksfeer.

Pluspunten

sociaal, menselijk en mijn voorkeur ging altijd uit naar het informele contact en werkomgeving

Minpunten

Door bezuinigingsmaatregelingen verhard de zorg, ontstaat een grote werkdruk en stress voor veel werknemers

contact met clienten

Omdat ik te maken heb met cliënten met cliënten die niet taalkundig genoeg zijn om te vertellen wat de reden is voor een bepaald gedrag hou ik me graag bezig in het lezen van het gedrag en de houding van onze cliënten. Wat maakt het dat een cliënt gaat huilen/schreeuwen of echt agressief wordt.

Pluspunten

onregelmatige diensten

Minpunten

werken in het weekend.

Fijne collega's, intensief werk

Soms veel agressie op het werk, waardoor je sneller uitgeput raakt. Stevig in je schoenen staan is een must en moet niet onderschat worden. Het is belangrijk om echt een klik met de doelgroep te hebben.

Leuk werk

Ik vind het werken bij 's Heeren Loo Zorggroep erg leuk. Er zijn veel faciliteiten. De organisatie is wel vrij stroef.

gezellig,spontaal, werkgierig.

dagelijke adl van de bewoners.ontbijt klaarmaken tafel dekking afruimen schoonmaken van de kamers bedden goed en zo.

Pluspunten

werk met een team

Minpunten

Een zorginstelling die, als alle zorginstellingen, te maken heeft met dalende inkomsten. Clienten echter worden zoveel mogelijk ontzien!

Het mooie van de baan is het mogen werken aan grotere zelfstandigheid, met in het verlengde hiervan het zelfvertrouwen van clienten, hen mogen ondersteunen naar het werken van oplossingen op onderdelen waar ze niet tevreden over zijn of klachten hebben. Het is soms lastig om een functie uit te oefenen die geheel solo is. Feedback is er vaak niet maar heb zeker behoefte hieraan. Dit om zo nog beter de clienten van dienst te kunnen zijn.

goed om mensen met een meervoudige handicap te ondersteunen

Gezellige werksfeer, wel erg druk , weinig tijd om persoonlijke dingen te doen met de cliënten, moeilijkste was de werkdruk de laatste tijd.

Pluspunten

Aandacht en liefde voor de clienten

Minpunten

te weing tijd, hoge werkdruk

WERKOMGEVING

Ik vond het werken in degehandicapten zorg heel leuk heb er veel van geleerd en ook geleerd dat het ook mensen zijn die veel kunnen, Ik heb zelf veel meegekregen en ben ook blij dat ik daar mijn opleiding heb afgerond.

Pluspunten

liefe gehandicapten mensen waar ik veel van heb geleerd

Minpunten

werksfeer vond ik wat minder

Actieve en stimulerende werkomgeving met veel kansen

De dagdiensten bij 's Heerenloo zijn intensief. De groepen waar ik op werk zijn vrij heftig. Het werk bestaat uit het stimuleren en begeleiden van cliënten met een verstandelijke beperking en het doen van huishoudelijke werkzaamheden voor en met de cliënten. Het moeilijkst van deze baan is geduld opbrengen en met agressie omgaan. Dat is tegelijkertijd ook een uitdaging.Ik heb geleerd veel geduld op te brengen en de cliënten duidelijk met makkelijke taal iets over te kunnen brengen. Daarnaast heb ik in de nachtdiensten geleerd flexibel te zijn. Daarnaast vergroot het mijn aanpassingsvermogen omdat je adequaat moet handelen wanneer er iemand wakker word.

Pluspunten

leerzaam bedrijf

Minpunten

tot nu toe nog geen doorgroeimogelijkheden

Leerzame werkervaringsplaats in de gehandicaptenzorg

Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in de gehandicaptenzorg in de vorm van een werkervaringsplaats bij 's Heeren Loo Ermelo.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

• 's Heeren Loo