's Heeren Loo

Reviews voor 's Heeren Loo in Apeldoorn

Apeldoorn17 reviews

17 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

veel geleerd en mee gemaakt op de woongroep

mijn stage periode ging erg goed. na mijn stage mocht ik er blijven werken toen ik daar kwam werken, had ik het idee dat alles veranderde manager was moeilijk te bereiken. collega's waren niet flexibel, en je had niet altijd een veilig gevoel op de woongroep ( zoals cliënten die hoog zaten)

Pluspunten

goed salaris

Minpunten

manager moeilijk te bereiken en niet altijd goede communicatie met collega's onderling

Manager afhankelijk hoe jij kan werken

Vele jaren hier morgen werken op diverse afdelingen en ongeveer 14 verschillende managers gehad. De doorloopsnelheid v.d. Managers is absurd hoog. Hierdoor is er weinig echte aandacht voor jou als mens.De teams waar ik mee heb samengewerkt waren over het algemeen heel prettig!Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden tenzij je erg houd van slijmen bij de hogere laag. Er wordt minimaal gekeken naar kennis, kunde en kwaliteiten. De bedrijfscultuur is erg negatief.

Pluspunten

Veel teams in directe zorg zijn fijn om mee te werken

Minpunten

Je bent een nummer, negatieve bedrijfscultuur

Informatie over 's Heeren Loo

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Gevoel van saamhorigheid

Werk en collega's leuk

Management minder. Deze beloofd veel maar je moet zelf overal achteraan. Doorgroei mogelijkheden zijn er zeker, daar wil het bedrijf ook in investeren. Verder erg leuk werk, leuke collega's.

grote werkgever

s Heerenloo een groot bedrijf,soms een beetje te commercieel ingesteld.

Pluspunten

sociaal

fijne werkgever

Ik heb hier in 18 jaar diverse secretariële functies vervuld. Het is een erg fijne werkgever.

Betrouwbaar en behoudend

's Heeren Loo is een betrouwbare werkgever voor zijn medewerkers. Er wordt veel gedaan aan scholing/training en ondersteuning aan de medewerkers mbt. het werken met clienten. 's Heeren Loo is een grote organisatie. Deze omvang heeft voordelen voor de clienten als het gaat om het organiseren van zaken. 's Heeren Loo is instaat om goede en complexe zorg/dienstverlening te bieden aan clienten met verschillende hulpvragen. Het management staat ver af van de teams waardoor er weinig aandacht is voor medewerkers en teams. Teams worden niet aangestuurd en minimaal gecoached op het organiseren van de zorg en samenwerken. Er is een hoge administratieve werkdruk binnen de organisatie. 's Heeren Loo geeft zijn medewerkers in alle lagen van de organisatie weiing regelruimte. Dit beïnvloed het stimuleren van meer zelforgansatie en persoonlijk leiderschap negatief.

Pluspunten

Veel scholing en training

Minpunten

Weinig veranderkracht

Goeie sfeer met collega's, wel logge organisatie

Locatie Apeldoorn. Eigen bedrijfsculuur. Je kan met de stroom mee, maar als je goede ideeën hebt, dan zijn daar mogelijkheden mee. Je moet dan wel je echt je best doen om dit dan voor mekaar te krijgen. De organisatie is vrij log. Veel verschillende cliënten, van heel laag diep verstandelijk beperkt tot licht verstandlijk beperkt. Moeilijk verstaanbaar gedrag, autisme, hechtingsproblematiek, dementie, niet aangeboren hersenletsel... Uitdaging genoeg.

Super plek om te werken

De afdelingen zijn strikt gescheiden, dus je hebt een afgeschermde werkplek met eigen werkzaamheden. De werkzaamheden zijn goed verdeeld onder iedereen op de afdelingen en heeft een prettige werksfeer.

Werk Ervaring

Ik heb binnen de organisatie s Heerenloo leuk kunnen werken op de dagbesteding van de rayon ouderen. ik heb voornamelijk overdag gewerkt van 9 tot 4. Over de gehele dag activiteiten doen met de bewoners. Ik heb er veel geleerd in de periode van 5 maanden. Met het management heb ik weinig mee te doen gehad, alleen voor ziek melding. Aan dit werk is niks moeilijks aan. Het verschonen van de bewoners vraag wel het enige veer energie, maar verder niks moeilijks aan. Dit werk is een ideale baan als je schoolgaande kinderen, dan kun je lekker overdag werken. Je ben gezellig met de bewoners bezig.

Pluspunten

Onder schooltijd van kinderen kunnen werken

Minpunten

Geen ORT krijgen, omdat je van maandag tot vrijdag werkt

Een logge organisatie met veel te veel schijven

Helaas een te grote organisatie. Door de vele schijven wordt er niet efficiënt gewerkt. Daarom gaat er te weinig geld naar de zorg voor cliënten.

Gezellig en leerzaam omstandigheden.

Je leert meer over mensen daar en kom je erachter of je de opleiding wilt volgen of niet. En dat vond ik heel fijn.

Pluspunten

Vriendelijk

Gezellige mensen; met individualistische clienten

Gevarieerde benadering van een ieder uniek individu met eigen vaardigheden, humor en problematiek. Multitasking is de werkvraag. Moeilijk is individuele psychiatrische problematiek binnen de woonvorm prettig te houden voor iedereen. Leukst is de uniciteit van ieder persoon. Veel geleerd over woonbegeleiding na activiteitenbegeleiding; er is veel meer te regelen en te begeleiden, meer administratie, koken, huishouden, verzorgen en verplegen.

Pluspunten

levendig

Minpunten

ik mis het begeleiden bij " het doen, het maken van dingen, educatie".

ambulant begeleidster

Als ambulant begeleidster werkte ik in 3 vaste gezinnen en daarnaast viel ik in waar nodig. Een gezin begeleide ik een verstandelijk beperkte jongen van 8 jaar in de thuis omgeving. 2 middagen een 1 avond in de week. Bij een ander gezin begeleide ik een meisje van 15 jaar met autisme in de thuis omgeving. 2 middagen in de week, waarvan we op 1 middag altijd samen gingen sporten. Bij een ander gezin begeleide ik een meervoudig gehandicapte jongen van 13 jaar. Ik begeleide hem 2-3 ochtenden op school (speciaal onderwijs) en in de vakanties kwam ik bij hem thuis.

Pluspunten

veel contact met verschillende kinderen die allemaal iets bijzonders hebben

Minpunten

Aandacht voor de mens en diens mogelijkheden.

Ik ben gelukkig in mijn werk wanneer ik: - de cliënt invloed op eigen leven kan laten ervaren. Hem/haar gepaste keuzes kan bieden. Ik zoek bewust naar mogelijkheden om de cliënt in hun kracht te zetten. - collegae en leerlingen bewust kan maken van hun handelen waarbij de kracht ligt bij de mogelijkheden. Hen 'nieuwe' inzichten bieden. - plannen mag uitzetten voor een nieuwe cliënt, het team hierbij kan begeleiden. - samenwerk met andere disciplines/deskundigen. advies delen en uitbreiden. - ruimte en waardering krijg voor mijn ideeën en ontwikkeling. Wanneer de financiën de zorgverlening lijkt te overheersen, vind ik dat lastig. Wanneer voorschriften incontinentiemateriaal bepalen wanneer cliënten verschoond worden, gaan mijn haren overeind staan. Dit sluit niet aan bij mijn rechtvaardigheidsgevoel. Alhoewel ik met vele cliënten met moeilijk interpreteerbaar gedrag heb gewerkt, ambieer ik geen werkzaamheden waar veel agressie bij voorkomt. Ik heb in de afgelopen 14 jaar veel geleerd, voel me een rijk mens en ik ben er nu klaar voor om ook buiten deze zorgverlening mijn vleugels uit te slaan.

Pluspunten

Collegialiteit.

Minpunten

(Financiële) onzekerheid tekent de werkzaamheden.

Gezellig team!!

Een leuke en gezellig sfeer binnen het team. Zeer zeker belangrijk voor een goed functioneren!!

Pluspunten

Leuke lieve collega's

Gezellige werksfeer, goeie teamspirit

Werkdagen zijn nooit hetzelfde, veel afwisseling. Het mooie aan dit werk is dat je met je hart kunt werken, de cliënten een veilig en vertrouw gevoel geven is een mooie eigenschap die je kwijt kunt in dit werk. De collega's hebben allemaal het zelfde doel, de cliënten een fijne woon en leef omgeving bieden.

Pluspunten

flexibeliteit

Minpunten

bezuinigingen

Prettige open werksfeer

Er word open en eerlijk naar elkaar gecommuniceerd en er word aandacht besteed aan de teamcohesie.Wanneer iemand ergens tegen aan loopt doen de rest van de teamleden zijn of haar uiterste best om die ander te helpen.Samen staan we met zn allen achter de client.

Pluspunten

flexibel

Minpunten

lage woonwerk vergoeding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

• 's Heeren Loo