's Heeren Loo

Reviews voor 's Heeren Loo in Druten

Druten8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

leuke teams

Tot op heden altijd innleuke teams gewerkt. Het is erg leuk om met deze doelgrope te werken

s'heerenloo zou samengevoegd landelijk veel beter kunnen presteren

s' Heerenloo wil het beste voor haar cliënten maar vergeet hierin vaak de balans van de medewerker waardoor de werkdruk te hoog word en dit weer terug komt bij de cliënt. ook de verwachting van de cliënten is niet altijd reëel waardoor er verwarring komt en dit tot vervelende situaties kan leiden. daarnaast is het een landelijke instelling maar werken ze overal met andere stijlen, het zou goed zijn als ze vaker samen komen en behaalde resultaten vergelijken om zo tot de beste zorg te komen.

Pluspunten

veel cursus mogelijkheden

Minpunten

slechte ondersteuning in veilige werkomgeving

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Oke

Bedrijf is redelijk helaas weinig tot geen doorgroei mogelijkheden en veel verloop.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Veel van je privé tijd geeist.

stagaire

leerzame werkplaats met cliënten met een ernstig verstandelijke beperking met gedragsproblemen. echter is de salaris aan de lage kant en sta je er soms als begeleiders alleen voor.

de interactie met de cliënten is geweldig, en als vrijwilliger ga ik met veel plezier naar mijn werk!

het werk is erg divers, net als het omgaan met de cliënten. als vrijwilliger werk je nauw samen met de vaste staf, en krijg je een goed beeld van het bedrijf. dit werk heeft mij veel geleerd over mensen met een lichamelijke/verstandelijke beperking.

Pluspunten

interactie met cliënten

Minpunten

beperkingen ivm vrijwilligerswerk

uitdagende werksituatie

zeer leerzame en brede werksituatie met hoge eigen verantwoordelijkheid

Pluspunten

uitdagend

Minpunten

stress

werk

een dag met goede zorg voor de bewoners samen met collega , het is een verantwoorden baan het is wel zwaar maar je krijgt er ook veel voor te rug heb dit altijd met veel plezier gedaan

Pluspunten

krijgt wardeering van je werk

Minpunten

soms erg zwaar

Kijken naar de mogelijkheden van de cliënten

Tijdens het werk wordt er gekeken naar de mogelijkheden van de cliënten, daarin heb ik geleerd ze bij te staan waar nodig en ze te motiveren om het zelf te doen. De glimlach die ze krijgen nadat ze iets zelf gedaan hebben is onvergetelijk. Daar doe ik het voor. Ik werk graag samen in de teams waar ik werk.Je werkt veel met verschillende collega's en dat verbreed je visie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

• 's Heeren Loo