's Heeren Loo

's Heeren Loo Reviews

130 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Mooie organisatie met hart voor client en medewerker

Grote landelijke organisatie waar een goed leven voor de cliënt voorop staat. Leuk om te werken in een team van professionele collega's. Er zijn veel mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Niet netjes

Je word vooral aan je lot over gelaten manager zie je nooit als je hem nodig heb te veel verschillende gezichten je bent goed voor een jaar en dan kan je weg.Ze gaan niet netjes met hun werknemers om.Vaak genoeg dubbele diensten gedraait maar zag je nooit terug op je salaris.

Pluspunten

Minpunten

Dubbele diensten

Zeer slecht communicatie met Management

Ik ben al maanden bezig om te communiceren met management over een vacature. Ik solliciteer op een vacature en management laat niks horen. Maanden lang ben ik bezig om te bereiken en iets te horen en ik hoor nauwelijks iets. Ze negeren mij terwijl ze open vacature en mensen nodig hebben!

Fijne werkgever

Fijn sollicitatieproces en fijne werkgever. Ik kan mijzelf zijn en er zijn volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien.

Leuke werkgever en betrokken collega's

De bedrijfscultuur binnen 's Heeren Loo is erg prettig. Het team waarin ik werk helpt en ondersteunt elkaar waar nodig en, nog belangrijker, de borrels zijn altijd een succes.Het is hard werken in de zorg, zeker nu, maar de sfeer en de betrokkenheid maken het een stuk makkelijker.

Denkt niet aan thuissituaties van werknemers

Leerlingen worden daar slecht behandeld en stappen daardoor ook weer direct op. Sollicitatie was informeel tegen het belachelijke aan.Afspraken komen ze niet na en daardoor word je werk zeer ongemakkelijk of onprettig Als leerling zijnde zou ik direct een andere plek zoeken

Pluspunten

Fijne cliënten en leuke collega’s

Minpunten

Meerdere locaties om te werken, slecht met afspraken maken, slechte omgang met leerlingen

Roddelen burn out

Word veel gerodeld achter je rug om hoor je dan van stagaires iets over maakt niet uit of je flexibel ben en altijd in kan vallen of dubbel diensten werkt je word dan alsnog ontslagen blijf bij dit bedrijf weg ze hebben niks voor je over en gaan net zolang door tot je in een burn out terecht komt.

Pluspunten

Minpunten

Roddelen

Alles is mogelijk bij 's Heeren Loo

Ik ben heel blij met 's Heeren loo als werkgever! Er zijn super veel doorgroeimogelijkheden en ze laten je echt de beste versie van jezelf zijn! Zeker een bedrijf waar ik voor een lange tijd wil blijven werken.

Pluspunten

Makkelijk met werk / privé leven

Veel doorstroom personeel en ziekte. Er word vanalles beloofd. Niks word nagekomen.

Een plek met een zware doelgroep waar veel doorstroom is van personeel en ziekte.Management lijkt alleen op de cijfers te letten. Veiligheid is niet gewaarborgd. Personeel word niet gezien. Er word veel geroddeld.

Pluspunten

Iedereen word aangenomen want niemand wilt er werken

Management bij 'S Heeren Loo is helemaal ruk

Het werk zelf is hartstikke leuk, de cliënten zijn leuk en collega's zijn ook vriendelijk. Echter is het management helemaal 3x niks. Ik heb een aantal keer een bijtincident gehad waarbij mijn leiding gevende geen enkele keer interesse toonde of vroeg hoe het met me ging. Communicatie is ook waardeloos. Ik heb 2 jaar lang geprobeert om kennis te maken met de leiding gevende maar er werd niet of nauwelijks gereageerd op mijn berichten. De organisatie is hartstikke leuk, maar de mensen waar je afhankelijk van bent verpesten het helemaal! ik zou iedereen het werken bij 'S Heeren Loo afraden.

Positieve sfeer

Positieve sfeer. Leuke collega's. Betrokken mensen.

Ik werk op een super leuke woning, met fijne collega en een fijne goede daadkrachtige manager

Ik hoef niet meer weg bij 's heeren loo. Prettige collega's goede sfeer met veel humor. Goed balans tussen werk en privé

Geven niets om personeel

Ik dacht echt dat ze hard hun best deden voor de medewerkers maar dat zal ook niet meer gebeuren op deze toer. Tip om mensen te houden moet je van ze houden. Als leerling heb je het niet best wordt hard misbruik van gemaakt..voor een pisloon je blubber te werken ben wel goed maar niet gek. Er word niet geluisterd naar de medewerkers. Er gebeuren dingen wat echt niet kan waar de bond zich over zullen buigen als je ze in zou lichten. Wat een verschrikking daar. Goed personeel loopt weg door dit beleid. Geven duidelijk niets om personeel.

Minpunten

Hoge werkdruk, misbruik maken van leerling

23 februari 2021
Wat vervelend om te lezen! 's Heeren Loo is in 2019 officieel gefuseerd met Arduin. We hebben inmiddels grote stappen gemaakt om de problemen in die regio in kaart te brengen en waar mogelijk op te lossen. Maar er zijn ook nog diverse zaken volop in ontwikkeling. Juist tijdens zo'n verandering is communicatie heel belangrijk, maar door verschuivingen binnen locaties en functies is dat wellicht niet altijd goed verlopen. We nemen je reactie serieus!

Veel werkdruk

Er is een hoge werkdruk. Er wordt niet naar de medewerkers gekeken. Meer de cultuur mond houden en werken. Je moet je connectie binnen dit bedrijf hebben anders zal je nooit in een positie komen die je misschien ambieert.

Pluspunten

Directe collega's waren leuk om mee te werken

Minpunten

Vooral de manager te vriend houden anders kom je niet in aanmerking voor een positie

Leuke collega's. Slecht management inclusief HR medewerker

Na 20 jaar de stap genomen omdat ik me compleet in de steek gelaten voelde door het management. De 1ste 15 jaar met heel veel plezier gewerkt. Toen werd mijn 1ste dagbestedingslocatie opgeheven. De manege waar ik met heel veel plezier werkte. Personeel en clienten totaal aan hun lot overgelaten. Vervolgens zelf een andere werkplek gevonden. Ook deze dagbesteding per 1 maart opgeheven. Met als excuus Corona. Zonder overleg op een woning neergezet. Sindsdien de manager niet meer gezien. Geen communicatie. Toen ik besloot om dan maar ergens anders te gaan werken kreeg ik alleen maar terug . Prima. Nogmaals geen communicatie. Terwijl sheerenloo zegt dat hun 1ste doelstelling is om Personeel te behouden. Ik had er heel graag mijn pensioen gehaald. Maar niet met dit management. Wat laten zij hun Personeel stikken. En dat na 20 jaar dienstverband. .

Pluspunten

Leuke collega

Minpunten

Management. Geen communicatie mogelijk.

23 februari 2021
Wat jammer dat je ergens anders bent gaan werken! Het is inderdaad onze doelstelling om personeel te behouden en ik ben het met je eens dat communicatie daarbij heel belangrijk is. Helaas heeft Corona bij iedereen een grote druk op het werk gelegd. De focus ging vooral uit naar alle nieuwe procedures en problemen waar we tegenaan liepen en de communicatie liep daardoor niet altijd goed. Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld! We hebben je signaal gehoord en wensen je heel veel succes bij je nieuwe werkgever!

Camera werk ,nachtwerk goede samenwerking met collega's

je doet samen met collega's de rondes snacht kijk alle bewoningen na of het licht uit is en daarna gesloten zijn

Pluspunten

Nachtwerk

Minpunten

agressieve jongeren

Slecht management zie onder

Ruim 25 jaar gewerkt op locatie Monster.21 jaar met veel plezier. Na deze 21 jaar ging het bergafwaarts.Geen oor voor de mensen op de werkvloer en slechte communicatie van het huidig management.Het management zou wel meer waardering mogen laten zien/tonen voor de medewerkers. Zo hou je ze ook binnenshuis en gaan er niet zoveel bij andere organisaties werken.Veel goeie sociale managers zien verdwijnen. Er is een nieuwe regiomanager die zou toch ook in de gaten moeten hebben waarom er zoveel open vacatures zijn???? Misschien beter de reviews lezen? Of luisteren naar mensen op de werkvloer.

Pluspunten

Leuke clienten

Minpunten

Slechte communicatie

9 oktober 2020
Ojee, dat is geen fijne ervaring. Wil je hier met iemand over in gesprek? Je kan ons telefonische bereiken op 0800 355 55 55 of via WhatsApp op 06 - 83 36 20 29. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ik ga zorgen dat je feedback gehoord gaat worden. ^Wilmy

Gatver!!

Wat een logge instelling die het werken slecht faciliteert.Flexers kunnen niet in epd, kunnen het terrein niet af door slagboom waar munten voor nodig zijn die regelmatig nergens te vinden zijn. De cliënten kunnen doen en laten wat ze willen, totaal geen leidinggevende capaciteiten. Sfeer is waardeloos en blij dat ik daar al poos weg ben.

fijne collega's, onbetrouwbaar management.

Ondanks chronische ziekte werd de werkdruk en de druk om je mond te houden over misstanden steeds verder opgevoerd, inclusief stevige intimidatie. Afspraken m.b.t. werkdrukverlaging werden structureel niet nagekomen, zelfs als hierdoor gevaarlijke situaties ontstonden. Collega's waren in het algemeen prima en gemotiveerd, management zeer slecht en onbetrouwbaar. Na uiteindelijk 2 jaar ziekte arbeidsongeschikt verklaard, maar geen transitievergoeding uitgekeerd, alleen een schandalig lage financiële regeling.

Pluspunten

fijne collega's

Minpunten

onbetrouwbaar management, enorm hoge werkdruk

Dramatisch aanname beleid

Het werk zal vast veel voldoening geven, alleen het management is helaas dramatisch. Ze houden je onnodig aan het lijntje. Respectloos en tijdrovend. Veel geduld hebben met deze organisatie is het toverwoord.

Nare ervaringen

18 jaar gewerkt bij deze instelling.10 jaar oke hierna is de organisatie achteruit gaan rollen. Managers die niks voor je doen. Je werkt met elkaar in de zorg maar wordt behandeld als een nummertje op papier. Incidenten met cliënten die in de doofpot worden gestopt. Client staat niet centraal. Ben blij dat ik er weg ben.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij 's Heeren Loo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk 's Heeren Loo met

Meer informatie over 's Heeren Loo in populaire locaties